Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00249191/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEZINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16 A
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 468743699
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminabrzeziny@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05309dac-0390-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05309dac-0390-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008163/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Brzeziny w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.271.27.2023.RD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 246462,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół i ze szkół na terenie gminy Brzeziny w roku szkolnym 2023/2024 z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Świadczenie usług będących przedmiotem postępowania odbywać się będzie dla uczniów:
- Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej,
- Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii,
- Szkoły Podstawowej w Bogdance,
2. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych własnym środkiem transportu, na poszczególnych trasach, według ustalonego rozkładu jazdy. Trasy, na których Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi przewozowe zostały określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
3. Łączna liczba przewożonych uczniów do szkół i odwożonych do miejsca zamieszkania wynosi: 168 uczniów dziennie. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w okresie trwania umowy.
4. Zgodnie z art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 295) rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zestawienia sprzedanych biletów miesięcznych.
5. Podstawą do sprzedaży biletów miesięcznych szkolnych będą imienne listy uczniów zawierające dane ucznia oraz relacje przewozu. Zamawiający zobowiązany będzie do dokonywania aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność wystąpi oraz przekazywania ich Wykonawcy na zasadach opisanych w umowie.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać taką ilością autobusów, aby zapewnić miejsca siedzące każdemu uczniowi w trakcie przewozu. Autokary powinny być nie starsze niż z 2005 r. produkcji, sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług.
7. Szacunkowa dzienna długość tras wynosi 500 km. Określona liczba kilometrów nie obejmuje dojazdów autobusów z bazy Wykonawcy do miejsc rozpoczęcia tras i ich powrotów do bazy po odwiezieniu uczniów do miejsca ich zamieszkania.
8. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych. Czas podstawienia pojazdu zastępczego jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9. Wykonawca w celu zapewnienia bezpieczeństwa, zapewni opiekunów na poszczególnych trasach w celu sprawowania opieki i utrzymania porządku podczas wykonywania przewozu. Obecność opiekuna jest obowiązkowa w każdym autobusie.
10. Szczegółowy opis tras oraz godziny odjazdu i przyjazdu zawarte są w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od godzin funkcjonowania danej szkoły.
11. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Ewentualne odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania do Specyfikacji Warunków Zamówienia składane przez Wykonawców należy uwzględnić w wycenie ofertowej.
12. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami określonymi w:
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 2201 z późn.zm.);
- Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie przeprowadzenia procesu certyfikacji kompetencji zawodowych w transporcie drogowym oraz zabezpieczenia certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz. U. z 2017r. poz. 1352);
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn.zm.);
- Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2022r. poz. 1343 z późn.zm.);
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 295).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377378,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621824781
7.3.3) Ulica: ul. Szosa 26
7.3.4) Miejscowość: Bogucice Drugie
7.3.5) Kod pocztowy: 28-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, monitorów oraz akcesoriów komputerowych w ramach projektu "Postaw na zawodowców".
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeziny realizowanych w formie zakupu biletów miesięcznych w dni nauki szkolnej
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na realizację usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Brzeszczach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Pawonków w styczniu 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- "Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel."
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.