eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozłówPrzebudowa dróg wewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 60

1.5.2.) Miejscowość: Kozłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-241

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 38 41 067

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkozlow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/906038

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg wewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d95307-ec32-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047989/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262941

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIG.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 394749,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kozłów, dz. nr ew. 1531, 1539, od km 0+000 do km 0+514, dł. 514 mb”, w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 191716,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

B. Część 2 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej msc. Kozłów, dz. nr ewid. 705, 706/1, 158, 169/1, 167/1, 166/1, od km 0+000 do km 0+270, dł. 270mb”, w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. dolną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 31,5/63 mm, gr. 25 cm,
c. górną warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm,
d. warstwę ścieralną z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5 cm,
e. obustronne pobocza o szer. od 0,2 m do 0,3 m, o nawierzchni z kruszywa łamanego,
w celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenie do prawidłowych parametrów jezdnię drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków, szorstkości i równości oraz wzmocnienie konstrukcji drogi,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 183810,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

C. Część 3 pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Kępie, dz. nr ew. 2188, od km 0+000 do km 0+040, dl. 40 mb”, w ramach której Wykonawca, w szczególności wykona:
a. rozbiórkę istniejącej konstrukcji drogi,
b. nową podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 5 MPa, gr. 20 cm,
c. nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o RM = 6-9 MPa, g. 15 cm,
w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz doprowadzenia do prawidłowych parametrów jezdni drogi w zakresie równości podłużnej i poprzecznej, spadków oraz wzmocnienia konstrukcji drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 19222,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167225,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281160,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221144,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642137703

7.3.4) Miejscowość: Tychów Stary 75

7.3.5) Kod pocztowy: 27-220

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221144,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220908,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259831,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220908,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Mirek – „U.T.D. MADAR Adam Mirek”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591258531

7.3.4) Miejscowość: Nasiechowice 52

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220908,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54366,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Dróżdż – „Miki-masz Artur Dróżdż”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591502818

7.3.4) Miejscowość: Strzeżów Pierwszy 7

7.3.5) Kod pocztowy: 32-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CZĘŚĆ 1:
W dniu 30 kwietnia 2024 roku Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy złożyli oferty w Części 1 zamówienia o wyborze, jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawcy Jarosława Bałazego – „Jarosław Bałazy – Szymo-Bud Jarosław Bałazy”. Po upływie okresu standstill, Zamawiający zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego w Części 1 zamówienia. W dniu 8 maja 2024 roku Wykonawca poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy z uwagi na pozyskanie innych zleceń w okresie prowadzenia postępowania w Części 1 zamówienia.
W dniu 10 maja 2024 roku Zamawiający – Gmina Kozłów poinformował, że:
1. działając na podstawie art. 16 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp), Zamawiający unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy Jarosława Bałazego – „Szymo-Bud Jarosław Bałazy”, Szablak 14, 18-414 Nowogród, NIP: 7181924992 w Części 1 zamówienia, wobec uchylenia się przez Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2. działając na podstawie art. 263 Pzp w zw. z art. 239 ust. 1 i ust. 2 Pzp oraz art. 242 ust. 1 Pzp, w zw. z art. 266 Pzp, Zamawiający dokonał wyboru, jako najkorzystniejszej w Części 1 zamówienia, oferty Wykonawcy STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o., Tychów Stary 75 27-220 Mirzec, NIP: 6642137703

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.