eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnówŚwiadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chojnów dw roku szkolnym 2023/2024 z możliwością składania ofert częściowych.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chojnów dw roku szkolnym 2023/2024 z możliwością składania ofert częściowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chojnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-225

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.pietras@gmina-chojnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-chojnow.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Chojnów dw roku szkolnym 2023/2024 z możliwością składania ofert częściowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64b507ee-2f87-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64b507ee-2f87-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowy opis zawiera SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Identyfikator postępowania oraz link dla danego postępowania o udzielenie zamówienia znajdują się na stronie tytułowej niniejszego SWZ
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, Szczegółowy opis zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.16.2023.EP .

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część – Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do Złotoryi . Szczegółowy opis zawiera SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część - Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca:
część nr I
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych o łącznej wartości:
- I część Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do Złotoryi: minimum 15 tys. złotych brutto
- II część Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy: minimum 40 tys. złotych brutto

b) dysponuje co najmniej : - I część Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do Złotoryi:co najmniej jednym autobusem/busem posiadającym taką liczbę miejsc siedzących, aby każdy uczeń oraz opiekun posiadali miejsce siedzące.
- II część: Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy: co najmniej jednym autobusem/busem posiadającym taką liczbę miejsc siedzących, aby każdy uczeń oraz opiekun posiadali miejsce siedzące.
Uwaga: wszystkie pojazdy muszą być w dobrym stanie technicznym potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi; Autobusy/ busy winny posiadać pakiety ubezpieczeń O.C. i N.N.W. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować liczbą
pojazdów odpowiadającą sumie poszczególnych części. c) dysponuje kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi ważne badania lekarskie oraz aktualne prawo jazdy w odpowiedniej kategorii oraz osobami, które przy realizacji zamówienia sprawować będą opiekę nad przewożonymi dziećmi w czasie przewozu posiadającymi udokumentowany staż (minimum jeden rok szkolny) w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.

c) dysponuje kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi ważne badania lekarskie oraz aktualne prawo jazdy w odpowiedniej kategorii oraz osobami, które przy realizacji zamówienia sprawować będą opiekę nad przewożonymi dziećmi w czasie przewozu posiadającymi udokumentowany staż (minimum jeden rok szkolny) w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
Nie dopuszcza się łączenia funkcji kierowcy i opiekuna.
- I część (Świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych do Złotoryi) – 1 kierowca + 1 opiekun.
- II część (Świadczenie usługi dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych do Legnicy) – 1 kierowca + 1 opiekun.W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca musi dysponować liczbą kierowców i opiekunów odpowiadającą sumie poszczególnych części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawiera Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: przez platforme e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.