Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Kolnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450667610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 93 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalkolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffaaae0c-0512-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffaaae0c-0512-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031973/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sz.O./ZP/09/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest kompleksowa usługa pralnicza obejmująca w szczególności: pranie na mokro, czyszczenie chemiczne asortymentu nienadającego się do prania wodnego, dezynfekcję, usztywnianie, suszenie, maglowanie, prasowanie, sterylizację odzieży noworodkowej i dzieci do lat 3 oraz naprawę bielizny pościelowej, fartuchów i odzieży ochronnej, bielizny operacyjnej prostej i fasonowej, pieluszek i bielizny noworodkowej, zasłon, firan, kołder, kurtek, kocy, materacy i poduszek w tym także z pierza oraz segregację i pakowanie bielizny w ilości określonej w Załączniku Nr 1 – Formularzu ofertowym w procesie technologicznym, który dopuszczał je będzie do stosowania na poszczególnych stanowiskach pracy Zamawiającego. Ze względu na możliwość skażenia bakteriologicznego bielizny, odzieży ochronnej, koców oraz pozostałego asortymentu w każdym procesie pralniczym nakłada się obowiązek stosowanie obok środków dezynfekcyjnych chemicznych lub procesu dezynfekcji przez gorącą parę.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załącznik Nr 2 do SWZ.
3) Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98315000-4 - Usługi prasowania
98393000-4 - Usługi krawieckie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590031,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piski Zakład Aktywności Zawodowej „Wieża”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363175132
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 11
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PISKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ "WIEŻA" W PISZU
jakie przetargi wygrała firma
PISKI ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ "WIEŻA" W PISZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Kolno na okres 01.02.2025 - 31.01.2028 r.
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Uszycie, organizacja przymiarek oraz dostarczenie kompletów strojów dla obsługi Pawilonu Polski na Wystawie Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.