Og³oszenie z dnia 2024-05-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00356739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00404535/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Stabilizacja i odnowienie obiektu po³o¿onego w Piecach przy ul. Rydu³towskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gaszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258753
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rydu³towska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gaszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-293
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gaszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gaszowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stabilizacja i odnowienie obiektu po³o¿onego w Piecach przy ul. Rydu³towskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59f19683-1742-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00338983
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043331/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Stabilizacja i odnowienie obiektu po³o¿onego w Piecach przy ul. Rydu³towskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.gaszowice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.gaszowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
2. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
3. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem opracowania jest istniej±cy budynek u¿yteczno¶ci publicznej zlokalizowany w miejscowo¶ci Piece, obrêb 0004 Piece, jednostka ewidencyjna: Gaszowice, zlokalizowany przy ul. Rydu³towskiej 11, na dzia³kach ewidencyjnych nr 258/142, 141, identyfikator dzia³ek: 241202_2.0004.AR_1.258/142, 241202_2.0004.AR_1.141. Przedmiotowy budynek jest wpisany w ewidencji zabytkow w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego § 9. 1. Pkt 2 Uchwa³y nr OG-BR.0007.29.162.2017 Rady Gminy Gaszowice z dnia 23 lutego 2017 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gaszowice - so³ectwo Piece, jako dawna szko³a podstawowa przy ul. Rydu³towskiej.
2. Zakres remontu obejmuje:
- Renowacjê w±tku ceglanego elewacji
- Renowacjê coko³u elewacji z piaskowca
- Wymianê stolarki okiennej i drzwiowej z przywroceniem ³ukowego zakoñczenia nadpro¿y
- Remont schodow wej¶ciowych
- Remont pokrycia dachu wraz z remontem wiê¼by
- Remont drewnianego stropu nad parterem
- Remont ¶cianek dzia³owych parteru
- Remont warstw wykoñczeniowych (posadzki, tynki i ok³adziny)
- Remont schodow drewnianych wewnêtrznych
- Remont – wymianê instalacji elektrycznej o¶wietlenia i gniazd wtykowych
- Remont – wymianê instalacji centralnego ogrzewania
- Remont wymianê instalacji wod.-kan. i c.w.u.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) dotycz±ce zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
2) dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
3) dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonanych robót:
Nale¿y z³o¿yæ wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o
tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcê realizacji:
- co najmniej dwóch (2) zamówieñ obejmuj±cych wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow±/przebudow±/remontem budynków u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 800 000,00 z³ brutto ka¿da. (s³ownie: osiemset tysiêcy z³otych).
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dowodami s± referencje oraz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego:
Nale¿y z³o¿yæ wykaz osób (za³±cznik nr 3), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w osob±;
- wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), posiadaj±c± co najmniej 18 miesiêczne do¶wiadczenie polegaj±ce na udziale w robotach budowlanych, prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± Kultury - Zgodnie z tre¶ci± art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
- wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych (kierownik robót);
- wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót);
Dla wykazanej osoby nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynale¿± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego je¿eli taki wymóg na te osoby nak³ada Prawo budowlane - na za³±czniku nr 3.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsy³a do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶ci do izby samorz±du zawodowego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik
nr 5 do SWZ),
2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (KRS, CEIDG).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone,
2) wykaz osób (za³±cznik nr 3 do SWZ), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e
zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Ofertê nale¿y sporz±dziæ na druku „Formularz oferty”, który stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ oraz za³±czyæ do niegowymagane dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z niniejsz± SWZ.
2) Wykonawca do³±cza do oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu o¶wiadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
3) Samooczyszczenie– w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art.109 ust. 1 pkt 2-10 ustawy Pzp,
wykonawca nie podlega wykluczeniu
4) Pe³nomocnictwo
5) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
6) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (za³±cznik nr 9 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1 Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 20.000,00 z³.2 Termin wniesienia wadium up³ywa dnia 12.06.2024 r. do godz. 1200.
3 Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
4 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j.: Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z pó¼n. zm.).
5 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego Gminy w Banku Spó³dzielczym w Jastrzêbiu Zdroju, Nr konta 02 8470 0001 2040 0051 5025 0003. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Z tre¶ci przelewu winno wynikaæ, ¿e wp³ata dotyczy wadium, jakiego dotyczy pakietu i zamówienia.
6 Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7 O wp³aceniu wadium w formie pieniê¿nej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
8 Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ musi wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i wykonalne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty okre¶lonej w gwarancji lub porêczeniu, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
9 Gwarancje i porêczenia musz± podlegaæ prawu polskiemu. Wszystkie spory dotycz±ce gwarancji i porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez polskie s±dy powszechne. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia w jêzyku innym ni¿ jêzyk polski, dokument gwarancji lub porêczenia nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
10 Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
11 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu sk³adania ofert na zasadach okre¶lonych w SWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp zostanie odrzucona.
12 Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe, z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
13 Zamawiaj±cy zatrzymuje równie¿ wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ¿±danie z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych ust. 2 lub art. 128 wezwanie wykonawcy do z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia dokumentacji ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 warunki ubiegania siê o udzielenie zamówienia lub art. 106 inne przedmiotowe ¶rodki dowodowe ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 badanie i ocena ofert ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
14 Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1) fakturê zaliczkow± - (nie mniejsz± ni¿ 3,7% przys³uguj±cego wykonawcy wynagrodzenia, ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego) - zgodnie z zabezpieczonymi ¶rodkami w bud¿ecie Gminy na 2024 rok,2) fakturê koñcow± – pozosta³a czê¶æ wynagrodzenia – zgodnie z zabezpieczonymi ¶rodkami w bud¿ecie Gminy na 2025 rok.
2. Podstaw± wystawienia faktury zaliczkowej jest protokó³ przekazania terenu budowy. Zamawiaj±cy ma obowi±zek zap³aty wystawionej zgodnie z umow± faktury zaliczkowej w ci±gu 30 dni od daty jej dorêczenia (daty wp³ywu do zamawiaj±cego).
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zajdzie konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, które w sposób obiektywny uniemo¿liwiaj± terminowe zakoñczenierealizacji przedmiotu umowy;
2) z powodów niezawinionych przez wykonawcê, pod warunkiem, ¿e wykonawca pisemnie wyka¿e obiektywny brak swojej winy, w tym m.in. wobec konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, uzgodnieñ lub pozwoleñ osób trzecich albo w³a¶ciwych organów; oczekiwanie Wykonawcy na niezbêdne opinie, decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa, o ile okres wyczekiwania Wykonawcy nie
wynika z braku podjêcia niezw³ocznie lub wadliwego wykonywania przez Wykonawcê czynno¶ci niezbêdnych do zainicjowania oraz prawid³owego przeprowadzenia w³a¶ciwego postêpowania celem uzyskania wskazanych powy¿ej
niezbêdnych opinii, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. przy czym o okres oczekiwania wykraczaj±cy poza termin wynikaj±cy z przepisów zobowi±zanego do wydania opinii, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp.
3) prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji przedmiotu umowy;
4) w wyniku wyst±pienia konieczno¶ci wykonania prac archeologicznych na terenie budowy, zamian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemo¿liwia lub utrudnia prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy;
5) wyst±pienia czynników zewnêtrznych, typu: niemo¿liwe do przewidzenia zdarzenia losowe, jak np. po¿ar, powód¼, huragan, itp., a tak¿e d³u¿ej utrzymuj±ce siê niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót;
6) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
7) zmiana terminu zakoñczenia umowy na skutek braków, lub b³êdów w dokumentacji projektowej, które to powoduj±
konieczno¶æ wstrzymania czasowego realizacji robót.
8) koniecznych lub racjonalnych zmian w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci wprowadzenia zmian polegaj±cych na
zmianie jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiana technologii,
9) kolizji z infrastruktur± podziemn±, której nie ujêto w dokumentacji technicznej stanowi±cej podstawê wyceny,
10) mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmiany korzystnej dla Zamawiaj±cego.
11) z powodu opó¼nienia w przekazaniu terenu budowy
12) z powodu opó¼nienia w przekazaniu dokumentów budowy,
13) zmiany stanu prawnego maj±ce wp³yw na realizacjê zadania,
14) w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ustawy prawo zamówieñ publicznych
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-12 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.gaszowice.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- "Pod³±czenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szko³y Podstawowej w Stró¿y "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stró¿a Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspania³e miejsce spotkañ, zabawy i sportu dla Brze¼na - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadañ z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywno¶ci energetycznej wraz z przebudow± zaplecza technicznego Zarz±du Dróg Powiatowych w S³upsku" - II postêpowanie
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.