Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku RCKiK w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42-61-61-400
1.5.8.) Numer faksu: 42-61-61-403
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@krwiodawstwo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku RCKiK w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352e91c7-1b1d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076196/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy w budynku RCKiK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury” nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej a następnie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi od strony ul. Franciszkańskiej i Smugowej.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
1) Etap I - przebudowa infrastruktury drogowej i terenów zewnętrznych od strony ul. Franciszkańskiej;
2) Etap II - przebudowa infrastruktury drogowej i terenów zewnętrznych od strony ul. Smugowej.
Wykonawca zobowiązuje się do takiej organizacji robót budowlanych, aby zminimalizowane zostały zakłócenia w pracy Zamawiającego, tj. w trakcie trwania robót konieczne jest umożliwienie wjazdu pojazdów / karetek odbierających krew od Zamawiającego, pojazdów dostarczających towary do Zamawiającego, itp.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 21.07.2023r. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta firmy SANITERM Radosław Zając, Plac Wolności 19, 21-311 Komarówka Podlaska, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu podlegałą odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.