Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczestników VI edycji projektu „Rodzina na PLUS” współfinansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GMINY LUBAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510027257
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: FIJEWO 73
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 645 54 39
1.5.8.) Numer faksu: 89 645 54 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopslubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopslubawa.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopslubawa.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=14&id=422&x=6&y=97&n_id=19541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczestników VI edycji projektu „Rodzina na PLUS” współfinansowanego z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b26d936-1543-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004953/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Transport osób
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rodzina na PLUS” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180370/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.3211.3.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10784,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Transport uczestników VI edycji projektu „Rodzina na PLUS” na zajęcia grupowe – Warsztaty rozwoju umiejętności społecznych, Warsztaty zarządzania czasem i gospodarowania budżetem domowym, Warsztaty Szkoła dla rodziców oraz Warsztaty aktywności lokalnej realizowane w projekcie.
• Okres realizacji usługi: X 2021 – V 2022
• Ilość dowożonych osób: 10 uczestników projektu
• Szacunkowa liczba kilometrów: 4 420 km (34 wyjazdy x (65km x 2))
Miesiąc realizacji usługi Ilość wyjazdów na zajęcia grupowe
X 2021r. 6 wyjazdów
XI 2021r. 6 wyjazdów
XII 2021r. 4 wyjazdy
I 2022r. 4 wyjazdy
II 2022r. 3 wyjazdy
III 2022r. 4 wyjazdy
IV 2022r. 3 wyjazdy
V 2022r. 4 wyjazdy
RAZEM: 34 WYJAZDY
4. Usługa będzie polegała na przewozie uczestników projektów z miejsca ich zamieszkania (teren gminy Lubawa) do miejsca prowadzenia zajęć grupowych – Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Lubawa- Klub Integracji Społecznej, Fijewo 73, 14 – 260 Lubawa.
5. W zależności od rodzaju warsztatów będą one trwały od ok. 3 do ok. 5 godzin zegarowych + przerwa kawowa lub przerwa obiadowa w ramach 1 wyjazdu, w związku z czym średni czas postoju wyniesie od 4 do 6 godzin.
6. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia na dany miesiąc będzie podawany Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem licząc od daty pierwszego przejazdu w danym miesiącu.
7. Harmonogram ten będzie zawierał:
• dokładny termin realizacji warsztatów grupowych z podaniem godzin ich rozpoczęcia i zakończenia,
• dokładną trasę przejazdu z podaniem miejscowości (miejsc przystankowych), z których należy dowieźć uczestników projektów na warsztaty i z powrotem.
8. Przewozy uczestników projektu mogą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 450 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawa o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
9. Wykonawca zobowiązany jest dbać o zewnętrzną i wewnętrzną czystość środka transportu oraz zabezpieczyć pełną sprawność środka transportu przeznaczonego do przewozu uczestników projektu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przewożonym uczestnikom projektu odpowiednich warunków przewozu, bezpieczeństwa i należytej obsługi.
11. Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z Zamawiającym w zakresie skutków zdarzeń zależnych od Wykonawcy, które uniemożliwiałyby lub utrudniały świadczenie przedmiotowej usługi.
12. W przypadku awarii środka transportu przeznaczonego do transportu uczestników projektów Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić na własny koszt pojazd zastępczy oraz poinformować niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13986,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13986,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13986,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Jaskulski Usługi Transportowe. Przewóz Osób
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440008331
7.3.4) Miejscowość: Mortęgi
7.3.5) Kod pocztowy: 14-260
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13986,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-07 do 2022-05-31INNE PRZETARGI LUBAWA
- Usługa cateringu - przygotowanie i dowóz posiłków do Przedszkola Miejskiego w Lubawie oraz Żłobka Miejskiego w Lubawie "Akademia Maluszka"
- Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz dzieci na zajęcia edukacyjne i wychowawcze do placówek oświatowych na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce w roku 2025.
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- "Dowóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Kępice, poprzez zakup biletów miesięcznych w roku 2025"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.