Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256844/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i dachu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynaryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 50
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw.lublin@wiw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wiwlublin.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wiw-lublin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WETERYNARIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń i dachu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynaryjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38eccdb-0388-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233118/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń WIW i dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.272.183.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń oraz dachu budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie-zadanie A, B, C, D, E.
W zakres zamówienia wchodzi:
Zadanie A-remont klatki schodowej. W zakres zadania wchodzi wykonanie robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót budowlanych (w zakresie ścian i sufitów, schodów i spoczników, drzwi, wyposażenie klatki schodowej), roboty branży sanitarnej, roboty zakończeniowe oraz roboty elektryczne klatki schodowej w zakresie którego do wykonania jest demontaż instalacji elektrycznej oraz instalacja oświetlenia.
Zadania B- remont pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku W zakres zadania wchodzi wykonanie robót przygotowawczych, robót remontowych (w zakresie podłóg, ścian i sufitów, drzwi), roboty instalacyjne- branży sanitarnej (grzejniki, klimatyzatory, piony kanalizacyjne), roboty wykończeniowe oraz roboty elektryczne.
Uwaga: Instalacja klimatyzacji pozostaje bez zmian , Zasilanie z rozdzielnic istniejących.
Instalacja komputerowa LAN 2 piętro do wpięcia w TK 1 piętro. LAN 1 piętro do wpięcia w TK Serwerownia piętro. Przez pomieszczenia Parteru należy poprowadzić linie do serwerowni od złącza teletechnicznego na rogu budynku 4 x LAN + Kabel optyczny. Na poziomie Partery i poziomu -2 wykonać połączenie kanałowe p/t i Kanałami NT dla instalacji LAN Parter do Pomieszczenia serwera
Zadanie C- remont pomieszczeń znajdujących się na 2 piętrze budynku. W zakres zadania wchodzi wykonanie robót przygotowawczych, robót remontowych (w zakresie podłóg, ścian i sufitów, drzwi), roboty instalacyjne- branży sanitarnej (grzejniki, klimatyzatory), roboty wykończeniowe oraz roboty elektryczne.
Uwaga: Instalacja klimatyzacji pozostaje bez zmian , Zasilanie z rozdzielnic istniejących. Instalacja komputerowa LAN 2 piętro do wpięcia w TK 1 piętro. LAN 1 piętro do wpięcia w TK Serwerownia piętro. Przez pomieszczenia Parteru należy poprowadzić linie do serwerowni od złącza teletechnicznego na rogu budynku 4 x LAN + Kabel optyczny. Na poziomie Partery i poziomu -2 wykonać połączenie kanałowe p/t i Kanałami NT dla instalacji LAN Parter do Pomieszczenia serwera.
Zadanie D- remont serwerowni. W zakres zadania wchodzi wykonanie robót przygotowawczych, robót remontowych (w zakresie robót izolacyjnych, podłóg, ścian i sufitów, drzwi, daszków nad oknami piwnicy i przejściem rur wentylacyjnych przez ścianę piwnicy), roboty instalacyjne- branży sanitarnej (wentylacja mechaniczna, klimatyzatory), roboty wykończeniowe oraz roboty elektryczne w zakresie instalacji komputerowej LAN + optyka ze złącza teletechnicznego do pomieszczenia serwerowni. Wyposażenie szaf Komputerowych Serwerownia + piętro
Zadanie E – wymiana pokrycia dachu. W zakres zadania wchodzi wykonanie robót przygotowawczych, roboty demontażowe, pokrycia dachowe, kominy i wywiewki, ogniomury, rury spustowe, ściany budynku sąsiadującego, roboty instalacyjne oraz roboty elektryczne.
DANE SZCZEGÓŁOWE DOT. INSTALACJI KOMPUTEROWEJ
Zarówno na parterze jak i na 2 piętrze sieć LAN dla każdego z tych pięter powinna być wpięta do switcha (poprzez patch panele) w szafie rack na danym piętrze. Ponieważ switch na 1 piętrze jest połączony bezpośrednio z serwerownią, to być może da się wykorzystać kanał, którym biegną przewody z 1 piętra do serwerowni aby tym samym kanałem połączyć switch z 2 piętra bezpośrednio do serwerowni oraz switch z parteru bezpośrednio do serwerowni. Dodatkowo powinna być droga alternatywna czyli połączenie switchy z poszczególnych pięter: S2p<-> S1p<-> S0p. Wtedy przy awarii łącza bezpośredniego z serwerownią dowolny switch można podłączyć do serwerowni przez inny switch. Opisane połączenia powinny być zrealizowane w pierwszej kolejności w oparciu o światłowód, natomiast przewody miedziane powinny dublować połączenia światłowodowe. Switche powinny być wyposażone w gniazda zarówno RJ45 jak i SFP oraz umożliwić konfigurację sieci VLAN (np. obecnie używamy TP-LINK TL-SG3428 24xGE 4xSFP).
Konieczne jest zapewnienie dla każdego stanowiska pracy gniazda RJ45 dla komputera i gniazda RJ11/RJ45 dla telefonu. Każde stanowisko powinno mieć łatwy dostęp do minimum 4 gniazdek elektrycznych 230V. Na parterze i na 2 piętrze znajdują się drukarki sieciowe. Dla każdej z nich wymagane jest gniazdo napięcia elektrycznego 230V i gniazdo sieci LAN RJ45.
Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1173497,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2540266,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1173497,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls Consulting sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462570110
7.3.3) Ulica: Zimna
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1173497,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.