Og³oszenie z dnia 2023-07-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00391014/01 - Wynik z dnia 2023-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Utworzenie i wyposa¿enie ekopracowni dot. OZE w Szkole Podstawowej
w Siedliskach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bobowa (woj. Ma³opolskie, powiat gorlicki)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892050
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bobowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-350
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowos±decki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bobowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bobowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utworzenie i wyposa¿enie ekopracowni dot. OZE w Szkole Podstawowej
w Siedliskach”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32d1b9a4-2f92-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00333054
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00022929/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Utworzenie i wyposa¿enie ekopracowni dot. OZE w Szkole Podstawowej w Siedliskach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, oraz w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „Pzp”,Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Bobowa z siedzib± ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoj± siedzibê w Urzêdzie Miejskim w Bobowej, ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa, e-mail:
dariusz.bobowa@gmail.com.
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Utworzenie i wyposa¿enie ekopracowni dot. OZE w Szkole Podstawowej w Siedliskach” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 19 oraz art. 74 Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
6. obowi±zek podania przez Pana/Pani± danych osobowych bezpo¶rednio Pana/Pani± dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pan/Pani:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych;
b. w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy dzia³aj±c na podstawie art. 75 Pzp mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
c. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych - z zastrze¿eniem przepisów art. 19 ust. 2 Pzp oraz art. 76 Pzp;
d. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przepisu art. 19 ust. 3 Pzp oraz art. 74 ust. 3 Pzp;
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa), gdy uznaj± Pan/Pani, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIiGK.271.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i monta¿ wyposa¿enia do ekopracowni dot. OZE w Szkole Podstawowej w Siedliskach tj.:
1.Biurko do pracowni szkolnej - 1 szt.
2.Czysta energia - ogniwo paliwowe na s³on± wodê - 1 szt.
3.Do¶wiadczenie STEM - samochód z napêdem wodorowym - 1 szt.
4.Energia odnawialna - badam ¼ród³a czystej energii - 1 szt.
5.Gablota bia³a magnetyczna - 90 x 120 cm - 2 szt.
6.Gablota korkowa - 90 x 120 cm - 1 szt.
7.Kamera cyfrowa - 1 szt.
8.Klasowa fizyka z walizki - Odnawialne ¼ród³a energii - 1 szt.
9.Krzes³o z regulowanym podnó¿kiem - 30 szt.
10.Laptop - 1 szt.
11.£awka do pracowni szkolnej 2-osobowa - 15 szt.
12.Maszyny s³oneczne - 1 szt.
13.Mikroskop jednookularowy - 10 szt.
14.Mikroskop Micro z wy¶wietlaczem LCD 7" - 1 szt.
15.Modu³ - Energia - ¼ród³a i przemiana - 1 szt.
16.Multimedialne laboratoria STEM bez granic – Biologia - 1 szt.
17.Multimedialny geograficzny atlas ¦wiata - wersja wielostanowiskowa - 1 szt.
18.Preparaty mikroskopowe 10 - rozmna¿anie ro¶lin - 1 szt.
19.Preparaty mikroskopowe 10 - zwierzêta i ro¶liny uszkodzone na skutek degradacji ¶rodowiska - 1 szt.
20.Preparaty mikroskopowe 15 - grzyby, porosty, mchy - 1 szt.
21.Zestaw klasowy STEM - energia s³oneczna - 1 szt.
22.Zestaw szafek do pracowni szkolnej - 1 szt.
oraz wykonanie robót remontowych malarskich i wymiana urz±dzeñ sanitarnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³. nr 1 oraz za³. nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki
39160000-1 - Meble szkolne
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposa¿enie parków zabaw
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w
tym zakresie. Ocena spe³niania w/w warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie. Ocena spe³niania w/w warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Ocena spe³niania w/w warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku
udzia³u w postêpowaniu.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
Ocena spe³niania w/w warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana w oparciu o o¶wiadczenie o spe³nieniu warunku
udzia³u w postêpowaniu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. W przypadku sk³adania oferty
wspólnej w/w dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z czê¶ci± IX ust.1 SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o którym mowa w ust. 6 pkt 6.2 lit. a) – sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera za³±cznik nr 8 do SWZ pn. wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-08 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bobowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-08 08:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- Wykoñczenie i modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Ostrorogu
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z monta¿em oraz dostawa krzese³ biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w £odzi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorz±dowego ¯³obka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowo¶ci Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postêpowanie
- Poprawa bezpieczeñstwa po¿arowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej wraz z budow± wêz³a cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kana³owej 2 w Bydgoszczy
wiêcej: Sprzêt zwi±zany z komputerami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.