Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957461733
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1barli@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626bd67e-5774-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335674
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003149/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. T. Kościuszki w Barlinku w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157073,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drukarka 3D z akcesoriami :1) Drukarka 3D z 5 –letnim wsparciem dydaktycznym szt. 2,
2)Filament biodegradowalny PLA:
- biały– 20 sztuk,
- czarny- 20 sztuk,
- niebieski- 20 sztuk,
- żółty- 20 sztuk,
- czerwony- 20 sztuk,
- zielony- 20 sztuk,
- fioletowy – 20 sztuk,
3) Zestawy edukacyjne z mikrokontrolerem z czujnikami i akcesoriami szt. 5,
4) Lutownica/stacja lutownicza z grotem 2w1 szt.1,
5) Laptop do drukarki 3D wraz z oprogramowaniem szt. 2,
6) Skaner 3D kompatybilny z drukarką szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
31712200-2 - Mikrosystemy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
38520000-6 - Skanery
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 36991,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt audio-video z akcesoriami:1) Aparat fotograficzny szt. 1,
2) Statyw szt. 1,
3) Mikroport z akcesoriami szt. 6,
4) Oświetlenie do realizacji nagrań szt. 1,
5) Mikrofon kierunkowy z akcesoriami szt. 1,
6) Gembal szt. 1,
7) Greenscreen mobilny w budowie szt. 1,
8) Dyktafon szt. 1,
9) Konsola/mikser dźwięku z akcesoriami szt. 1,
10) Przenośny głośnik szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - Słuchawki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.5.5.) Wartość części: 11227,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki:1) Gogle wirtualnej rzeczywistości (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspierającym ich funkcjonowanie szt. 24,
2) Gogle VR licencja na 5 lat-pełny dostęp do portalu wirtualnych lekcji kpl. 1,
3) Robot dedukcyjny wraz z akcesoriami szt. 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231320-6 - Monitory dotykowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 80894,31 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pracownia kulinarna :1) Stoły robocze kuchenne szt. 8,
2) Szafka ze zlewozmywakiem szt. 1,
3) Szafka kuchenna z trzema szufladami szt. 1,
4) Szafka kuchenna z 1 półką szt. 2,
5) Szafka kuchenna z 1 półką wiszącą szt. 4,
6) Kuchenka elektryczna jednopalnikowa szt. 8,
7) Kuchenka elektryczna 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym szt. 1,
8) Lodówka wysoka z zamrażarką szt. 1,
9) Robot wielofunkcyjny z akcesoriami szt. 1,
10) Mikser ręczny szt. 8,
11) Ręczny blender z akcesoriami szt. 1,
12) Zestaw garnków ze tali nierdzewnej z pokrywką, min. poj. 2,1l,2,9l,3,9l,6,5l kpl. 8,
13) Patelnia zestaw 3 szt. ( 20 24,28 cm ) kpl. 10,
14) Miska ze stali nierdzewnej – 18 cm szt. 10,
15) Miska ze stali nierdzewnej – 30 cm szt. 10,
16) Miska ze stali nierdzewnej – 50 cm szt. 2,
17) Czajnik elektryczny szt. 2,
18) Sztućce stołowe kpl. 16,
19) Obieraczka do warzyw wykonana ze stali szt. 10,
20) Zestaw desek do krojenia na stojaku szt. 10,
21) Stolnica drewniana szt. 10,
22) Wałek do ciasta drewniany lub silikonowy szt. 10,
23) Ubijaczka ze stali nierdzewnej szt. 10,
24) Łyżka cedzakowa ze stali nierdzewnej szt. 10,
25) Chochla ze stali nierdzewnej szt. 10,
26) Zestaw kuchenny-łyżka, łopatka, chochla, łyżka do makaronu szt. 10,
27) Nóż do krojenia kpl. 10,
28) Zestaw 5 noży na stojaku kpl. 2,
29) Szpatułka silikonowa- łopatka szt. 10,
30) Tarka kuchenna ze stali nierdzewnej szt.10,
31) Podkładka kuchenna szt. 10,
32) Dozownik z miarką szt. 10,
33) Zestaw talerzy ( talerz płaski , deserowy, głęboki, miseczka , półmisek, salaterka, kubek) kpl. 10,
34) Rękawice + fartuch materiałowe, rozmiar dziecięcy szt. 9,
35) Rękawice + fartuch materiałowe dla dorosłych szt. 2,
36) Waga kuchenna szt. 10,
37) Sitka kuchenne kpl. 10,
38) Durszlak ze stali nierdzewnej szt. 10,
39) Blacha do pieczenia szt. 10,
40) Tortownica szt. 10,
41) Forma na mufiny na 12 papilotek szt. 3,
42) Zestaw do przypraw – sól , pieprz kpl. 10,
43) Instrukcje BHP do każdego urządzenia elektronicznego i gastronomicznego.
UWAGA: Kolor szafek, frontów i blatów do uzgodnienia z zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39121200-8 - Stoły
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22473000-6 - Instrukcje techniczne
33965000-2 - Zlewy lub akcesoria do balsamowania
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221210-2 - Talerze
39223000-1 - Łyżki, widelce
39223100-2 - Łyżki
39241100-4 - Noże
39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 27959,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34501,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46866,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34501,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039
7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34501,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11899,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13407,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13407,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLY Anna Borowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262363781
7.3.3) Ulica: Zagórzańska 28c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13407,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83892,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99768,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLY Anna Borowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262363781
7.3.3) Ulica: Zagórzańska 28c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu dla części nr 4 wpłynęły dwie oferty: firmy MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k. oraz APLY Anna Borowska. Zamawiający dokonał oceny ofert w sposób opisany w Rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia i jako najkorzystniejszą wybrał ofertę firmy APLY Anna Borowska. Jednakże, po otrzymaniu wezwania, Wykonawca ten odmówił podpisania umowy. W związku z zaistniała sytuacją, Zamawiający, działając na podstawie art. 263 ustawy pzp, dokonał ponownej oceny ofert i wybrał ofertę firmy MOJE BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k. Także i ten wykonawca, po otrzymaniu wezwania odmówił podpisania umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32509,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczo wód termalnych Barlinek GT-1 w miejscowości Barlinek
- Zakup i dostawę kaniul, opatrunków i płynów.
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Pomoce dydaktyczne, sprzęt elektryczny i meble do pracowni gastronomicznych, cukierniczych i fryzjerskich w ramach projektu pn. ZAWODOWO NIEZAWODNI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
więcej: Instrukcje techniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.