eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźOrganizacja szkoleń w formie online i szkoleń realizowanych w formie stacjonarnej dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów RPO WŁ na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń w formie online i szkoleń realizowanych w formie stacjonarnej dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów RPO WŁ na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426633390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.info@lodzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umwl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń w formie online i szkoleń realizowanych w formie stacjonarnej dla beneficjentów oraz potencjalnych beneficjentów RPO WŁ na lata 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39f666d0-ae87-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326003/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi szkoleniowe Szkolenia z zakresu funduszy unijnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej RPO WŁ na lata 2014-2020 oraz budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego. Działanie XII.3 Potencjał Beneficjentów: RPLD.12.03.00-10-0003/21-01

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103303/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138563 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest przygotowanie i poprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń w poniższej formie, ilości i tematyce:
1.1. Liczba i tematy szkoleń w formie stacjonarnej:
1) Trzy szkolenia Prawo zamówień publicznych w projektach unijnych – dla maksymalnie 40 osób każde.
2) Trzy szkolenia Praca w SL2014 – dla maksymalnie 25 osób każde.
3) Trzy szkolenia Opracowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia dla zamówień w projektach unijnych – dla maksymalnie 40 osób każde.

1.2. Liczba i tematy szkoleń w formie online:
1) Trzy szkolenia Archiwizacja dokumentacji projektowej.
2) Dwa szkolenia Kontrola projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
3) Dwa szkolenia Warunki obniżania wartości korekt finansowych oraz wydatków poniesionych nieprawidłowo.
4) Dwa szkolenia Rozliczanie projektów unijnych.
5) Jedno szkolenie Przygotowanie budżetu projektu unijnego oraz jego realizacja.
6) Jedno szkolenie Pomoc publiczna i pomoc de minimis.
7) Jedno szkolenie Prawo budowlane w procesie realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków unijnych.
8) Jedno szkolenie Kontrola i monitoring trwałości projektów współfinansowanych z EFS.
9) Jedno szkolenie Kontrola i monitoring trwałości projektów współfinansowanych z EFRR.
10) Jedno szkolenie Studium wykonalności dla projektu unijnego a cykl życia projektu.
11) Jedno szkolenie Ochrona danych osobowych w projektach współfinansowanych z EFS i EFRR.
12) Jedno szkolenie Personel i uczestnicy w projektach.
13) Jedno szkolenie Partnerstwo publiczno-prywatne.
14) Jedno szkolenie Promocja projektów współfinansowanych ze środków unijnych.
15) Jedno szkolenie Kwoty ryczałtowe – planowanie budżetu projektu unijnego.
16) Jedno szkolenie Ocena oddziaływania na środowisko.

2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej „SOPZ”) stanowi Załącznik nr 1 do projektu umowy, który to projekt stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125505 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125505 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolskie Centrum Szkoleniowo Doradcze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321987421

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125505 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.