Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316239/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
- 2023/BZP 00307920/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
- 2022/BZP 00416187/01 - Wynik z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu
CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem)
CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335973
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00316239/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Docieplenie budynku w Publicznym Przedszkolu nr 26 (segment „A” wraz z łącznikiem)
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien;45321000-3 - Izolacja cieplna; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
1. Zakres robót obejmuje:
1) Docieplenie ścian części podpiwniczenia i części cokołowej.
2) Remont okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad.
3) Docieplenie elewacji wraz z wymianą parapetów.
Uwaga: należy przyjąć docieplenie elewacji styropianem gr. 20 cm.(współczynnik przewodzenia ciepła lambda 0,033 W/(mK). W związku ze zmianą grubości ocieplenia należy przyjąć odpowiedniej szerokości parapety i obróbki blacharskie.
4) Wymiana pokrycia i docieplenie styropapą dachu łącznika wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
Uwaga – instalacja odgromowa : należy przyjąć demontaż starych przewodów i montaż nowych. Przewody odprowadzające od dachu do ziemi należy montować w rurkach odgromowych i połączyć w skrzynce odgromowej na poziomie terenu poprzez zacisk kontrolny z przewodem uziemiającym. Instalację odgromową należy wykonać zgodnie z normą PN-EN 62305
5) Izolacja stropodachu segmentu „A” granulatem gr.25cm.
6) Wymiana okienek piwnicznych i drzwi zewnętrznych (zgodnie z zestawieniem stolarki).
7) Zagospodarowanie wewnętrznych placyków budynku na miejsca rekreacji
( odwodnienie terenu, ułożenie nowej nawierzchni z trawy w rolkach i motaż ławeczek -16 szt.)
8) Wykonanie opaski żwirowej przy ścianach budynku.
9) Wywóz i utylizacja odpadów
2. Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika ,który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiających pracę placówki i niezaakceptowanych przez Użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.16:00 do 22:00, jak również w soboty (od godz 7:00 do 15:00).
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez PRACOWNIĘ RCHITEKTONICZNĄ MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.
Po zmianie:
Docieplenie budynku w Publicznym Przedszkolu nr 26 (segment „A” wraz z łącznikiem)
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien;45321000-3 - Izolacja cieplna; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
1. Zakres robót obejmuje:
1) Docieplenie ścian części podpiwniczenia i części cokołowej.
2) Remont okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad.
3) Docieplenie elewacji wraz z wymianą parapetów.
Uwaga: należy przyjąć docieplenie elewacji styropianem gr. 20 cm.(współczynnik przewodzenia ciepła lambda 0,033 W/(mK). W związku ze zmianą grubości ocieplenia należy przyjąć odpowiedniej szerokości parapety i obróbki blacharskie.
4) Wymiana pokrycia i docieplenie styropapą dachu łącznika wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
Uwaga – instalacja odgromowa : należy przyjąć demontaż starych przewodów i montaż nowych. Przewody odprowadzające od dachu do ziemi należy montować w rurkach odgromowych i połączyć w skrzynce odgromowej na poziomie terenu poprzez zacisk kontrolny z przewodem uziemiającym. Instalację odgromową należy wykonać zgodnie z normą PN-EN 62305
5) Izolacja stropodachu segmentu „A” granulatem gr.25cm.
6) Wymiana okienek piwnicznych i drzwi zewnętrznych (zgodnie z zestawieniem stolarki).
7) Wykonanie opaski żwirowej przy ścianach budynku.
8) Wywóz i utylizacja odpadów
2. Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika ,który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiających pracę placówki i niezaakceptowanych przez Użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.16:00 do 22:00, jak również w soboty (od godz 7:00 do 15:00).
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez PRACOWNIĘ RCHITEKTONICZNĄ MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-07 13:00
Po zmianie:
2022-09-16 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-07 13:15
Po zmianie:
2022-09-16 13:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-06
Po zmianie:
2022-10-15
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 roku
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasach drogowych dróg zarządzanych przez Gminę Kędzierzyn-Koźle w latach 2025 - 2026
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej dla Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 im. Bronisława Malinowskiego ul. Mieszka I 4 w Kędzierzynie -Koźlu
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki do worków dla Czysty Region Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.