eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice¦wiadczenie us³ug mobilnego fizjoterapeuty



Og³oszenie z dnia 2024-05-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug mobilnego fizjoterapeuty

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug mobilnego fizjoterapeuty

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4125fef8-1c13-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00340641

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032768/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.11 Mobilna fizjoterapia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4125fef8-1c13-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu platformy e-Zamówienia pod adresem strony https://ezamowienia.gov.pl oraz w wyj±tkowych
sytuacjach poczty elektronicznej sekretariat@cus.starachowice.eu (bez sk³adania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https:/ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
• instrukcja interaktywna https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcja/
• filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodna z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz.2452) – zwanym dalej „rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych”.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych sporz±dza siê:
a) w postaci elektronicznej,
b) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2021 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2012 r., poz. 526) – zwanym dalej „rozporz±dzeniem Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”,
c) z uwzglêdnieniem rodzaju przekazanych danych i
d) przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej;
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±czniki), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci e mail lub tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r.
poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym
pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularza do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci
(przycisk „dodaj za³±cznik).
(Wiêcej informacji w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a 27-200
Starachowice
• inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach jest Pani Dominika Kordaszewska,
kontakt: iod@cus.starachowice.eu, telefon 41 275 4141 wew 222;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i
2018), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 10 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstw cz³onkowskich, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.3.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug mobilnego fizjoterapeuty, wspomagaj±cych profilaktykê zdrowotn±, poprawê zdrowia i aktywno¶æ osób, które maj± wskazanie lekarskie do prowadzenia fizjoterapii w warunkach domowych polegaj±cej na æwiczeniach, terapii manualnej, terapii funkcjonalnej, edukacji i szkoleniu. Us³uga skierowana jest do mieszkañców Miasta Starachowice, którzy ukoñczyli 60 rok ¿ycia, osób doros³ych posiadaj±cych orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci, a tak¿e opiekunów faktycznych w ramach projektu nr FESW.09.04-IZ.00 - 0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027.
2. Us³ugi ¶wiadczone bêd± w miejscu zamieszkania uczestnika na terenie Miasta Starachowice.
3. Planowana ilo¶æ us³ug w okresie ich ¶wiadczenia wynosi 1 800 godzin, tj. ¶rednio 120 godzin miesiêcznie.
4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia do 30% w stosunku do wielko¶ci okre¶lonej w pkt 3 z tytu³u powy¿szego ograniczenia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia (wykonanie umowy na poziomie 70%).
5. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85142100-7 - Us³ugi fizjoterapii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w zawodzie fizjoterapeuty osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki udzia³u:
a) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
• Wymagany jest aktualny Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, z oznaczeniem zakresu realizacji ¶wiadczeñ zdrowotnych odpowiadaj±cemu przedmiotu zamówienia.

b) Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniem niezbêdnym do wykonania przedmiotów zamówienia tj
• co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do samodzielnego ¶wiadczenia us³ug zdrowotnych, na podstawie okre¶lonych w art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty (Dz.U. z 2024r. poz. 1213) zapisów, posiadaj±cy aktualny Wpis do w³a¶ciwego rejestru - Krajowego Rejestru Fizjoterapeutów.
Uwaga:
¦wiadczeñ zdrowotnych, udziela samodzielnie fizjoterapeuta posiadaj±cy tytu³:
1) magistra uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 1 i 1a ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty
2) magistra uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 2-7 ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, oraz co najmniej 3-letnie do¶wiadczenie w zawodzie fizjoterapeuty,
3) licencjata uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 2 lub 3 ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, oraz co najmniej 6-letnie do¶wiadczenie w zawodzie fizjoterapeuty,
4) zawodowy technika fizjoterapii uzyskany w sposób, o którym mowa w art. 13 ust. 3 pkt 8 ustawy z dnia 25 wrze¶nia 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, oraz co najmniej 6-letnie do¶wiadczenie w zawodzie fizjoterapeuty.

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niæ ³±cznie.
Dla ww. warto¶ci wskazanych przez Wykonawcê w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie przelicznik wed³ug ¶redniego kurs NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówienie w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: aktualny Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, z oznaczeniem zakresu realizacji ¶wiadczeñ zdrowotnych odpowiadaj±cemu przedmiotu zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

I. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie przez Wykonawcê warunków zamówieñ zastrze¿onych zgodnie z art. 94 ustawy Pzp (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1. status wykonawcy jako zak³adu pracy chronionej lub spó³dzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzaj±cych prowadzenie przez wykonawcê lub przez jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie, dzia³alno¶ci, której g³ównym celem jest spo³eczna i zawodowa integracja osób spo³ecznie marginalizowanych;
2. procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 94 ust. 1, zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne lub wykonawcê lub jego wyodrêbnion± organizacyjnie jednostkê, która bêdzie realizowa³a zamówienie.
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg z³o¿enie ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
4. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
5. o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotyczy przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
6. aktualny Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, z oznaczeniem zakresu realizacji ¶wiadczeñ zdrowotnych odpowiadaj±cemu przedmiotu zamówienia.


II. Oferta winna zawieraæ co najmniej:
1. wype³niony interaktywny „Formularz ofertowy”,
12. wype³niony formularz „Dodatkowe kryteria”,
3. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2 i 3
4. wype³niony formularz o¶wiadczenia – za³±cznik nr 10
5. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2a i 3a (je¶li dotyczy),
6. zobowi±zanie innego podmiotu (je¶li dotyczy)
7. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia z art. 117 ust.4 (je¶li dotyczy).
8. uzasadnienie zastrze¿onych w ofercie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy).
9. pe³nomocnictwo – je¿eli zosta³o ustanowione, b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo odst±pienia od umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, lub dalsze jej wykonywanie mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy – bez obowi±zku p³acenia kar umownych,
b) je¿eli zostanie wszczête postêpowanie likwidacyjne, upad³o¶ciowe b±d¼ restrukturyzacyjne w stosunku do Wykonawcy,
c) je¿eli zostanie wydany nakaz zajêcia maj±tku Wykonawcy,
d) je¿eli Wykonawca nie przyst±pi³ do realizacji us³ug b±d¼ bez uzgodnienia z Zamawiaj±cym przerwa³ realizacjê us³ug i przerwa trwa d³u¿ej ni¿ 14 dni,
e) je¿eli Wykonawca wykonuje swoje obowi±zki nieterminowo lub w sposób nienale¿yty i mimo pisemnego zg³oszenia zastrze¿eñ i wezwania Zamawiaj±cego nie wykazuje poprawy.
2. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od niniejszej umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionej w ust. 1.
3. Odst±pienie od umowy na podstawie przepisów prawa b±d¼ na podstawie umownego prawa odst±pienia okre¶lonego w ust. 1 nastêpuje pod rygorem niewa¿no¶ci z chwil± pisemnego zawiadomienia o przyczynie odst±pienia od umowy wraz z uzasadnieniem.
4. Odst±pienie od umowy nastêpuje ze skutkiem od dnia dorêczenia o¶wiadczenia a Wykonawcy przys³uguje wynagrodzenie za us³ugi wykonane w sposób zgodny z umow± do dnia odst±pienia, odebrane bez zastrze¿eñ, w oparciu o z³o¿one dokumenty u Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli Wykonawca bêdzie wykonywa³ przedmiot umowy wadliwie, albo sprzecznie z umow± Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ go do zmiany sposobu wykonywania umowy i wyznaczyæ mu w tym celu odpowiedni termin. Po bezskutecznym up³ywie wyznaczonego terminu Zamawiaj±cy mo¿e od umowy odst±piæ albo powierzyæ poprawienie lub dalsze wykonanie przedmiotu umowy innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy.
6. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany prawa lub wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które uniemo¿liwia³yby wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± i celem, a w szczególno¶ci:
1) gdy zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, o którym mowa w § 3, nie d³u¿ej jednak ni¿ o kolejne 3 miesi±ce,
2) Wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych.
7. Zmiany warunków umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy zmiany:
1) siedziby lub adresu stron,
2) numeru konta stron,
3) osób nadzoruj±cych umowê.
9. O zmianach, o których mowa w ust. 8 Strona zobowi±zana jest poinformowaæ pisemnie drug± Stronê w terminie 7 dni od dnia dokonania zmiany. Niedochowanie powy¿szego terminu przez Stronê dokonuj±c± zmiany skutkuje brakiem dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.