Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250172/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Lubrza i Staropole wraz z zagospodarowaniem działki i infrastrukturą towarzyszącą, na dz. nr 155/1, 155/5, 576/1, obręb 0003 Lubrza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 683822001
1.5.8.) Numer faksu: +48 683823926
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd155a80-f3a7-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Lubrza i Staropole wraz z zagospodarowaniem działki i infrastrukturą towarzyszącą, na dz. nr 155/1, 155/5, 576/1, obręb 0003 Lubrza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd155a80-f3a7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118056/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa podwójnej kancelarii wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla leśnictw Lubrza i Staropole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250172
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 608621,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśnictwa Lubrza i Staropole wraz z zagospodarowaniem działki i infrastrukturą towarzyszącą, na dz. nr 155/1, 155/5, 576/1 obręb 0003 Lubrza, jednostka ewidencyjna 080801_2 Lubrza, na budowę której Starostwo Powiatowe w Świebodzinie wydało decyzję nr 340/2022, pozwolenie na budowę, zn. spr.: BOŚ.6740.3.49A.2022.JG z dnia 28.09.2022r.
Przedmiotowy budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej, murowanej w zabudowie wolnostojącej, niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Dach stromy dwuspadowy o nachyleniu połaci 40° kryty dachówką ceramiczną zakładkową. Ławy fundamentowe wylewane, żelbetowe. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplone styropianem. Strop wewnętrzny podwieszany do dolnego pasa wiązarów drewnianych kratowych ocieplony wełną mineralną.
Budynek wyposażony w instalację wodnociągową i kanalizacyjną, elektryczną zewnętrzną i wewnętrzną (gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego i awaryjnego – ewakuacyjnego, niskoprądową), odgromową, teleinformatyczną, gazową, centralnego ogrzewania, sygnalizację antywłamaniową.
Do przygotowania C.W.U. i ogrzewania budynku będzie wykorzystywany dwufunkcyjny kondensacyjny kocioł gazowy. Ciepło będzie rozprowadzane za pomocą zespołu ogrzewania podłogowego.
W budynku znajdować się będą następujące pomieszczenia: wiatrołap/hol, WC, kotłownia, magazyn 1, magazyn 2, biuro 1, biuro 2, kuchnia, umywalnia, szatnia, o łącznej powierzchni użytkowej 66,90 m2. Powierzchnia zabudowy: 85,60 m2. Kubatura: 453,00 m3.
W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowano miejsca postojowe, w tym miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych, miejsce na gromadzenie odpadów (śmietniki), utwardzone dojście do budynku oraz ogrodzenie terenu. Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku kancelarii należy wykonać:
1) wewnętrzną linię zasilającą z projektowanego złącza kontrolno-pomiarowego, zlokalizowanego na przedmiotowej działce,
2) przyłącze wodociągowe z istniejącej sieci wodociągowej do układu wodomierzowego w studzience wodomierzowej zlokalizowanej na przedmiotowej działce,
3) przyłącze kanalizacyjne poprzez studzienkę inspekcyjną do istniejącej gminnej kanalizacji sanitarnej,
4) podłączenie do sieci gazowej za pomocą zewnętrznej instalacji gazowej doprowadzonej do istniejącej szafki gazowej redukcyjno-pomiarowej.
2. Obiekt, którego wykonanie obejmuje niniejsze zadanie należy do XVI kategorii obiektów budowlanych.
3. Dojazd do miejsca prowadzenia robót budowlanych istniejącym zjazdem z drogi publicznej powiatowej działki nr ew. 576/1 poprzez działkę nr ewid. 155/5.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót zgodnie z:
a) Decyzją Zarządu Powiatu Świebodzińskiego DG.6853.3.141.2022.JCH z dnia 28.09.2022 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1242F dz. nr 576/1 w m. Lubrza,
b) Uzgodnieniem przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 576/1 w m. Lubrza, gmina Lubrza z dnia 27.09.2022r.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: Projekt budowlany (załącznik nr 12 do SWZ), Projekt techniczny (załącznik nr 13 do SWZ), Projekt wykonawczy (załącznik nr 14 do SWZ), Przedmiar robót (załącznik nr 15 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża budowlana (załącznik nr 16 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża drogowa (załącznik nr 17 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża elektryczna (załącznik nr 18 do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża sanitarna (załącznik nr 19 do SWZ), Decyzja Zarządu Powiatu Świebodzińskiego DG.6853.3.141.2022.JCH z dnia 28.09.2022 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1242F dz. nr 576/1 w m. Lubrza (załącznik nr 20 do SWZ) oraz Uzgodnienie przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 576/1 w m. Lubrza, gmina Lubrza z dnia 27.09.2022r. (załącznik nr 21 do SWZ).
6. Prace należy wykonać zgodnie z:1)Projektem budowlanym, 2)Projektem technicznym,3) Projektem wykonawczym,4)Przedmiarem robót,5) Specyfikacją Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych - branża budowlana,6)Specyfikacją Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych – branża drogowa,7)Specyfikacją Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych – branża elektryczna,8)Specyfikacją Techniczna Wykonania i Obioru Robót Budowlanych – branża sanitarna,9)Decyzją Zarządu Powiatu Świebodzińskiego z DG.6853.3.141.2022.JCH z dnia 28.09.2022 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1242F dz. nr 576/1 w m. Lubrza oraz uzgodnieniem przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 576/1 w m. Lubrza, gmina Lubrza z dnia 27.09.2022r.,oraz SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami.
7. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności:
1) Prace przygotowawcze,
2) Obsługę geodezyjną (geodezyjne wytyczenie obiektów budowlanych w terenie, a po wykonaniu robót budowlanych geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, oraz obsługa geodezyjna wynikająca z dokumentacji projektowej i technicznej zadania),
3) Organizacja terenu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru,
4) Budowę parterowego budynku w technologii tradycyjnej,
5) Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej w tym miejsc postojowych oraz zagospodarowanie terenu.
Do projektowanego budynku kancelarii będzie wykonane przyłącze energetyczne przez ENEA Operator Sp. z o.o. W przypadku nie wykonania przyłącza energetycznego i przyłączenia obiektu kancelarii do sieci energetycznej przez ENEA Operator Sp. z o.o. do czasu odbioru końcowego robót wykonanych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszystkich prób i rozruchu instalacji elektrycznej będącej po stronie Zamawiającego, a wykonanej przez Wykonawcę za pomocą agregatu prądotwórczego. Ewentualna konieczność użycia agregatu prądotwórcze i koszty związane z jego wykorzystaniem obciążają Wykonawcę.
II. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne" (m.in. zastosowanie urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia.
2) Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3) Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
4) Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do wykazania rozwiązań równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postępowania. W myśl art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), obowiązany jest udowodnić w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane, dostawy i usługi spełniają wymagania określone w SWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.4 ppkt. 5)-23) SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112500-0 - Usuwanie gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792644,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792644,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792644,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renago Grzegorz Szkubiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970438768
7.3.3) Ulica: Zachodnia 15
7.3.4) Miejscowość: Świebodzin
7.3.5) Kod pocztowy: 66-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792644,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
II. Uzupełnienie SEKCJI IV.4.2.) Okres realizacji zamówienia 190 dni oznacza Termin realizacji zamówienia do 190 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym roboty budowlane muszą zostać zrealizowane w okresie do 150 dni od dnia zawarcia umowy, a w terminie do 40 dni od dnia zakończenia realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego i przekazać mu decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.