Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00288211/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odtworzenie stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Bolkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4250d604-1a4a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odtworzenie stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Bolkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4250d604-1a4a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073466/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymiana stolarki okiennej w budynku głównym Szkoły Podstawowej w Bolkowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223842,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji inwestycji p.n.
„Odtworzenie stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w m. Bolkowo”.
Inwestycja współfinansowana przez Urząd Marszałkowski w Szczecinie w ramach dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków położonym na obszarze województwa zachodniopomorskiego w roku 2023 na podstawie Umowy Nr WKiDN-II/Z/2/23 z dnia 22 czerwca 2023 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
a) Schemat podziału okien,
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
c) Przedmiar robót – element pomocniczy
Budynek szkolny objęty jest ochroną konserwatorską z tytułu wpisu do Gminnej Ewidencji Zabytków – karta ewidencyjna GEZ: A – 1001 DWÓR, ob. Szkoła.
2. Zakres prac obejmuje:
• Wykucie z muru ościeżnic drewnianych,
• Wykucie z muru podokienników drewnianych wewnętrznych i stalowych zewnętrznych,
• Montaż okien rozwieranych i uchylno rozwieranych dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia - 65 szt. okien, podziały i wymiary wg. załączonych schematów,
• Obsadzenie podokienników stalowych zewnętrznych – 60 szt.,
• Obsadzenie podokienników z PCV – 60 szt.,
• Utylizacja zdemontowanych materiałów.
Należy zastosować tradycyjny montaż stolarki okiennej zgodnie ze sztuką budowlaną o parametrach zgodnych z obowiązującymi warunkami technicznymi. Stolarka okienna powinna posiadać okucia systemowe spełniające wyznaczone funkcje, zgodnie z załączonym schematem podziału okien.
Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
Przy wykonywaniu przedmiotowych robót budowlanych mogą być stosowane wyłącznie wyroby i materiały budowlane dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty lub deklaracje zgodności z PN, itp. oraz zgodne z wymaganiami określonymi w STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220112,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220112,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220112,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU REDAN Renata Daniłowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721501439
7.3.3) Ulica: Młyńska 11a
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220112,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.