Og³oszenie z dnia 2023-08-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00257616/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Dostawa pieluchomajtek”(10.2023)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ IM.¦W.JANA PAW£A II W KRASNYMSTAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpskrasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: dps-krasnystaw.bipstrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21c64e8d-09e1-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
PJO
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa pieluchomajtek”(10.2023)2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-21c64e8d-09e1-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00334936
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00012369/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa pieluchomajtek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00257616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.II.261.10.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 242433,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, refundowanych przez NFZ, zgodnie
z asortymentem, poni¿szym opisem i ilo¶ci± wykazan± w Formularzu cenowym – Za³±cznik nr 2 do SWZ ( rozm. M-48600 szt. ; rozm. L-53580 szt.; rozm. XL-4320 szt.).
Produkt musi posiadaæ nastêpuj±ce cechy:
1) produkt o zwiêkszonej ch³onno¶ci - pieluchy nocne ; podwójny wk³ad ch³onny,
2) dwa ¶ci±gacze taliowe oraz dwie pary przylepco-rzepów zapewniaj±cych trwa³e mocowanie,
z mo¿liwo¶ci± wielokrotnego zapinania i odpinania,
3) produkt „oddychaj±cy”, miêkka warstwa zewnêtrzna pokryta laminatem „oddychaj±cym”,
4) ch³onno¶æ w rozm. M – nie mniej ni¿ 2900 ml; ch³onno¶æ w rozm. L – nie mniej ni¿
3200 ml ; ch³onno¶æ w rozm. XL – nie mniej ni¿ 3200 ml ;
5) wska¼nik wilgotno¶ci, informuj±cy o konieczno¶ci zmiany pieluchy
6) falbanki wewnêtrzne, w czê¶ci pachwinowej przymocowane do wk³adu ch³onnego, tworz±ce barierê dla wilgoci zapobiegaj±ce wydostawaniu siê zawarto¶ci,
7) przêdza elastyczna w czê¶ci pachwinowej – nie zawieraj±ca lateksu,
8) substancja wi±¿±ca wilgoæ i utrzymuj±ca j± z dala od skóry oraz neutralizuj±ca nieprzyjemne zapachy
9) pieluchomajtki musz± byæ antyalergiczne – nie zawieraj±ce lateksu,
10) produkt musi byæ pakowany w takie opakowania jednostkowe ( np.:10 szt., 20 szt.,
30 szt., 60 szt. ), które przy korzystaniu z refundowanego limitu NFZ zapewni± dostawy w pe³nych opakowaniach.
11) Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty próbek pieluchomajtek – po jednym najmniejszy handlowym oryginalnym opakowaniu w ka¿dym z trzech rozmiarów, nie mniejszym ni¿ 10 szt. Próbki nale¿y dostarczyæ do siedziby zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Jako¶æ wyrobów oceniona zostanie przy wykorzystaniu do³±czonych do Oferty pieluchomajtek, w sposób opisany w punkcie XV.
2. Wykonawca zamówienia we w³asnym zakresie i na swój koszt zapewni odbiór od zamawiaj±cego wniosków na zlecone pieluchomajtki.
CPV: 33700000-7 Produkty do pielêgnacji cia³a
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielêgnacji cia³a
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 252534,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 252534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123260452
7.3.3) Ulica: Biernackiego 12/9
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-089
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 252534,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI ORAZ INNYCH ARTYKU£ÓW DO UTRZYMANIA HIGIENY I ESTETYKI POMIESZCZEÑ W JEDNOSTKACH OBS£UGIWANYCH PRZEZ CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH W D¡BROWIE GÓRNICZEJ
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czysto¶ciowych i higienicznych do obiektów Zespo³u do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
- DOSTAWA - ¦RODKÓW CZYSTO¦CI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKU£ÓW HIGIENICZNYCH
- Dostawy dzieciêcych pieluszek jednorazowego u¿ytku do czterech Oddzia³ów ¯³obków Miejskich w Gliwicach.
wiêcej: Produkty do pielêgnacji cia³a »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.