eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorębaSENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-480

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 677 13 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@umporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umporeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.umporeba.pl/ , https://bip.umporeba.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SENIOR "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f17932d6-0367-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338254/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Senior "+" Adaptacja pomieszczeń w budynku MOK w Porębie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Adaptacja pomieszczenia na Klub Seniora w MOK w Porębie SENIOR +
Przedmiotem zamówienia jest:
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną np. typu BOLIX
- rozebranie wykładziny z podłogi
- demontaż drzwi dwuskrzydłowych z ościeżnicą drewnianą,
- wykonanie i montaż ościeżnicy drewnianej szer. 0,50 m
- wykonanie i montaż skrzydeł drzwiowych drewnianych dwuskrzydłowych
- położenie paneli podłogowych
- wymiana oświetlenia
- montaż gniazd wtykowych
- wykonanie zabezpieczenia przed porażeniem
- montaż zlewozmywaka z ociekaczem na szafce,
- montaż mini zmywarki do zabudowy
3
- doprowadzenie wody do zlewozmywaka z ociekaczem i do mini zmywarki
- wykonanie odpływu do kanalizacji ze zlewozmywaka i zmywarki
1.2. Adaptacja sali gimnastycznej na potrzeby Klubu Seniora w MOK
Przedmiotem zamówienia jest:
- skucie zmurszałych tynków na ścianach
- odgrzybienie w miejscu skutych tynków
- odtworzenie tynków na ścianach
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- malowanie tynków wewn. farbę zmywalną
- demontaż drzwi z ościeznica drewnianą,
- zakup i montaż ościeznicy drewnianej
- zakup i montaż skrzydeł drzwiowych
- cyklinowanie i malowanie parkietu
- zakup i montaż platformy dla niepełnosprawnych.
1.3. Adaptacja szatni dla Klubu Seniora w MOK
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykucie ościeży drewnianych
- wymurowanie filara z cegieł
- obsadzenie drzwi wejściowych wewn. z ościeznicą z PCW
- przygotowanie istn. podłoża - gruntowanie emulsją typu ATLAS UNI-GRUNT
- przygotowanie powierzchni pod malowanie
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
- malowanie tynków wewn.
- rozbiórka podłogi z desek na legarach
- ułożenie paneli podłogowych AC5 z listwami przyściennym-
- wykonanie stropu podwieszonego typu Armstrong z oświetleniem w kasetonach 30x30 cm
1.4. Przebudowa sanitariatu na sanitariat NPS wraz z budową pochylni dla osób
niepełnosprawnych dla zadania pn. Utworzenie Klubu Senior "+"
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykucie z muru istn. ościeżnic
-rozebranie ścianek działowych z cegły
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych
- zerwanie istn. Posadzki lastrykowej
- demontaż istn. Instalacji wod.-kan.
- demontaż baterii umywalkowych oraz umywalek
- demontaż ustępów z miska fajansowa
- wywiezienie mat. z rozbiórki wraz z utylizacja
- montaż rurociągów wod.-kan.
- montaż umywalki wraz z bateriami dla niepełnosprawnych
- montaż umywalki wraz z bateriami
- montaż miski ustępowej typu Geberit
- montaż miski ustępowej typu Geberit dla niepełnosprawnych
- montaż kompletu uchwytów dla niepełnosprawnych
- wykonanie przesklepienia otworu w ścianie
- wykonanie ścianki działowej z bloczków YTONG gr. 15 cm oraz z płyt gipsowokartonowych
wodoodpornych na rusztach metalowych
- wykonanie izolacji pionowej i poziomej z folii w płynie typu np. Folbit
4
- wykonanie okładzin podłogowych i ściennych z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm
- wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz malowanie
- montaż sufitów podwieszonych o kontr. metalowej z wypełnieniem płytami z włókien
mineralnych 30x30 cm (np. typu Armstrong)
- obsadzenie ościeżnic stalowych oraz skrzydeł drzwiowych z otworami
wentylacyjnymi
o pow. 0,022 m2
- demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej
- oświetlenie umieszczone w suficie podwieszonym w kasetonach 30x30 c-
- dostarczenie i montaż podjazdu dla niepełnosprawnych
Wykonanie wszystkich robót zgodnie ze SWZ wraz z załącznikami.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze
robót w załączniku nr 6 do SWZ, a zakres robót określa: dokumentacja projektowa
stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45000000-7 - Roboty budowlane

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RakInvest Marta Rak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364384814

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 38

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.