eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8868129-09ae-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/IT/88

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy tj. stacje robocze, laptopy, monitory oraz akcesoria.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji, zamieszczony na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl.
1.3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
1.4. Oferowane stacje robocze oraz laptopy, wskazane w pozycjach 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji, powinny posiadać deklarację zgodności CE.
1.5. Oferowane stacje robocze, laptopy oraz monitory, wskazane w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji winny pochodzić z polskiego kanału dystrybucji.
1.6. Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia winny być oryginalnie zapakowane przez dystrybutora, nie noszące śladów ingerencji zewnętrznej.
1.7. Na stacjach roboczych i laptopach, wskazanych w pozycjach 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji winien być preinstalowany przez producenta system operacyjny wraz z partycją odzyskiwania Microsoft Windows10 Professional 64 bit PL.
1.8. Do stacji roboczych i laptopów, wskazanych w pozycjach 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji należy dołączyć oprogramowanie Office 2021 Home&Business dla użytkowników domowych i małych firm, licencja wieczysta.
1.9. „Tabela z wynikami PassMark na dzień ustalania wartości zamówienia 05B_PassMark-List of Benchmarked _CPUs_03_03_22” stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji.
2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
2.1. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego (nieużywanego nigdy wcześniej), w wersji z certyfikatem autentyczności dla każdej licencji, jeśli producent takowe dostarcza. Nośnik nie jest wymagany.
2.2. Zamawiający wymaga aby wszelkie oprogramowanie pochodziło z legalnego źródła. Sprzedawanie i rozpowszechnianie nielegalnego oprogramowania nie jest zgodne z polskim prawem.
2.3. Zamawiający skorzysta z przysługującego mu prawa do weryfikacji dostarczonego sprzętu na etapie dostawy pod kątem legalności oprogramowania.
2.4. Zamawiający nie określa wymagań „EULA”. Warunki gwarancji określone są w paragrafie 11 wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji.
2.5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone licencje na system posiadały aktywną możliwość maksymalnej ilości aktywacji przy pomocy połączenia internetowego oraz telefonicznego, przewidzianej przez producenta oprogramowania.
2.6. Zamawiający nie będzie żądał na etapie dostawy przedstawienia dokumentów dotyczących zakupu tego oprogramowania w autoryzowanym kanale dystrybucyjnym producenta oprogramowania. Do dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć oświadczenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę stacje robocze, laptopy oraz monitory pochodzą z polskiego kanału dystrybucji.
2.7. Zamawiający w przypadku wątpliwości zwróci się do producenta lub dystrybutora oprogramowania z wnioskiem o sprawdzenie jego legalności.
3. Warunki dostawy.
3.1. Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w terminie do 4 tygodni od daty podpisania umowy.
3.2. O przygotowaniu dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
3.3. Miejsce dostawy – Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1, budynek C, dział IT.
3.4. Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 13.00.
3.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
3.6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji.
3.7. Do dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć:
1) dokumenty gwarancji producenta, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do specyfikacji,
2) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub fakturę VAT,
3) oświadczenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę stacje robocze, laptopy oraz monitory, wskazane w pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji pochodzą z polskiego kanału dystrybucji,
4) certyfikat ISO9001 dla oferowanych producentów stacji roboczych oraz laptopów, wskazanych w pozycjach 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8 załącznika nr 1 do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30231300-0 - Monitory ekranowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244587,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244587,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244587,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SALPOMIAR Andrzej Gabryś

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NKK System Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831044003

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244587,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.