Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przy., wyd. i umoż. sp. 1 g.p. ob w dni zaj. szk. dzieci, któr. przyzn. tę f. pom. dec. ad. wyd. przez Zam., z moż. żyw. tych dzieci w okr.: f. zim., prz. św. i in. dod. dni wol. od z. dyd.–SP nr 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Monte Cassino 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-412
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontrola@cuskoszalin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cus.koszalin.ibip.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przy., wyd. i umoż. sp. 1 g.p. ob w dni zaj. szk. dzieci, któr. przyzn. tę f. pom. dec. ad. wyd. przez Zam., z moż. żyw. tych dzieci w okr.: f. zim., prz. św. i in. dod. dni wol. od z. dyd.–SP nr 92.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6cbe26d-30fb-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027571/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przyg.,wyd. i um.sp.jedn.gorąc.posił.dzien.(ob.)w dni zaj. szk.dzieciom, któr.przyz.tę f. pom.dec.ad.wyd.przez Zam.,z moż.żyw.tych dzieci w okr.:f.zim.,prz.św. i in. dod. dni wol. od zaj. dyd.–SP nr 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podst. prawna: Ust. z 11.09. 2019 r. Pr Zam Pub (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.).Postęp. jest prow. w trybie zam z wolnej ręki na podst art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) w którym Zam ud. zam. po negocjacjach z jed. Wykn.
Podst. faktyczna: Usługa może być świad. tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn tech. o obiektywnym charakterze. W SP nr 9 w Koszalinie wykon. Bar „Tramp” R.Giedrowicz, ul. Powst.Wielk. 34/1,Koszalin jest zw. umową cywilnoprawną z Dyrektorem placówki na dzierżawę/najem pomieszczeń na prowadzenie stołówki. CUS w Koszalinie nie ma możliwości przeprow. innego konkurenc. trybu. Zgodnie z art. 100 ustawy o pomocy społecznej w postęp. w sprawie świadczeń z pom. społ. należy kierować się przede wszystkim dobrem osób korzystających z pomocy społecznej i ochroną ich dóbr, niewskazane byłoby wprowadzenie innego wykonawcy dostarczającego obiady, ponieważ mogłoby to prowadzić do podziału, stygmatyzacji, a w konsekwencji do dyskryminacji tych uczniów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.260.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie, wydawanie i umożliwienie spożycia jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) w dni zajęć szkolnych dzieciom, którym przyznano tę formę pomocy decyzją administracyjną wydaną przez Zamawiającego, z możliwością żywienia tych dzieci w okresach: ferii zimowych, przerw świątecznych i innych dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych – Szkoła Podstawowa nr 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bar ,,Tramp" Ryszard Giedrowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330034851
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAR "TRAMP" RYSZARD GIEDROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BAR "TRAMP" RYSZARD GIEDROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217971,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-06-21INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie całodob., czasow. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmacn. aktyw. społ., w miarę możliw. wyjście z bezdomn. i uzysk. samodz. życ. na rzecz os. bezdomnych-cz. IV
- Dostawa 3 samochodów w podziale na zadania
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Starym Sączu w okresie od stycznia do sierpnia 2025 r.
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach w okresie od stycznia 2025r. do grudnia 2025r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.