Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00316306/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W STARACHOWICACH 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260085779
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 72
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 271 01 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domdzieckastaw@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domdzieckastaw.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W STARACHOWICACH 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f8632fe-5d03-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00315135/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PLACÓWKI OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZEJ W STARACHOWICACH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316306/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa całodobowego wyżywienia dla 14 wychowanków PO-W w Starachowicach w wieku od 10 do 25 lat. Na jedną porcję żywieniową składa się pięć posiłków dziennie tj.: śniadanie, II śniadanie, obiad dwudaniowy, podwieczorek
i kolacja.
2. Ze względu na to, że wychowankowie mogą przebywać w szkołach z internatem, lub na organizowanych przez placówkę wyjazdach, czy przebywać na urlopowaniach u swoich rodzin, ilość porcji żywieniowych może ulec zmniejszeniu. W przypadku zwiększenia liczby wychowanków ilość porcji żywieniowych może ulec zwiększeniu.
3. Zgodnie z art. 95 ust 3a ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej z dnia 9 czerwca 2011r. (Dz. U. 2020r. poz. 821 z późn. zm.) Placówka O-W będzie mogła za zgodą Wojewody przyjąć dzieci ponad ten limit, dlatego liczba wychowanków będzie się zmieniała, oznacza to że w danym okresie czasu może być nawet wyższa niż 14 wychowanków.
4. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych jedyna oferta w w/w postępowaniu, zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy. Oferta nie została sporządzona/ przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi określonymi w SWZ przez Zamawiającego.Z treści art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych wynika, że Zamawiający
zamieszcza w ogłoszeniu wszczynającym postępowanie o udzielenie zamówienia lub konkursie lub w dokumencie zamówienia wszczynającym postępowanie o udzielenie zamówienia informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których będzie komunikował się z wykonawcami lub uczestnikami konkursu, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
Zamawiający w Specyfikacji warunków zamówienia zawarł wymogi dla uznania prawidłowo złożonej oferty. Pkt XII.1 i 3 SWZ stanowi, że „oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych np. .pdf, .doc, .docx, .odt, .rtf, .xps i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip”.
Natomiast Wykonawca dołączył do oferty trzy pliki w formacie .xades, które zawierają wyłącznie kwalifikowane podpisy elektroniczne. Brak natomiast plików zawierających treść oferty.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z przekazaniem oferty w postaci niewłaściwego dokumentu elektronicznego.
W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje o unieważnieniu w/w postępowania. Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. Zamawiający odrzucając z postępowania ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, który jako jedyny złożył ofertę, tym samym unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na brak złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- Usługi przygotowywania posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ząbkach wraz z wynajmem pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie kuchni związanej z działalnością gastronomiczną
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- USŁUGI CATERINGOWE POLEGAJĄCE NA PRZYGOTOWANIU I DOSTARCZENIU GORĄCYCH POSIŁKÓW DWUDANIOWYCH DLA KLIENTÓW DO CZTERECH PLACÓWEK OPS W OKRESIE OD 01.04.2025 R. DO 31.03.2026 R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.