eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146613264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mehoffera 72/74

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-131

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 811 06 88

1.5.8.) Numer faksu: 22 811 18 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@scol.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scol.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://scol.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89547cc7-081e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268960/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/28/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137540,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o Część 1 Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie,
i Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Szubińskiej 4 w Warszawie. 2. Opis szczegółowy:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów na potrzeby Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o.
2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 90208,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiera część A - SWZ - Rozdz. V Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. Część 2 - Zakład Opiekuńczo- Leczniczy przy ul. Olchy 8 w Warszawie. 2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 26860,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zawiera Część A SWZ - Rozdz. V Opis przedmiotu zamówienia - Usługi w zakresie transportu sanitarnego osób wymagających specjalistycznych warunków transportu dla pacjentów Stołecznego Centrum Opiekuńczo- Leczniczego Sp. z o.o. Część 3 Geriatryczne Centrum Medyczne Warszawa (POZ) przy ul. Wilanowskiej 257 w Warszawie należące do SCOL Sp. z o.o., obsługujące pacjentów DPS przy ul. Parkowej 7A, Centrum Alzheimera przy Al. Wilanowskiej 257 oraz DPS przy ul. Dickensa 25 w Warszawie. 2) Usługa transportu sanitarnego objęta umową musi być świadczona z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2022, poz. 633) oraz Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. z 2022r. poz. 655 ) oraz Zarządzeniem NR 157/2019/DSM Prezesa NFZ z dnia 20 listopada 2019 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju pomoc doraźna i transport sanitarny. w zakresie części 3 zamówienia transport sanitarny będzie realizowany na zasadach określonych w Ustawie o POZ z dnia 27 października 2017 r. (Dz.U. 2021.1050 t.j. z dn. 2021.06.10), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 24.09.2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej (Dz.U.2021.540 t.j. z dnia 2021.03.25) oraz aktualnymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie transportu sanitarnego w ramach podstawowej opieki zdrowotnej. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi transportu sanitarnego w zakresie: przewozu pacjentów (oraz ich dokumentacji medycznej) wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badań diagnostycznych w innych placówkach, przewozu pacjentów do innych placówek medycznych (szpitali) w związku z kontynuacją leczenia, innych przewozów wynikających z działalności Zamawiającego. 4) Wykonawca będzie wykonywał zlecane przez Zamawiającego transporty sanitarne na terenie miasta st. Warszawy oraz poza jego granicami. Kursem na terenie miasta st. Warszawy jest przejazd z pacjentem do miejsca docelowego bądź po pacjenta, a następnie do miejsca wskazanego na zleceniu. W przypadku kursu poza granicami miasta st. Warszawy ilości kilometrów będą obliczane na podstawie długości trasy przejazdu między siedzibą Zamawiającego, a miejscami określonymi w zleceniu na transport pacjenta, wraz z drogą powrotną. 5) Transport sanitarny pacjentów realizowany będzie w trybie ,,planowym” lub w trybie ,,pilnym”. Transport w trybie ,,pilnym” to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywa się w trybie ,,planowym”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 20472,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90208,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luktrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010877292

7.3.3) Ulica: Baleya 12 lok. 71

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-17 do 2023-08-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luktrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010877292

7.3.3) Ulica: Baleya 12 lok. 71

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-17 do 2023-08-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20472,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20472,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luktrans Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010877292

7.3.3) Ulica: Baleya 12 lok. 71

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20472,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-08-17 do 2023-08-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.