eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frampol"REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK I POD PRZEDSZKOLE W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK I
POD PRZEDSZKOLE W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
SZKOŁY PODSTAWOWEJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Frampol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radzięcka 8

1.5.2.) Miejscowość: Frampol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-440

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 685 75 09

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umframpol@frampol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umframpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://frampol.ezamawiajacy.pl/pn/frampol/demand/notice/public/123669/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK I
POD PRZEDSZKOLE W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU
SZKOŁY PODSTAWOWEJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d45925eb-dd23-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047452/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 „REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK I POD PRZEDSZKOLE W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest wspófinansowane ze środków finansowych w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 na realizację zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.06.02.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Części 1 – REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK
W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Zakres prac: W skrzydle C zostanie wykonany gruntowny remont wraz z wydzieleniem dodatkowego pomieszczenia na WC dla pracowników oraz wykonania nowej łazienki oraz remontem Sali lekcyjnej.
Wszystkie elementy wyposażenia łazienki dla dzieci powinny spełniać wymogi dla dzieci do lat 3. Przewidziano montaż podwójnych umywalek dostosowanych dla dzieci wraz z bateriami umywalkowymi kolorowymi wyposażone w mieszacze. Baterie umywalkowe powinny przedstawiać postać ludzika.
Wszystkie ścianki oddzielające kabiny ustępowe należy wykonać z płyty HPL gr. 2cm o wysokości miniumum 1,6m, powinny zostać wykonane w kolorach jaskrawych żywych celem ubarwienia pomieszczenia.
Uzupełnienia ścian nośnych wewnętrznych wykonać z pustaka gazobetonowego gr.25 cm na zaprawie cementowo-wapiennej.
Ściany wewnętrzne działowe wykonać z pustaka gazobetonowego, gr.12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej. Tynki wewnętrzne: cementowo-wapienne kat. III gr. 1,5cm
Posadzki z płytek gresowych oraz homogeniczne wykładziny podłogowe z PCW o dużej wytrzymałości na wgniecenia i redukcji dźwięków na poziomie 17dB.
Stolarka wewnętrzna - drzwi płytowe fabrycznie wykończone o konstrukcji głównej wykonanej z drewna klejonego, oklejone dwuwarstwowo płytą HDF, pokryte laminatem CPL HQ.
Parapety wewnętrzne łatwo zmywalne z płyt polimarmurowych kolor do ustalenia z Inwestorem.
Okładziny ścian wewnętrznych ściany obustronnie tynkowane tynkiem c-w i malowane farbami emulsyjnymi na wysokości 1,6m należy ściany polakierować lakierem bezbarwnym celem zabezpieczenia przed zabrudzeniami.
W łazienkach przed rozpoczęciem prac należy przedstawić aranżacje pomieszczenia poprzez wskazanie układu płytek wraz z kolorystyką do akceptacji Zamawiającemu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1a do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:

Załącznik nr 1a - Części 1 – REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD ŻŁOBEK W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ
1) dokumentacja projektowa: Opis techniczny projektu budowlanego wraz z rzutami,
2) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 229499,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD PRZEDSZKOLE
W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ

Zakres prac: W skrzydle C zostanie wykonany gruntowny remont pomieszczenia WC oraz zostaną wymienione podłogi z płytek gresowych na wykładziny PVC odpowiadające normom pod obiekty szkolne i przedszkolne.
Przewidziano montaż trzech umywalek dostosowanych dla dzieci wraz z bateriami umywalkowymi kolorowymi wyposażone w mieszacze.
Wszystkie ścianki oddzielające kabiny ustępowe należy wykonać z płyty HPL gr. 2cm o wysokości miniumum 2,0m, powinny zostać wykonane w kolorach jaskrawych żywych celem ubarwienia pomieszczenia.
Uzupełnienia ścian wewnętrznych wykonać z pustaka gazobetonowego na zaprawie cementowo-wapiennej.
Ściany wewnętrzne działowe wykonać z pustaka gazobetonowego, gr.12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej. Tynki wewnętrzne: cementowo-wapienne kat. III gr. 1,5cm
Posadzki z płytek gresowych oraz homogeniczne wykładziny podłogowe z PCW o dużej wytrzymałości na wgniecenia i redukcji dźwięków na poziomie 17dB.
Stolarka wewnętrzna - drzwi płytowe fabrycznie wykończone o konstrukcji głównej wykonanej z drewna klejonego, oklejone dwuwarstwowo płytą HDF, pokryte laminatem CPL HQ.
Parapety wewnętrzne łatwo zmywalne z płyt polimarmurowych kolor do ustalenia z Inwestorem.
Okładziny ścian wewnętrznych ściany obustronnie tynkowane tynkiem c-w i malowane farbami emulsyjnymi na wysokości 1,6m należy ściany polakierować lakierem bezbarwnym celem zabezpieczenia przed zabrudzeniami.
W łazienkach przed rozpoczęciem prac należy przedstawić aranżacje pomieszczenia poprzez wskazanie układu płytek wraz z kolorystyką do akceptacji Zamawiającemu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:

Załącznik nr 1b - Część 2 – REMONT POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD
PRZEDSZKOLE W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ
1) dokumentacja projektowa: Opis techniczny projektu budowlanego wraz z rzutami,
2) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 403399,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218817,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218817,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane Roman Głowala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180005882

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 14

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218817,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379807,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379807,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "TOMO" Tomasz Wojtan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621211631

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Biała Pierwsza

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379807,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.