Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410110/01 - Wynik z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku – dorośli mężczyźni (sprawa nr 29/ZP/SZ/23)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Oddział Straży Granicznej imienia gen. dyw. Henryka Minkiewicza z siedzibą w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050440036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. J. Bema 100
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.posg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaski.strazgraniczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku – dorośli mężczyźni (sprawa nr 29/ZP/SZ/23)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fec7a19-32ab-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137012/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi lekarzy: Usługi medyczne – SOdC Białystok
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach projektu„4/9-2018/BK-FAMI Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców – część II” oraz finansowane ze środków budżetowych.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/posg3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2
ustawy Prawo zamówień publicznych w postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za
pośrednictwem platformy zakupowej Smart PZP (zwanej dalej Platformą) dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/posg.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi
na limit znaków pełne wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej
zostały opisane w rozdziale V SWZ. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
Zamawiający i Wykonawca przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformy pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/posg Za datę przekazania i odbioru danych przyjmuje się datę zapisania pliku
na serwerze Systemu. Korespondencja przekazana Zamawiającemu w inny sposób (np. listownie,
mailem lub faksem) nie będzie brana pod uwagę. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest
bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga
posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z
Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie jest uzależnione od
uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu
Wykonawcy. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez
co najmniej 1 uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy
kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do
uwierzytelniania i podpisu. Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do
przesłania dokumentów niezbędne jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynności złożenia oferty.
Korzystanie z Platformy możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają
użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s, komputer
klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy,
zainstalowane następujące oprogramowanie: w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd,
pobieranie i załączanie dokumentów: przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze,
Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i
późniejsze, Internet Explorer 11, Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome,
Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, Linux Kernel 4.0,
Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje; w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:
zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i
Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, oprogramowania SzafirHost w
systemie operacyjnym. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do
postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za
pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja”. Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu
zostały opisane w Regulaminie Portalu e-Usług dostępnym z poziomu modułu E-learning dla
wszystkich użytkowników Platformy oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB.
Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych w
formatach określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: sprawa nr 29/ZP/SZ/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest na świadczenie usług lekarskich na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku – dorośli mężczyźni - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w pracy w zawodzie lekarza
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że :
dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która :
posiada wymagane kwalifikacje – wykształcenie wyższe medyczne, zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2022 r. poz. 1731 z późn. zm.),
posiada minimum 3-letnie doświadczenie pracy w zawodzie lekarza.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów ww. warunek Wykonawca może spełniać łącznie z tymi podmiotami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć : e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SWZ.
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
f) zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 5 .
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III pkt. 2 SWZ:
a) wypełniony i podpisany Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. 1. Na ofertę składają się wypełniony i podpisany: formularz ofertowy -zgodny w treści z załączonym do SWZ wzorem - Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 3.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 4.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
d) odpowiednie pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. c).
e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik
nr 2 do SWZ.
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia.
f) zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodne w treści z załączonym do SWZ wzorem -Załącznik nr 5 .
Ww. dokument należy złożyć tylko w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.
3. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o podstawy wskazane przez Zamawiającego w rozdziale IV SWZ natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem III SWZ.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, wskazujące, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. a), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. b), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) odpis o którym mowa w rozdz. VI pkt 2 lit. c), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
d) wykaz, o którym mowa w rozdz. VI pkt 3 jest składany wspólnie przez wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na limit znaków pełne informacje zawarte są w § 14 projektu umowy:"1.Zmiany umowy mogą wystąpić wyłącznie za zgodą obu stron umowy i pod warunkiem, że nie naruszają przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie dotyczącym:
a) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia,
b) zmiany stawki podatku od towarów i usług jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę,
c) zmiany osób wymienionych w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3,
d) przedłużenia terminu wykonywania zamówienia w przypadku nie wykorzystania ilości godzin określonych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy - do wyczerpania liczby godzin,
e) konieczność zwiększenia ilości godzin świadczenia usług lekarskich i wartości umowy - do 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f) zmianie wysokości wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy, w przypadku zmiany kosztów Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu umowy
3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. c), osoby proponowane przez Wykonawcę muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ (rozdz. III, pkt 2). oraz muszą posiadać doświadczenie odpowiadające doświadczeniu osób lub osoby wskazanej w ofercie Wykonawcy, zgodnie z kryterium oceny ofert.
6. W sytuacji, o którym mowa w ust. 5, Wykonawca zgłasza ten fakt Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed planowaną zmianą, dostarczając jednocześnie dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 7.
7. Zamawiający zastrzega sobie 7 dni na weryfikację oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 6 oraz, w przypadku pozytywnej ich weryfikacji dokonania zmiany umowy w proponowanym zakresie.
8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2 lit. b).
9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 lit. b) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
10.Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w ust. 2 lit. f), dokonana zostanie z uwzględnieniem poniżej wskazanych zasad:
1) zmiana umowy odbywa się na wniosek Strony, Strona wnioskująca zobowiązana jest uzasadnić swój wniosek potwierdzając wzrost lub spadek cen, o których mowa w pkt. 2 poniżej
2) zmiana wynagrodzenia może nastąpić po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy; w przypadku przedłużenia terminu wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z ust. 2 lit. d powyżej, każda kolejna zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o której mowa w niniejszym ustępie, może następować po upływie każdych kolejnych 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy („dzień zmiany” – to pierwszy dzień po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy oraz każdy kolejny pierwszy dzień po upływie kolejnych 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy),
3) Strony dokonają zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wykorzystaniem wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (pot. Inflacja – analogiczny miesiąc roku poprzedniego=100), publikowanego na stronie internetowej Głównego Urzędu Statystycznego www.stat.gov.pl, zwanego dalej „wskaźnikiem”, ujętego we wzorze w pkt 5 pod symbolem „Wz”;
4) każda ze stron może wystąpić z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, jeżeli z Publikacji na stronie GUS, o której mowa w pkt 3 powyżej wynikać będzie, że wzrost/spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w miesiącu, w którym upływa dzień zmiany w porównaniu z analogicznym miesiącem ub. roku wynosi więcej niż 12,00 %; w przypadku przedłużenia terminu wykonywania przedmiotu umowy(...)"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę nalezy złożyć poprzez Platformą: https://portal.smartpzp.pl/posg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: jeden rok od dnia podpisania umowy. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, októrych mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi medycyny pracy dla pracowników, kandydatów do pracy i stażystów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Ostrowiec Świętokrzyski
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wydawania orzeczeń podczas udziału w posiedzeniach zespołów orzekających w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Świadczenie usługi koronera w zakresie stwierdzania zgonu i wystawiania kart zgonu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.