eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont cząstkowy naw. bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 (kationowe niemodyfikowane)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy naw. bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1–70 (kationowe niemodyfikowane)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b45a1673-0123-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy naw. bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1–70 (kationowe niemodyfikowane)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b45a1673-0123-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054614/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej za pomocą grysów bazaltowych i emulsji asfaltowych szybkorozpadowych K1-65 i K1-70 (kationowe niemodyfikowane)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246770

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.261.1.8.2023.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zleconych - w miarę zapotrzebowania - przez Zamawiającego poszczególnych zadań związanych z wykonaniem remontów nawierzchni bitumicznych (kategoria ruchu - średni) „grysami na sucho” (grysy bazaltowe i emulsje asfaltowe kationowe niemodyfikowane szybkorozpadowe K1-65 i K1-70) przy użyciu maszyn
(remonterów np. typu Patchmatic) natryskujących pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z płynnym lepiszczem, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji technicznej w ciągu dróg powiatowych w powiecie opolskim na terenie zarządzanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, które Zamawiający może zlecić, zgodnie z zakresem wyszczególnionym w przedmiarze robót, zwanych w dalszej części Specyfikacji Warunków Zamówienia „Zleceniami”.
Remonter winien być wyposażony ponadto w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów. Roboty należy realizować w terminie 14 dni od otrzymania każdorazowego zlecenia. Ostateczny termin zakończenia robót to 31.08.2023 roku. Roboty należy realizować, gdy temperatura otoczenia nie jest niższa od + 10˚ C, a temperatura naprawianej nawierzchni nie niższa niż + 5˚ C.
Nie dopuszcza się prowadzenia robót podczas opadów atmosferycznych.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do:
- opracowania i uzgodnienia stosownego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskania zatwierdzenia Starosty Opolskiego, znaki drogowe winny być z grupy wielkości „DUŻE” z folii odblaskowych typu 2 lub folii pryzmatycznej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót – podczas prowadzenia robót znaki powinny być utrzymywane w należytym stanie i czystości,
- zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót.
Ilości robót podane w kosztorysie ślepym/ofertowym mają charakter orientacyjny i posłużą one do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość robót zleconych do wykonywania uzależniona będzie od potrzeb remontowych stąd też może różnić się od ilości określonych w kosztorysie
ofertowym.
Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych robót, a podaną w kosztorysie ofertowym nie będzie podstawą do zmiany ceny jednostkowej.
Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby wzrost kosztów
przedmiotu zamówienia ze względu na użyty do tego celu sprzęt, nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia.
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiące.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303318,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440032,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303318,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMiB Mirosław Materak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531195254

7.3.3) Ulica: ul. ks. Piotra Gołąba 30

7.3.4) Miejscowość: Schodnia

7.3.5) Kod pocztowy: 46-040

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303318,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.