eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu "Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim", Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 - 2027



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368559038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika, 4

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcuw@powiatrawicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaj. prowadzone przez pedagoga w ram. realiz. projektu „Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa9266af-fae5-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049318/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zajęcia prowadzone przez pedagoga w ramach realizacji projektu Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 – 2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie leszczyńskim”, Program „Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021 – 2027”, działanie 6.15 Wsparcie rodziny i systemu pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCUW.261.2.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 23225,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przeprowadzenie zajęć - warsztaty "Szkoły dla rodzica" dla 5 uczestników w roku 2024. W jednym cyklu zajęć zawiera się 15 godzin zajęć.
1. Szczegółowy opis zamówienia:
1) Zajęcia będą odbywać się w siedzibie Jednostki realizującej - Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawiczu.
2) Za cel zajęć przyjmuje się przygotowanie rodziców do samodzielnego rozwiązywania sytuacji wychowawczych wymagających relacji z dziećmi, wyeliminowanie zachowań niepożądanych, kształtowanie umiejętności społecznych, doskonalenie systemu wychowawczego rodziny i wzmacnianie kompetencji wychowawczych rodziców, których dzieci zostały umieszczone w pieczy zastępczej.
3) Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna.
4) Zajęcia obywać się będą w formie warsztatowej w ramach jednego cyklu, zajęcia obywać się będą nie częściej niż raz w tygodniu (3 spotkania po 5 godziny każde), w dniu robocze w godzinach popołudniowych nie później niż do godziny 19:00.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji następujących zadań:
1) opracowania programu, zawierającego:
• tematykę z zakresu: budowanie relacji dorosły-dziecko; wspieranie procesu budowania wzajemnych relacji między dziećmi; rodzic nastolatka a problemy dorastania
• opis i cel zajęć,
• używanie metody/formy prowadzenia, używane pomoce
i materiały,
• opis przebiegu zajęć;
2) dokumentowania przebiegu usługi w dzienniku zajęć i listach obecności;
3) zapewnienia
4) zajęcia mają mieć charakter warsztatów aktywizujących ich uczestników, składających się z krótkich pogadanek tematycznych, wymiany doświadczeń między uczestnikami praz praktycznego wykorzystania nabytych umiejętności;
5) Wykonawca prowadzący zajęcia dla rodziców będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację dokumentacji warsztatów;
6) Wykonawca zapewnia: trenerów, program, materiały szkoleniowe, zaświadczenia, sprzęt.
3. Proponowana tematyka "Szkoły dla Rodzica":
1) Budowanie relacji dorosły - dziecko:
• rozpoznawanie, wyrażanie i akceptowanie uczuć,
• aktywne wspieranie i słuchanie,
• motywowanie dziecka do działania,
• modyfikowanie niepożądanych lub nieodpowiednich zachowań dziecka,
• uwalnianie dzieci od grona narzucanych ról w domu i szkole,
• wspieranie procesu usamodzielniania dziecka,
• budowanie realnego poczucia własnej wartości dziecka i rodzica,
• konstruktywne rozwiązywanie konfliktów.
2) Wspieranie procesu budowania wzajemnych (opartych na więzi
i szacunku) relacji między dziećmi - "Rodzeństwo bez rywalizacji":
• rywalizacja i zazdrość między dziećmi,
• kłótnie, bójki dzieci i różne inne trudności,
• problem sprawiedliwości, ulubieńców i egoizmu,
• wpływ ról na relację między dziećmi.
3) Wsparcie dla rodziców nastolatków uwzględniające problem dorastania:
• młodzieńczy bunt,
• pragnienie akceptacji,
• potrzeba decydowania o sobie,
• przedwczesne zainteresowanie seksem,
• narkotyki,
• niebezpieczeństwo i wpływ mediów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6600,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie spotkań z dziećmi w wieku 6-9 lat, przebywających w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej na terenie powiatu rawickiego (przewidywana ilość dzieci: 5) w łącznej ilości 15 godzin na jedno dziecko w roku 2024.
1. Szczegółowy opis zamówienia:
1) Zajęcia będą odbywać się w miejscu zamieszkania dziecka.
2) Za cel zajęć przyjmuje się pomoc dzieciom na etapie edukacji wczesnoszkolnej (tj. klasa zero-trzy) w pokonaniu problemów edukacyjnych poprzez przeprowadzenie zajęć wspierających
(w tym: kompensacyjnych, rewalidacyjnych).
3) Wykonawcą może być osoba fizyczna lub osoba prawna.
4) Zajęcia obywać się będą w formie indywidualnej, jednorazowo nie więcej niż 2 godziny (1 godzina = 60 minut), nie później niż do godziny 19:00, częstotliwość zajęć ustalana będzie z opiekunem dziecka oraz będzie dostosowana do indywidualnych potrzeb dziecka.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji następujących zadań:
1) zapoznanie się z deficytami edukacyjnymi dziecka;
2) opracowania indywidualnego programu pracy z dzieckiem
z określeniem braków edukacyjnych, zawierającego opis i cel zajęć, używanie metody/formy prowadzenia;
3) dokumentowania przebiegu usługi w dzienniku zajęć i listach obecności;
4) Wykonawca zapewnia materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć;
6) dojazd do miejsca zamieszkania dziecka (teren powiatu rawickiego) we własnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 16625,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11625,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.