Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291658/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zagospodarowanie turystyczne przestrzeni przy Jeziorze Jarosławskim
na Terenach Rekreacyjnych w Jarosławkach – w ramach PROW 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Książ Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53046500000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stacha Wichury 11a
1.5.2.) Miejscowość: Książ Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-130
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ksiaz-wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ksiaz-wlkp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie turystyczne przestrzeni przy Jeziorze Jarosławskimna Terenach Rekreacyjnych w Jarosławkach – w ramach PROW 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c094e4-f7e6-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023015/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zagospodarowanie turystyczne przestrzeni przy Jeziorze Jarosławskim na terenach Rekreacyjnych w Jarosławkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rpzwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291658
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229172,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie turystyczne przestrzeni przy jeziorze Jarosławskim na Terenach Rekreacyjnych . W zakresie zadania przewidziano następujące obiekty małej architektury wraz z montażem:
1) Altanę z lamelami – 2szt.,
2) Ławę z siedziskami – 4szt.,
3) Altanę z huśtawką – 2szt.,
4) Słupy z żaglami cieniującymi – 1szt.,
5) Leżaki – 16szt.,
6) Podesty drewniane – 4szt.,
7) Donice z zielenią i siedziskami – 3szt.,
8) Parasole trzcinowe – 16szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, kosztorys ofertowy, przedmiar robót.
2. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
3. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
4. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
5. W przedmiotowym postępowaniu nie występują czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
( Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Stosownie do treści art. 91 ust. 2 ustawy Pzp wskazuję, że Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ zamówienie, udzielane w całości, jest dostosowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw w rozumieniu załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. Ponadto zamówienie dotyczy zakresu o zasięgu, który sprawia, iż wykonanie go w ramach jednej części i przez jednego wykonawcę będzie stanowić najbardziej efektywny z punktu widzenia technicznego i formalnego sposób realizacji.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
12. Miejsce realizacji: Gmina Książ Wlkp.
13. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
14. Wspólny Słownik Zamówień: 43325000-7 - wyposażenie parków i placów zabaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320084,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320084,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320084,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Adam Hołderny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851176240
7.3.3) Ulica: Świerkowa 2
7.3.4) Miejscowość: Mechlin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ADAM HOŁDERNY
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE ADAM HOŁDERNY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320084,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa placu zabaw przy ul. Kinowej 16 w Warszawie r.
- Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Oksa
- Rewitalizacja parku w Nawrze na potrzeby Muzeum Ziemiaństwa im. Rodziny Sczanieckich - część I
- "Zielona kolejka cz.I" Część 1 - Roboty budowlane branży drogowej, elektrycznej i architektonicznej Część 2 - Zieleń zorganizowana
- Adaptacja i przebudowa pomieszczeń na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Gminnego Klubu Dziecięcego. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Budowa miejsc spotkań i relaksu w Parku Miejskim przy ul. E. Orzeszkowej w Rypinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.