eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórzusługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania Silni i Samodzielni EFS RPO WZ 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania Silni i Samodzielni EFS RPO WZ 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 95 747 23 03

1.5.8.) Numer faksu: + 48 95 747 23 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a031b811-f5b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania Silni i Samodzielni EFS RPO WZ 2014-2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a031b811-f5b2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045432/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług asystenta usamodzielniania dla uczestników będących w procesie usamodzielniania w projekcie "Silni i Samodzielni"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

20 Zamówienie jest realizowane w ramach projektu: „Silni i Samodzielni” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.431.2.3.2023.MZL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

320 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 8 (słownie: ośmiu) uczestników projektu z terenu gminy Sławno (średnio 40 godzin na uczestnika);

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

280 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 7 (słownie: siedmiu) uczestników projektu z terenu gminy Myślibórz (średnio 40 godzin na uczestnika);

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

280 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 7 (słownie: siedmiu) uczestników projektu z terenu gminy Myślibórz (średnio 40 godzin na uczestnika);

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

280 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 7 (słownie: siedmiu) uczestników projektu z terenu gminy Myślibórz (średnio 40 godzin na uczestnika);

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

320 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 8 (słownie: ośmiu) uczestników projektu z terenu gminy Myślibórz (średnio 40 godzin na uczestnika);

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

320 godzin realizacji czynności przewidzianych dla asystenta usamodzielniania w ramach projektu od dnia zawarcia umowy do dnia 31 października 2023 r. dla 8 (słownie: ośmiu) uczestników projektu z terenu gminy Myślibórz (średnio 40 godzin na uczestnika)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34233,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Każdy z wykonawców, który złożył ofertę na dane zadanie został wezwany w trybie art. 126 i 128 ustawy PZP do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Na skutek braku wyjaśnień lub uzupełnień wszystkie oferty zostały odrzucone.

Z uwagi na powyższe zaistniała wskazana w art. 255 pkt 2 Pzp bezwzględna podstawa do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego, albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadania nr 1, 2 i 3 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Każdy z wykonawców, który złożył ofertę na dane zadanie został wezwany w trybie art. 126 i 128 ustawy PZP do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Na skutek braku wyjaśnień lub uzupełnień wszystkie oferty zostały odrzucone.

Z uwagi na powyższe zaistniała wskazana w art. 255 pkt 2 Pzp bezwzględna podstawa do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego, albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadania nr 1, 2 i 3 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Każdy z wykonawców, który złożył ofertę na dane zadanie został wezwany w trybie art. 126 i 128 ustawy PZP do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Na skutek braku wyjaśnień lub uzupełnień wszystkie oferty zostały odrzucone.

Z uwagi na powyższe zaistniała wskazana w art. 255 pkt 2 Pzp bezwzględna podstawa do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego, albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadania nr 1, 2 i 3 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Każdy z wykonawców, który złożył ofertę na dane zadanie został wezwany w trybie art. 126 i 128 ustawy PZP do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Na skutek braku wyjaśnień lub uzupełnień wszystkie oferty zostały odrzucone.

Z uwagi na powyższe zaistniała wskazana w art. 255 pkt 2 Pzp bezwzględna podstawa do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego, albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadania nr 1, 2 i 3 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Smoleń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 79100204304

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 23a/3

7.3.4) Miejscowość: Barlinek

7.3.5) Kod pocztowy: 74-320

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Każdy z wykonawców, który złożył ofertę na dane zadanie został wezwany w trybie art. 126 i 128 ustawy PZP do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia dokumentów. Na skutek braku wyjaśnień lub uzupełnień wszystkie oferty zostały odrzucone.

Z uwagi na powyższe zaistniała wskazana w art. 255 pkt 2 Pzp bezwzględna podstawa do unieważnienia postępowania przez Zamawiającego, albowiem wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadania nr 1, 2 i 3 podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.