Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273476/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa366931-11b0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063308/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273476
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185504,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie i odwożenie dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli oraz szkół w roku szkolnym 2023/2024
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci niepełnosprawnych do:
a) Przedszkole „TUP TUP”, Miejska Górka ul. Niepodległości 21A - (1 dziecko),
b) Przedszkole nr 5 „Pod Grzybkiem”, Rawicz ul. Sarnowska 9A - (1 dziecko),
c) Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II, Rawicz ul. Gen. Grota Roweckiego 9F - (11 dzieci),
d) Środowiskowy Dom Samopomocy, Rawicz ul. Gen. Grota Roweckiego 9 - (1 uczestnik),
w okresie od 04 września 2023 roku do 21 czerwca 2024 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz inne dni, które będą wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Usługa nie będzie również świadczona w okresach czasowego ograniczenia lub czasowego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania (lub inne właściwe organy) w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu i zdrowiu dzieci i młodzieży.
1.2 Zajęcia odbywać się będą w godzinach 7:00 do 15:00.
1.3 Do wykonania zamówienia oferent musi dysponować pojazdem przystosowanym do przewozu jednorazowo co najmniej 17 osób odpowiednio oznakowanym i konstrukcyjnie przygotowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochód wyposażony musi być w fotelik samochodowy z pasami do utrzymania prawidłowej pozycji ciała.
1.4 Dzieci należy zabrać z ustalonych z Zamawiającym punktów w miejscowościach: Pakosław – 1 dziecko, Osiek – 3 dzieci, Sowy – 2 dzieci, Ostrobudki – 3 dzieci, Chojno – 1 dziecko, Podborowo – 1 dziecko, Pomocno – 1 dziecko, Sworowo – 1 dziecko i Zaorle – 1 dziecko. Razem dowóz i odwóz obejmuje 14 dzieci.
1.5 Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej jednego pracownika na stanowisku kierowcy z uprawnieniami do prowadzenia pojazdu, którym wykonywana ma być usługa. Kierowcą może być również właściciel firmy (oferent).
1.6 W pojeździe musi znajdować się opiekun. Wykonawcy nie wolno rozpocząć kursu bez opiekuna. Zapewnienie opiekuna w czasie przewozu należy do obowiązków Wykonawcy. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunowie przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego.
1.7 Dzienna trasa łącznie wynosić będzie ok. 124 km. Przedmiot zamówienia nie obejmuje ilości km przejechanych z miejsca postoju pojazdu Wykonawcy do początku trasy (do miejsca, od którego zacznie się dowóz) i od miejsca, na którym zakończy dowóz – do miejsca postoju pojazdu Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z Zamawiającym dokona oceny faktycznej ilości koniecznych do przejechania kilometrów.
1.8 Wskazane liczby dzieci mogą od dnia 01 września 2023 roku ulec zmianom.
1.9 W przypadku zmiany liczby dzieci, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd lub pojazdy umożliwiające dowóz i odwóz wszystkich dzieci do wskazanych instytucji.
1.10 W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.
1.11 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym.
1.12 Zabrania się łączenia przewozu dzieci z regularnymi przewozami liniowymi oraz dowozami pracowniczymi.
1.13 Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowcy i opiekuna.
1.14 W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić zastępczy środek transportu w czasie pozwalającym na kontynuowanie nauki przez dzieci, jednak nie dłuższym niż czas zadeklarowany w ofercie.
1.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w zakresie miejsc odbioru dzieci, ilości wozokilometrów, ilości dzieci do przewiezienia oraz godzin dowożenia i odwożenia.
1.16 W celu umożliwienia oceny kryterium, Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty umożliwiające członkom komisji dokonanie oceny.
1.17 Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych.
1.18 Płatność będzie się odbywała fakturami, wystawionymi za okresy miesięczne i dotyczącymi usług wykonanych w tym okresie.
1.19 Wykonawca wystawi fakturę w ciągu 7 dni od wykonania usługi, za okres ustalony w ppkt. 1.18, zaś należność Zamawiający zapłaci w ciągu 14 dni po otrzymaniu faktury.
1.20 Fakturę należy wystawić na Gminę Pakosław, ul. Kolejowa 2, 63-920 PAKOSŁAW, NIP:699-187-10-92.
1.21 Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla pojazdu wykorzystywanego przy wykonywaniu usługi dowozów dzieci niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Jędruś" Przewozy Autobusowe Jan Niedbała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 300057781
7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 1B/4
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN NIEDBAŁA "JĘDRUŚ" PRZEWOZY AUTOBUSOWE
jakie przetargi wygrała firma
JAN NIEDBAŁA "JĘDRUŚ" PRZEWOZY AUTOBUSOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200235,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.