eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleTermomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem) CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu
CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem)
CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 26 w Kędzierzynie-Koźlu
CZ.I Docieplenie budynku (segment A wraz z łącznikiem)
CZ.II Wymiana instalacji c.o. i montaż klimatyzacji dla pom. kuchni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c980669a-22ba-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Termomodernizacja budynku PP 26

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316239/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.94.2022.AW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Docieplenie budynku w Publicznym Przedszkolu nr 26 (segment „A” wraz z łącznikiem)
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien;45321000-3 - Izolacja cieplna; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

1. Zakres robót obejmuje:
1) Docieplenie ścian części podpiwniczenia i części cokołowej.
2) Remont okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad.
3) Docieplenie elewacji wraz z wymianą parapetów.
Uwaga: należy przyjąć docieplenie elewacji styropianem gr. 20 cm.(współczynnik przewodzenia ciepła lambda 0,033 W/(mK). W związku ze zmianą grubości ocieplenia należy przyjąć odpowiedniej szerokości parapety i obróbki blacharskie.
4) Wymiana pokrycia i docieplenie styropapą dachu łącznika wraz z obróbkami blacharskimi i instalacją odgromową.
Uwaga – instalacja odgromowa : należy przyjąć demontaż starych przewodów i montaż nowych. Przewody odprowadzające od dachu do ziemi należy montować w rurkach odgromowych i połączyć w skrzynce odgromowej na poziomie terenu poprzez zacisk kontrolny z przewodem uziemiającym. Instalację odgromową należy wykonać zgodnie z normą PN-EN 62305
5) Izolacja stropodachu segmentu „A” granulatem gr.25cm.
6) Wymiana okienek piwnicznych i drzwi zewnętrznych (zgodnie z zestawieniem stolarki).
7) Wykonanie opaski żwirowej przy ścianach budynku.
8) Wywóz i utylizacja odpadów

2. Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika ,który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiających pracę placówki i niezaakceptowanych przez Użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.16:00 do 22:00, jak również w soboty (od godz 7:00 do 15:00).
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez PRACOWNIĘ RCHITEKTONICZNĄ MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 516131,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana instalacji centralnego ogrzewania i montaż klimatyzacji dla pomieszczeń kuchni w Publicznym Przedszkolu nr 26

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45410000-4 – Tynkowanie; 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian; 45442100-8 - Roboty malarskie ;45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;45331100-7 – instalowanie centralnego ogrzewania

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Instalacja centralnego ogrzewania :
a) Wykonanie przepustów, montaż wsporników, wykonanie i zamurowanie bruzd
( lub montaż rurociągów na ścianie jeżeli się zmieszczą) łącznie z otulinami izolacyjnymi).
b) Naprawa tynków po demontażu grzejników, obudowa pionów z płyt K-G, malowanie całych pomieszczeń, w których prowadzone są roboty instalacyjne.
c) W zakresie malowania należy przygotować powierzchnię ścian i sufitów pod malowanie pod kątem uzupełnienia tynków, gruntowanie i 2x malowanie farbami lateksowymi. Kolorystykę malowania należy uzgodnić z Użytkownikiem.
W pomieszczeniach korytarzy, komunikacji, sal zabaw dla dzieci należy wykonać lamperie poprzez zabezpieczenie transparentnym lakierem do wys.1,2m
d) Demontaż osłon grzejnikowych i podokienników oraz montaż nowych osłon z płyt HPL i parapetów PCV,
e) Montaż nawiewników ściennych z odzyskiem ciepła wraz z połączeniem do instalacji elektrycznej. Zasilanie należy wykonać z najbliższego łącznika oświetlenia lub puszki rozgałęźnej przewodem YDY 3x1,5.
f) Naprawa posadzek w miejscach zdemontowanych wsporników podtrzymujących grzejniki pasami o szer. Ok.0,5m. w miejscach gdzie posadzki są inne aniżeli z paneli. W pomieszczeniach gdzie podłogi są ułożone z paneli należy wymienić podłogę w całym pomieszczeniu.
3) Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniu kuchni ( jedna jednostka zewnętrzna i dwa urządzenia wewnętrzne). Uwaga : Instalację przewodów chłodniczych należy zabudować płytą gipsowo-kartonową z szpachlowaniem i malowaniem. ZASILANIE elektryczne należy prowadzić w bruzdach

2. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
3. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez : „PS Instalacje” s.c. 44-100 Gliwicach ul. Pszczyńska 206 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 333833,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 728471,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1010610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728471,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIM MOSTY Maciej Radwański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:749-100-78-47

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 76

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-220

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728471,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 813560,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977316,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 813560,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżyniersko- Budowlane „BUDMISTRZ” Piotr Górski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7531937588

7.3.3) Ulica: Wolności 27

7.3.4) Miejscowość: Stare Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-223

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81356025 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.