Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212486/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00237287/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA REMIZY OSP W KARPOWICZACH – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-150
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857229400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchowola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchowola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA REMIZY OSP W KARPOWICZACH – ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3391aaea-ee0e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008663/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa remizy OSP w Karpowiczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212486/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz ze świetlicą wiejską w Karpowiczach – etap II
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
dokumentacja projektowa oraz dokumentacja przetargowa. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, określa projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku pojawienia się w ww. dokumentach niezamierzonych rozbieżności pierwszeństwo mają zapisy niniejszej specyfikacji, a w dalszej kolejności dokumentacji projektowej i przedmiarów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacja zamówienia.
Niniejsze postępowanie dotyczy drugiego etapu budowy remizy OSP i świetlicy wiejskiej w Karpowiczach. Z załączonej dokumentacji projektowej należy wycenić jedynie zakres robót nie wykonanych w etapie pierwszym.
W etapie pierwszym zostały wykonanie niżej wymienione roboty:
Wybudowany został budynek w stanie surowym zamkniętym obejmujący:
Ściany zewnętrzne
Ściany wewnętrzne
Więźba dachowa
Pokrycie dachowe
Stolarka okienna i drzwiowa wraz z bramą garażową
Przyłącze elektryczne wraz z instalacją fotowoltaiczną
W celu zapoznania się z zakresem wykonanych robót w etapie pierwszym oraz pozostałych do wykonania w etapie drugim Wykonawca obligatoryjnie zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej, przed złożeniem oferty.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Wykonanie przedmiotu zamówienia.
a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w specyfikacji warunków zamówienia, z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP i ppoż., oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru.
b) Należy opracować (o ile jest wymagany z mocy prawa) szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr. 120 poz. 1126).
c) Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia muszą być nowe. Nie dopuszcza się urządzeń prototypowych.
d) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
e) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
f) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez Inspektora Nadzoru.
g) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.
h) Wykonawca może powierzyć wykonywanie części robót budowlanych podwykonawcom, z uwzględnieniem postanowień zawartych we wzorze umowy o roboty budowlane.
4) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) urządzenia terenu budowy,
b) poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
c) zapewnienia dostępu do posesji w sąsiedztwie placu budowy,
d) zapewnienia obsługi komunikacyjnej, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
e) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (jeżeli dotyczy),
f) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji –naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
g) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
h) odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
i) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
j) wykonania badań, prób, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
k) wykonania badań laboratoryjnych (wskazanych przez Zamawiającego),
l) uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót i przekazaniu go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru ostatecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACE REMONTOWO – BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451003210
7.3.3) Ulica: ul. Białostocka 79
7.3.4) Miejscowość: Suchowola
7.3.5) Kod pocztowy: 16-150
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
jakie przetargi wygrała firma
PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE, WYKAŃCZANIE WNĘTRZ JANUSZ PIKUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.