Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00198285/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00200784/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00213032/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00222041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa i montaż mikro-instalacji fotowoltaicznych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup, dostawa i montaż mikro-instalacji fotowoltaicznych w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05298b24-e655-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00198285/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/DOT-ZWK/20/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 270108 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.6. Przedmiotem części 1 zamówienia jest dostawa i montaż na gruncie za pomocą dedykowanej konstrukcji montażowej 1 sztuki kompletnej mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 21,32 kWp (UWAGA!!! - moc instalowana sumarycznie z istniejącą na dachu budynku biurowego nie mogą przekroczyć 50 kW) na terenie bazy zlokalizowanej przy siedzibie Spółki przy ul. Łąkowej 13 w Biłgoraju4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 77982 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.7. Przedmiotem części 2 zamówienia jest dostawa i montaż na dachach istniejących budynków za pomocą dedykowanej konstrukcji montażowej 2 sztuk kompletnych mikro instalacji fotowoltaicznej o mocy min.: 12,3 kWp – 1 szt. oraz o mocy min. 40,18 kWp – 1 szt. (UWAGA!!! - moc instalowana dla mniejszej instalacji sumarycznie z istniejącą już u Zamawiającego nie może przekroczyć 50 kW) na terenie stacji uzdatniania wody zlokalizowanej przy ul. Targowej w Biłgoraju,4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 192126 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77982 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77982 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 129
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77982 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192126 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301101,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192126 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 129
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192126 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica
- budowa budynku usługowego z zapleczem technicznym i częścią socjalną na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Biłgoraju
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach przedsięwzięcia: " Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielono-niebieskiej infrastruktury"
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Biłgoraju oraz modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Biłgoraju"
- Remont sanitariatów w budynku internatu sektor B Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - kwiecień 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Kompleksowa dostawa i montaż czterech instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach w Białymstoku
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Stadionu Miejskiego w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.