Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270885/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00289807/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00291782/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00309904/01 - Wynik z dnia 2021-12-10
- 2021/BZP 00332061/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332062/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332063/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 61/63
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-323
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422755841
1.5.8.) Numer faksu: 426748139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://filmschool.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia Publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2229851e-46d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270885/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1/02/LAB/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100862,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 1 TB:1) Dysk 1 TB 2,5" - 70 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 11270,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 2 TB:1) Dysk 2 TB 2,5" - 20 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 4700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 4 TB:1) Dysk 4 TB 3,5" - 90 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 31050,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków SSD 2 TB:1) Dysk SSD 2 TB 2,5" - 5 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 4391,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dyski dla Studia Tv:1) Dyski SSD ATOMOS do zapisu sygnałów 4K w Studio TV PWSFTviT - 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234600-4 - Pamięć flash
4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dysków 4 TB HDD:1) Dyski 4 Tb 2,5” HDD - 8 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 2629,79 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa na potrzeby Teatru Studyjnego:1) Laptop 14,0” - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6043,36 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa modernizacyjnych zestawów komputerowych:1) Procesor - 4 sztuki;
2) Płyta główna - 4 sztuki;
3) Dysk nvme - 4 sztuki;
4) Pamięć ddr4 - 4 sztuki;
5) Windows - 7 sztuk;
6) Zasilacz 500W - 4 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234100-9 - Dysk magnetyczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 5654,21 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
EZD:1) Skaner wraz z programem do skanowania dokumentów - 1 sztuka;
2) Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka;
3) Czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 7603,16 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa peryferyjnych urządzeń komputerowych dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Klawiatura przewodowa - 4 sztuki;
2) Mysz przewodowa - 4 sztuki;
3) Podkładka pod mysz - 6 sztuk;
4) Adapter Bluetooth USB - 2 sztuki;
5) Zasilacz awaryjny dla macierzy QNAP TS-873 - 1 sztuka;
6) Router z wbudowanym access pointem - 3 sztuki;
7) Drukarka atramentowa do zdjęć - 1 sztuka;
8) Zestaw klawiatura + mysz - 2 sztuki
9) Ładowarka do akumulatorów typu AA wraz z akumulatorami typu AA - 15 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 4950,94 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laptopa dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Komputer przenośny z segmentu premium - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6447,15 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa smartfona dla Laboratorium Narracji Wizualnych:1) Smartfon najnowszej generacji wyposażony w skaner LiDAR do tworzenia assetów 3D - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5658,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syriana Joanna Fischer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 585-108-88-42
7.3.3) Ulica: ul. Porębskiego 28/17
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-180
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5658,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5412,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyczne Polsoft s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180044458
7.3.3) Ulica: ul. Bukowiecka 92
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-893
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5412,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8603,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9395,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8603,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Migda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261657078
7.3.3) Ulica: Opaczewska 7 m. 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-368
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8603,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi sprzątania"
- PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU PRZEZNACZONEGO DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCEGO W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI NA LATA 2025-2026 W PODZIALE NA ZADANIA
- Dostawa Mikroskopu odwróconego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Prace rozwojowe wykonywane w środowisku Business Process Management System
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i wdrożenie systemu wspomagającego zarządzanie bezpieczeństwem teleinformatycznym.
- Zakup i dostawa oprogramowania do backupu Microsoft 365 dla Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.