eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoBieżące utrzymanie dróg w zakresie elementów organizacji ruchu na terenie Gminy Kosakowo w 2022 r.- 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg w zakresie elementów organizacji ruchu na terenie Gminy Kosakowo w 2022 r.- 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586604344

1.5.8.) Numer faksu: 586604301

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg w zakresie elementów organizacji ruchu na terenie Gminy Kosakowo w 2022 r.- 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5818abb4-e277-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Bieżące utrzymanie dróg w zakresie elementów organizacji ruchu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Gminy Kosakowo w 2022 r.
2. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia
1) wymiana istniejącego oznakowania pionowego:
a) wymiana istniejących uszkodzonych znaków pionowych (demontaż i montaż tarczy znaku lub tabliczki) na nowe małe lub średnie, znaki pionowe pokryte folią odblaskową I lub II typu (A, B, C, D, E, F oraz tabliczki tekstowe) z uchwytami mocującymi do słupka,
b) wymiana istniejących uszkodzonych słupków (demontaż i montaż) na nowe ze stali ocynkowanej ogniowo o średnicy 60,3 mm o długości 3,5 m bądź 4,2 m,
c) ilość wymienianych znaków bądź słupków w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
2) dostawa i montaż nowego oznakowania pionowego:
a) dostawa i montaż nowych zestawów oznakowania pionowego na drogach gminnych zgodnie z projektami organizacji ruchu,
b) zestaw oznakowania pionowego musi się składać z małego znaku pokrytego folią odblaskową I lub II typu (A, B, C, D, E, F oraz tabliczki tekstowe), słupka ze stali ocynkowanej o długości 3,5 m lub 4,2 m oraz uchwytów mocujących znak do słupka,
c) ilość zestawów oznakowania pionowego montowanych na drogach gminnych
w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
3) wykonanie oznakowania poziomego:
a) mechaniczne malowanie istniejącego oznakowania poziomego farbą drogową białą z granulatem odblaskowym w ilości około 1500 m2, głównie oznakowanie p-1, p-2, p-3, p-4, p-6, p-7a, p-7b, p-10 (przejścia dla pieszych) oraz pozostałe oznakowanie poziome,
b) mechaniczne malowanie nowego oznakowania poziomego farbą drogową białą z granulatem odblaskowym z wytyczeniem na jezdni zgodnie z projektami organizacji ruchu,
c) powierzchnia oznakowania poziomego wykonywanego na drogach gminnych
w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
4) wykonanie i konserwacja oznakowania poziomego cienkowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych w ilości około 100 m2:
a) odnawianie mało czytelnych (wcześniej wykonanych) aplikacji,
b) wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu,
c) wykonanie dodatkowego oznakowywania w technologii cienkowarstwowej na nawierzchniach z kostki kamiennej i nawierzchniach bitumicznych, do powyższego zakresu prac należy również oczyszczenie i wytrasowanie podłoża w niezbędnym zakresie,
d) powierzchnia oznakowania poziomego cienkowarstwowego za pomocą mas chemoutwardzalnych wykonywanego na drogach gminnych w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
5) wymiana istniejących urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
a) wymiana istniejących uszkodzonych urządzeń (demontaż starych i montaż kompletnych nowych urządzeń typu: U-5ab, U-9ab; U-11b; U-16; U-18ab
b) ilość wymienianych urządzeń w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
6) dostawa i montaż nowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego typu U-5ab; U-9ab; U-11b; U-16; U-18a, oczek świetlnych interaktywnych, solarnych przy przejściach dla pieszych
a) dostawa i montaż nowych kompletnych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych zgodnie z projektami organizacji ruchu,
b) ilość dostarczanych urządzeń w ciągu roku zależeć będzie od bieżących potrzeb, zgłaszanych każdorazowo przez Zamawiającego.
7) wykonanie i oznakowanie progów z kostki brukowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64851,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64851,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragon s.c. Makarscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040191506

7.3.4) Miejscowość: Suchy Dąb

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64851,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.