Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00259391/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót naprawczych w budynku Przedszkola nr 37 w dzielnicy Rybnicka Kuźnia przy ul. Św. Maksymiliana 24 w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83cf37a0-09b5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót naprawczych w budynku Przedszkola nr 37 w dzielnicy Rybnicka Kuźnia przy ul. Św. Maksymiliana 24 w Rybniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cf37a0-09b5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.45 Wykonanie robót naprawczych w budynku P37
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2720692 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406503,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Przedszkola nr 37, położonym przy ul. Św. Maksymiliana 24 w Rybniku w dzielnicy Rybnicka Kuźnia, remontowych robót zewnętrznych, w tym – robót obejmujących naprawę (usunięcie) wad ukrytych (systemowych) oraz ich skutków, stwierdzonych w trakcie eksploatacji obiektu, których naprawa na zasadzie gwarancji stała się niewykonalna z przyczyn losowych. Zamówienie obejmuje ponadto wewnętrzne roboty wykończeniowe (tynkarsko-malarskie i posadzkarskie) w części pomieszczeń budynku sąsiadujących ze strefą robót naprawczych jw., tj. w części pomieszczeń piwnicznych oraz w części pomieszczeń parteru i I piętra. Przedmiotowe roboty naprawcze obejmują remont wadliwie wykonanych fragmentów ocieplenia elewacji wykonanego metodą lekką mokrą, z częściowym odmalowaniem - przy zachowaniu pierwotnej kolorystyki, z wymianą obróbki blacharskiej ogniomurów i instalacji odgromowej na dachu, remont tarasów i schodów zewnętrznych - w tym wymianę posadzki ceramicznej i wyprawy tynkarskiej cienkowarstwowej, wraz z towarzyszącymi robotami rozbiórkowymi, kowalsko-ślusarskimi, izolacyjnymi, obróbkami blacharskimi i robotami wykończeniowymi, w tym - robotami malarskimi.
Objęty planowanymi robotami dwukondygnacyjny budynek przedszkola, zrealizowany w latach 70-tych XX wieku, usytuowany jest na ogrodzonej działce (nr 1999/12) pomiędzy ulicami Kuźnicką i Św. Maksymiliana – wg załączonego planu sytuacyjnego. Sąsiaduje on (od strony zachodniej) z parterowym budynkiem tej samej placówki (budynek przy ul. Św. Maksymiliana 26 na działce nr 2001/12) – nie objętym przedmiotowymi robotami, do którego nawiązuje kolorystyką elewacji. Oba ww. budynki stanowią całość funkcjonalną i są użytkowane zgodnie z przeznaczeniem, z krótką przerwą wakacyjną (ok. 2 tyg.) w lipcu br. Powoduje to konieczność przeprowadzenia całości objętych zamówieniem prac remontowo-budowlanych na czynnym obiekcie przedszkolnym, co uwzględnione być powinno w wycenie ofertowej (w kalkulacji kosztów ogólnych robót); dotyczy to w szczególności kosztów: prowadzenia części robót (szczególnie hałaśliwych i uciążliwych - jak np. rozbiórki i transport gruzu) poza godzinami pracy przedszkola oraz (bezpiecznego) wygrodzenia zaplecza budowy i strefy prowadzonych (aktualnie) robót od pozostałej części terenu przedszkolnego – w tym od użytkowanych przez dzieci i opiekunów dróg dojścia do budynku.
Istotne dla Zamawiającego wymogi techniczne, w szczególności dotyczące robót naprawczych w obrębie tarasów i elewacji budynku, zawarte zostały w złączonych specyfikacjach STWiORB i w przedmiarze robót. Wycena wszelkich prac towarzyszących nie objętych przedmiarem, a niezbędnych do zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania ujętych w dokumentacji przetargowej robót – winna być ujęta w kosztach ogólnych robót (podstawowych) objętych przedmiarami.
Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem przedstawiono w załączonym przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz dokumentacji fotograficznej i rysunkowej.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- roboty elewacyjne ociepleniowe i tynkarsko-malarskie,
- roboty dekarsko-blacharskie,
- roboty posadzkarskie i izolacyjne,
- roboty ślusarskie i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej i PCV,
- roboty instalacyjne elektryczne.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały - w tym zabudowaną ponownie stolarkę (w ramach regulacji wysokościowej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570551,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570551,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570551,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DGW Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Stolarski i Remontowo-Budowlany "TOMAN" Daniel Toman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470515845
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 61B
7.3.4) Miejscowość: Turza Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 44-351
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570551,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Rozbiórka kotła wodnego WR-25 w ciepłowni "1 Maja"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu transportu i mobilności
- Odnowienie na okres 12-miesięcy licencji: RPA - Automation 360 On-prem.
- Świadczenie usług serwisu systemu informatycznego InfoMedica Plus oraz AMMS Plus dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie naprawy elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Pszczynie przy ul. Kopernika 22.
- Dostawa pieców laboratoryjnych wraz z osprzętem dla potrzeb laboratorium PGG S.A.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Przebudowa biblioteki w budynku PLSP w Krakowie (dawniej ZPSP) wraz z pracami uzupełniającymi w zakresie dostosowania obiektu do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.