Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273645/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach w ramach projektu "Cyfrowy Powiat"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c803edab-10f0-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach w ramach projektu "Cyfrowy Powiat"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c803edab-10f0-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040704/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach w ramach projektu "Cyfrowy Powiat"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowane ze środków EFRR zgodnie z Umową o powierzenie grantu o numerze 5433/P/2022 w ramach Prog. Op. Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273645
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77449,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Cyfryzacja Urzędów JST Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat, zwana dalej Częścią 1.1. Zakup stacji roboczych z monitorem, UPS i systemem operacyjnym – 4 szt.
2. Inne: Uruchomienie systemu pracy zdalnej - zakup laptopów – 2 szt.
3. Inne: Doposażenie stanowisk pracowniczych - zakup oprogramowania biurowego – 6 szt.
4. Inne: Zakup skanerów do cyfrowego odwzorowywania dokumentów – 2 szt.
5. Inne: Doposażenie stanowisk pracowniczych - zakup monitora ekranowego– 3 szt.
6. Inne: Doposażenie serwerowni - zakup dysków do serwera NAS do backupu – 10 szt.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48620000-0 - Systemy operacyjne
30213100-6 - Komputery przenośne
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 36508,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Cyfryzacja Urzędów JST Konkursu Grantowego Cyfrowy Powiat, zwana dalej Częścią 2.1. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego A3 – 2 szt.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia: Zapewnienie cyberbezpieczeństwa samorządowych systemów informatycznych, zwana dalej Częścią 3.1.Zakup specjalistycznego oprogramowania – 1szt.
Miejsce realizacji zamówienia: Starostwo Powiatowe w Puławach, Al. Królewska 19, 24-100 Puławy
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 10941,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45485,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45714,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45485,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFUS Katarzyna Fuśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481350691
7.3.3) Ulica: Nad Jarem 4/20
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-172
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45485,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30494,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inforoffice Sp. z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272903138
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOROFFICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INFOROFFICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13458,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13458,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13458,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Axence Sp. z o.o. Sp. j.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751399589
7.3.3) Ulica: Na Zjeździe 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-527
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXENCE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AXENCE SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13458,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 18 części zamówienia
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla IUNG PIB w Puławach, w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- Dostawa nawozów dolistnych dla IUNG PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zakroczym realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.