Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254648/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00260092/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33
1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppietrzak@rzekun.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ef4d41e-034d-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049832/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowej JST oraz wzmocnienie cyfrowej pt. Cyfrowa Gmna-Wsparcie dzieci z rodzin peegerowskich w rozwoju cyfrowym- ,,Granty PPGR"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254648/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia - Stacje robocze (35 szt.)Lp.
Parametr
Wymagania
1
Obudowa
• All-in-One (monitor zintegrowany z jednostką centralną);
• Dostęp do płyty głównej komputera bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Montaż i demontaż podstawy jednostki bez użycia dodatkowych narzędzi.
• Podstawa umożliwiająca regulacje „monitora”: kąt nachylenia, obrót (pivot), wysokość oraz obracanie ekranu na boki.
• Włącznik zasilania umieszczony na frontowej części jednostki.
• Podstawa zawierająca rozwiązania ułatwiające organizację okablowania.
• Slot na zabezpieczenie Kensington.
• Sygnalizacja optyczna stanu pracy zasilacza.
• Sygnalizacja optyczna pracy jednostki (na froncie lub z boku).
• Sygnalizacja optyczna pracy dysku twardego (na froncie lub z boku).
• Kolorystyka: stonowana, biznesowa.
2
Ekran
• Przekątna minimum 23,8 cala.
• Rozdzielczość natywna minimum 1920x1080p.
• Jasność minimum 200 nitów.
• Kontrast minimum 700:1.
• Kąty widzenia minimum: 170 st. w pionie i poziomie.
• Powierzchnia: matowa, antyodblaskowa.
• Matryca klasy IPS lub VA.
3
Procesor
• Minimum 6 rdzeni (12T) o częstotliwości bazowej minimum 3,2 GHz.
• Osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2800 dla jednego rdzenia i minimum 12000 łącznie dla wszystkich rdzeni.
4
Pamięć operacyjna
• Minimum 16GB DDR4 non ECC
• Rozszerzalna do minimum 32 GB
5
Pamięć dyskowa
• Minimum 500GB PCIe NVMe SSD.
6
Karta graficzna
• Zintegrowana z procesorem.
7
Łączność
• karta sieciowa Ethernet wbudowana przez producenta jednostki: 10/100/1000 Mbps
• karta sieciowa Wi-Fi wbudowana przez producenta jednostki: Wi-Fi 802.11 a/b/g, Wi-Fi 4 (WiFi 802.11n), Wi-Fi 5 (WiFi 802.11ac), Wi-Fi 6 (WiFi 802.11ax)
• Bluetooth 5.0
8
Kamera
• Zintegrowana z obudową jednostki (nierozłączna).
• Z rozwiązaniem pozwalającym na mechaniczne zakrycie/chowanie.
• Optyczna sygnalizacja informującą o pracy kamery.
• Rozdzielczość natywna minimum 1920 x 1080p przy 30 kl/s
9
Mikrofon
• Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).
10
Czytnik kart
• Zintegrowany z obudową jednostki (nierozłączny).
• Obsługa kart: SDHC, SDXC, SD 4.0, SD UHS-I, SD UHS-II.
11
Głośniki
• Minimum 2 x 4W.
• Zintegrowane z obudową jednostki (nierozłączne).
12
Zasilanie
• Zasilacz zintegrowany w obudowie jednostki (nierozłączny).
• Certyfikat sprawności zasilacza minimum „80 Plus Bronze”.
• Zgodność z ErP Lot6 Tier 2
• Zgodność z Energy Star 8.0
• Maksymalna moc zasilacza: 180 W.
13
Złącza zewnętrzne
• Dostępne z przodu lub boku jednostki: czytnik kart SD, gniazdo audio combo, port USB 3.1, port USB 3.1 Typ C
• Pozostałe: HDMI 1.4 IN lub DisplayPort IN, HDMI 2.0 OUT lub DisplayPort 1.4a/HDCP 2.3, RJ45 Ethernet, minimum 4x port USB 3.1, Audio out, gniazado zasilania.
14
Złącza wewnętrzne
• Minimum 1 wolne gniazdo PCIe NVMe Gen4 x4 na dysk M.2 2230/2280 SSD
• Minimum 1 wolne gniazdo SATA3 na dysk 2,5 cala
• Minimum 2 gniazda SO-DIMM DDR4 lub DDR5
15
Klawiatura
• Bezprzewodowa z sygnalizacją klawiszy przełączających (Caps Lock, itd.)
• Układ: QWERTY, US International
• współużytkowana z myszą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB.
16
Mysz
• Bezprzewodowa z rolką, współużytkowana z klawiaturą, dołączony odbiornik 2.4GHz na USB
17
System operacyjny
• Microsoft Windows 11 Professional PL 64-bit z możliwością/ licencją pozwalającą na downgrade do Windows 10 Professional PL 64-bit
18
Gwarancja producenta
• 36 miesięcy z możliwością zachowania dysku twardego przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 204000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. Część II zamówienia - Serwery (2 szt):Lp.
Parametr
Wymagania
1
Zgodność
• Potwierdzona zgodność dla producenta, modelu i rodziny procesorów z ESXi 7.0 U3 na liście „VMware Compatibility Guide” (https://www.vmware.com/resources/compatibility/search.php)
2
Przeznaczenie i warunki użytkowania
• Server/Enterprise
3
Obudowa
• Typ: Rack, maksymalnie 2U,
• z szynami ruchomymi i ramieniem na kable,
• wyposażona w wyświetlacz LCD informujący o stanie serwera,
• posiadająca rozwiązanie chroniące dyski przed nieuprawnionym wyjęciem.
• obsługująca minimalnie 8 dysków SAS/SATA 3.5cala
4
Procesory
• Minimum dwa procesory, każdy minimum 16-rdzeniowy (32T) o częstotliwości bazowej minimum 2.4 GHz.
5
Pamięć operacyjna
• Minimalnie 4 x 32GB DDR4 RDIMM Dual Rank ECC
6
Kontroler RAID
• Sprzętowy,
• minimalnie 8 GB cache,
• obsługa RAID 0/1/5/6/10/50/60,
• obsługa interfejsów SAS/SATA,
• PCIe Gen. 4.
7
Dyski twarde
• 4x 3,5” 8TB HDD NLSAS 7.2k SAS 12Gb/s w obudowie Hot-Plug,
• 4x 2,5” 960GB SSD SATA 6Gb/s (przeznaczenie read intensive) w obudowie Hot-Plug
8
Napęd
• DVD-ROM, wewnętrzny
9
Karty sieciowe
• 2x RJ-45, 1Gb/s, 1000Base-T
• 2x RJ-45, 10Gb/s, 10GBase-T
• 2x SFP+, 10Gb/s, SFP+
10
Zasilanie
• Dwa redundantne zasilacze.
11
Oprogramowanie
• Microsoft Windows Server 2022 Standard (16 CORE)
12
Zdalne zarządzanie
• Moduł zdalnego zarządzania, diagnostyki i monitorowania pracy serwera z dedykowanym portem RJ-45.
13
Gwarancja producenta
60 miesięcy gwarancji w trybie „Next Business Day” z możliwością pozostawienia dysków twardych w przypadku awarii u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 106000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Część III zamówienia - Komputery przenośne (30 szt.):Lp.
Parametr
Wymagania
1
Obudowa
• Kolorystyka: stonowana, biznesowa
• Możliwość zabezpieczenia linką (port Kensington Lock)
2
Ekran
• Przekątna minimalna 15,6 cala
• Powierzchnia matowa
• Rozdzielczość natywna 1920 x 1080 (Full HD)
• Jasność minimalna 250 cd/m2
• Matryca klasy IPS lub VA
3
Procesor
• Minimalnie 2 rdzenie (4T), częstotliwość bazowa minimalnie 3 GHz, osiągający wynik Passmark (minimalnie): 2600 dla jednego rdzenia i minimalnie 6000 łącznie dla wszystkich rdzeni.
4
Pamięć operacyjna
• Minimalnie 1x 8 GB DDR4, rozszerzalna do minimum 16 GB
5
Pamięć dyskowa
• Minimalnie 480 GB
• Typ: SSD
6
Karta graficzna
• Zintegrowana z procesorem.
7
Łączność
• Wi-Fi: minimum Wi-Fi 802.11 b/g/n
• Bluetooth 4.1
8
Kamera
• Wbudowana
9
Mikrofon
• Wbudowany
11
Głośniki
• Wbudowane, stereo
13
Złącza zewnętrzne
• USB 2.0 – minimum 1 szt.
• USB 3.2 - minimum 1 szt.
• USB Typ-C – minimum 1 szt.
• HDMI 1.4 – minimum 1 szt.
• Wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe (audio combo) - 1 szt.
15
Klawiatura
• Wydzielona klawiatura numeryczna
• Touchpad
16
Bateria
• Tak
Waga
• Maksymalnie 1,8 kg (bez zasilacza, z baterią).
17
System operacyjny
• System operacyjny powinien udostępniać narzędzia wspomagające osoby niepełnosprawne : podpisy kodowane, wizualne wyświetlanie alertów systemowych, dźwięk monofoniczny, duży kontrast wyświetlanego obrazu, powiększenie obrazu (lupa), narrator, filtry kolorów do ekranu, dostosowywanie wielkości i wyglądu kursora i wskaźnika myszy.
• System operacyjny i system pomocy (zainstalowany w systemie) powinien być w wersji polskiej.
• wsparcie techniczne i aktualizacje systemu operacyjnego i programu antywirusowego powinno być dostępne do minimum końca 2025 r.
18
Gwarancja producenta
• Minimalnie 24 miesiące.
19
Ubezpieczenie
• Dodatkowa ochrona na wypadek przypadkowego uszkodzenia, zalania, przepięcia prądu na okres 36 miesięcy – ubezpieczenie zacznie obowiązywać po protokolarnym przekazaniu sprzętu do Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.4. Część IV zamówienia - Dyski twarde (12 szt.)Lp.
Parametr
Wymagania
1
Zgodność
Zgodność z urządzeniem Synology RS2418RP+ wg „Lista zgodności produktów firmy Synology” (https://www.synology.com/pl-pl/compatibility) w klasie dysku „Enterprise”
2
Interfejs
SATA 6 Gb/s
3
Prędkość obrotowa
minimalnie 7200 obr./min
4
Pojemność
minimalnie 10 TB
5
MTBF
minimalnie 2 mln. godzin
6
Gwarancja producenta
minimalnie 60 miesięcy
7
Format
3,5 cala
8
Bufor danych
minimalny 256 MB
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190714,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208275,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190714,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732823212
7.3.3) Ulica: ul. Poświatowskiej 6
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190714,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2,
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 22 lipca 2022 r. złożono jedną ofertę na część II zamówienia przez następującego Wykonawcę:
Oferta :
AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk , D. Łuszcz ul. Poświatowskiej 6, 42-218 Częstochowa
Cena brutto: Część II – 117 957,00 zł
Dnia 22 lipca 2022 r. w ww. postępowaniu wykonawca: AENET. PL Spółka Jawna K.Dymarczyk, D. Łuszcz przedłożył ofertę dla wszystkich części wraz z załącznikami w postaci kart katalogowych. Przedmiotowe środki dowodowe przedłożone dla Części II wzbudziły wątpliwość, oraz niejasności co do jego treści. Zamawiający w dniu 25 lipca 2022 r wezwał oferenta do złożenia wyjaśnień celem uzyskania dodatkowych informacji, co do treści złożonej oferty
w zakresie dokumentów przedmiotowych aby dokonać jej należytej oceny.
Uzyskane wyjaśnienie jednoznacznie wskazały, że oferent poprzez nie uwagę zaoferował urządzenie tj. procesor, niezgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi dla Części II.
W przedłożonej karcie katalogowej bazowa częstotliwość procesora jest niższa niż wskazana
w Rozdziale V pkt 2 ppkt SWZ. Tym samym treść oferty dla Części II jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W orzecznictwie przez pojęcie „treść oferty” należy rozumieć deklarowane w ofercie spełnienie wymagań zamawiającego przede wszystkim co do zakresu, ilości, jakości warunków realizacji
i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia publicznego zamówienia. „Treść oferty” to treść zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającego wykonania przedmiotu zamówienia publicznego. Na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy oraz wszystkie dokumenty dookreślające i precyzujące zobowiązanie wykonawcy dotyczące przedmiotu oraz zakresu lub wielkości zamówienia, składane wraz
z formularzem ofertowym.
Oferta podlega odrzuceniu ponieważ jej treść jest niezgodna z treścią specyfikacji warunków zamówienia w sposób zasadniczy i nieusuwalny, gdyż obowiązkiem Zamawiającego jest poprawienie w złożonej ofercie niezgodności ze specyfikacją niemających istotnego charakteru. Ponadto wyjaśnieniami nie można przywrócić możliwości ponownego uzupełnienia wadliwie złożonego dokumentu (zob. wyrok z dnia 13 września 2010 r., KIO 1863/10).
Zastosowanie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp jest możliwe jedynie w sytuacji niemożliwości wyjaśnienia treści oferty i potwierdzenia jej zgodności z treścią specyfikacji warunków zamówienia na podstawie art. 223 ust. 1 Pzp, z zastrzeżeniem zakazu zmian w treści oferty wynikającym
z drugiego zdania tego przepisu: „Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym
a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści”, a niewątpliwie taka sytuacja zaistniała przy składaniu omawianej oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie 226 ust. 1 pkt. 5. w związku z art. 223 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z powyższym, powodem odrzucenia oferty jest niezgodność treści złożonej oferty z warunkami zamówienia, a dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w treści oferty jest niedopuszczalne.
Ponieważ odrzucona oferta jest jedyna ofertą złożoną dla Części II w ww. postępowaniu Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w Części II – Serwery.
Zgodnie z art. 255 pkt. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych: „wszystkie złożone wnioski
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94469,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94469,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94469,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AENET.PL K.Dymarczyk, D.Łuszcz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732823212
7.3.3) Ulica: ul. Poświatowskiej 6,
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94469,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17413,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17413,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17413,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AENET.PL K.Dymarczyk, D.Łuszcz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732823212
7.3.3) Ulica: ul. Poświatowskiej 6,
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-218
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17413,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI RZEKUŃ
więcej: przetargi RZEKUŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH, KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH I MONITORÓW
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.