Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00240336/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-21
- 2021/BZP 00281218/01 - Wynik z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników WUW w Poznaniu oraz Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile ......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 16/18
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-713
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.ozimek@poznan.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-wuw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników WUW w Poznaniu oraz Delegatur w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile ......2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a2fcd97-2a86-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005737/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne - wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników WUW w Poznaniu oraz Delegatur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA-VII.272.5.35.2021.14
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na rok 2022 i 2023.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający zgodnie z § 6 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie prowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2131 z późn.zm.) wymaga udziału lekarza sprawującego opiekę zdrowotną nad pracownikami w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy działającej na terenie zakładu pracy – dotyczy części I.
4. Świadczenie usług będzie realizowane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy.
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia w wysokości 60%. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 344240,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - Delegatura w Kaliszu na rok 2022 i 2023;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Świadczenie usług będzie realizowane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy.
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia w wysokości 60%. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – Delegatura w Koninie na rok 2022 i 2023;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Świadczenie usług będzie realizowane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy.
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia w wysokości 60%. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9880,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu – Delegatura w Lesznie na rok 2022 i 2023;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Świadczenie usług będzie realizowane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy.
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia w wysokości 60%. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp w rozdziale III SWZ.:
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9575,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, badania profilaktyczne – wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur Pile na rok 2022 i 2023.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
3. Świadczenie usług będzie realizowane na podstawie art. 4 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z uwzględnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ww. ustawy.
5. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia w wysokości 60%. Z tytułu nie wykonania całości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
6. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i określa je, stosownie do art. 281 ust. 2 pkt 7 ustawy Pzp i w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8665,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE SA, Oddział Centrum Medyczne Cordis w Poznaniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272663852
7.3.3) Ulica: ul. Konstruktorska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-673
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Akamed ul. Przemysłowa 11, Poznań - w zakresie badań psychotechnicznych;
2) Tomma ul. Starołęcka 42, Poznań, Pracownia Rentgenowska Diagnostica ul. Ratajczaka 16, Poznań lub Affidea ul. 28 Czerwca 1956r. nr 194/202, Poznań (budynek szpitala HCP) – w zakresie badań RTG;
3) Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy, ul. Poznańska 55a, Poznań – w zakresie spirometrii.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona oferta została odrzucona
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Profilaktyki i Promocji Zdrowia USMED Halina Głowacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641380365
7.3.3) Ulica: Bydgoska
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-940
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. część 5 pkt 7.2 zaznaczono mikro przedsiębiorca- W formularzu ofertowym Wykonawca oświadczył, że prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą- czego nie można wpisać w pkt 7.2
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - 2 części
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.