Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00299280/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914857528
1.5.8.) Numer faksu: 914857603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.mopr.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Szczecin
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ffbaf84-541c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00042004/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Przygotowanie poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych oraz wydawanie gorących posiłków dla osób uprawnionych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299280/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 341-20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 310555,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na przygotowaniu poprzez obróbkę cieplną produktów żywnościowych i wydawaniu posiłków dla osób uprawnionych do takiej pomocy na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków wg zasad racjonalnego żywienia i obowiązujących przepisów kulinarnych, o kaloryczności ustalonej przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przemienności i różnorodności zestawów gorących posiłków na przestrzeni tygodnia (zupa/drugie danie);
Zamawiający wymaga aby wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym odbywało się przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 13.00 do 16.00, z wyjątkiem dni świątecznych.
Zamawiający dopuszcza by lokal w którym wydawane są posiłki był zamknięty w niektóre dni świąteczne pod warunkiem jednak, że Wykonawca z kilkudniowym wyprzedzeniem powiadomi klientów oraz Zamawiającego o terminie zamknięcia stołówki i wyda suchy prowiant o wartości określonej w umowie za przygotowany posiłek.
Przewiduje się, że wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyda osobom uprawnionym w 2022r. ok. 16 600 posiłków, w tym dziennie około 45 posiłków. Wskazana ilość jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych posiłków lub podstawą odmowy wykonania zamówienia, jednak ilość posiłków nie może być mniejsza niż 10 000 posiłków w czasie realizacji umowy. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie wydane posiłki.
Szczegółowo opisane w Rozdziale XV
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klub Studencki Szafa D. Śpiewak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810635728
7.3.3) Ulica: Bohaterów Warszawy
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-070
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 123.2025 wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługi cateringowej dla uczestników czterech (4) spotkań, które odbędą się w ramach projektu NAWA
- Przygotowanie oraz dostawa posiłków dla uczestników pobytu dziennego i całodobowego w Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnym w Sępólnie Krajeńskim
- Organizacja i przeprowadzenie jednodniowych, stacjonarnych ćwiczeń cyberbezpieczeństwa w formule Table Top Exercise (TTX)
- Wykonanie usługi cateringowej
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.