Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 5 zadań (części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 5 zadań (części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c81c657-e6b3-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2024/2025 z podziałem na 5 zadań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.272.2.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego-rejon 1 (GMINA BYCZYNA) w sezonie zimowym 2024/2025W ramach zadania nr 1 Wykonawca zapewni:
- co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;
- piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,
- plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorowi kierowców,
- ładowarkę.
W ramach zadania nr 1 - świadczący usługi będzie wykonywał zadania na następujących elementach dróg: jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.
W ramach dodatkowych (innych) usług zw. z zud, realizowanych w zakresie zadań nr od 1 do 5 - Wykonawca każdorazowo na zlecenie Zamawiającego wykona mieszankę piaskowo solną z dostarczonych i zakupionych przez zamawiającego materiałów (piasek i sól). Zamawiający zapewni materiały do
wykonania mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej i dostarczy je na plac składowy Wykonawcy usług. Wykonana mieszanka jest własnością Zamawiającego.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonu zimowego, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy.
Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, w ramach umowy na zadanie nr 1 - bez względu na intensywność sezonu zimowego - gwarantuje jego realizację, a tym
samym zapłatę należnego wynagrodzenia - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość do odśnieżania i zwalczania śliskości (zgodnie z ceną za gotowość za sezon 2024/2025 - ujętą przez Wykonawcę w Formularzu cenowym-zał. nr 1A stanowiącym integralną część Oferty). Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane z należyta starannością, zgodnie z warunkami i wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SWZ wraz z załączonymi plikami opisującymi przedmiot zamówienia, a w szczególności - zał. nr 4 Specyfikacje Techniczne-Warunki Realizacji Usług dla zad. 1-5 oraz zał. nr 5 - Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 2 (GMINA KLUCZBORK) w sezonie zimowym 2024/2025W ramach zadania nr 2 Wykonawca zapewni:
- co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie
mniejszej niż 120 KM;
- piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,
- plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,
- ładowarkę.
W ramach zadania nr 2 - świadczący usługi będzie wykonywał zadania na następujących elementach dróg: jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego. W ramach dodatkowych (innych) usług realizowanych w zakresie zadań nr od 1 do 5 - Wykonawca każdorazowo na zlecenie Zamawiającego wykona mieszankę piaskowo solną z dostarczonych i zakupionych przez zamawiającego materiałów (piasek i sól). Zamawiający zapewni materiały do wykonania mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej i dostarczy je na plac składowy Wykonawcy usług. Wykonana mieszanka jest własnością Zamawiającego. Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonu zimowego, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, w ramach umowy na zadanie nr 2 - bez względu na intensywność sezonu zimowego - gwarantuje jego realizację, a tym samym zapłatę należnego wynagrodzenia - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość do odśnieżania i zwalczania śliskości (zgodnie z ceną za gotowość za sezon 2024/2025 - ujętą przez Wykonawcę w Formularzu cenowym-zał. nr 1A stanowiącym integralną część Oferty).
Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane z należyta starannością, zgodnie z warunkami i wymaganiami. Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załączonymi plikami opisującymi przedmiot zamówienia, a w szczególności-zał. nr 4 Specyfikacje Techniczne-Warunki Realizacji Usług oraz zał. nr 5 - Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 3 (GMINA LASOWICE WIELKIE) w sezonie zimowym 2024/2025W ramach zadania nr 3 Wykonawca zapewni:
- co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie
mniejszej niż 120 KM;
- piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,
- plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,
- ładowarkę.
W ramach zadania nr 3 - świadczący usługi będzie wykonywał zadania na następujących elementach dróg: jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego. W ramach dodatkowych (innych) usług realizowanych w zakresie zadań nr od 1 do 5 - Wykonawca każdorazowo na
zlecenie Zamawiającego wykona mieszankę piaskowo solną z dostarczonych i zakupionych przez zamawiającego materiałów (piasek i sól). Zamawiający zapewni materiały do wykonania mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej i dostarczy je na plac składowym Wykonawcy usług. Wykonana mieszanka jest własnością Zamawiającego. Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonu zimowego, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i
posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu
zimowego), przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, w ramach umowy na zadanie nr 3 - bez względu na intensywność sezonu zimowego - gwarantuje jego realizację, a tym samym zapłatę należnego wynagrodzenia - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość do odśnieżania i zwalczania śliskości (zgodnie
z ceną za gotowość za sezon 2024/2025 - ujętą przez Wykonawcę w Formularzu cenowym -zał. nr 1A stanowiącym integralną część Oferty). Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane z należyta starannością, zgodnie z warunkami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załączonymi plikami opisującymi przedmiot zamówienia, a w szczególności-zał. nr 4 Specyfikacje Techniczne-Warunki Realizacji Usług oraz zał. nr 5-Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 103500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 4 (GMINA WOŁCZYN) w sezonie zimowym 2024/2025.W ramach zadania nr 4 Wykonawca zapewni:
- co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie mniejszej niż 5 Mg i mocy nie mniejszej niż 120 KM;
- piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości wraz pojazdem,
- plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców,
- ładowarkę.
W ramach zadania 4 - świadczący usługi będzie wykonywał zadania na następujących elementach dróg: jezdnie dróg powiatowych, obręby skrzyżowań z drogami powiatowymi i gminnymi, zatoki autobusowe, przejazdy kolejowe, jezdnie na mostach i wiaduktach oraz inne miejsca wskazane przez Zamawiającego.
W ramach dodatkowych (innych) usług realizowanych w zakresie zadań nr od 1 do 5 - Wykonawca każdorazowo na zlecenie Zamawiającego wykona mieszankę piaskowo solną z dostarczonych i zakupionych przez zamawiającego
materiałów (piasek i sól). Zamawiający zapewni materiały do wykonania mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej i dostarczy je na plac składowy Wykonawcy usług. Wykonana mieszanka jest własnością Zamawiającego. Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonu zimowego, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, w ramach umowy na zadanie nr 4 - bez względu na intensywność sezonu zimowego - gwarantuje jego realizację, a tym samym zapłatę należnego wynagrodzenia - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość do odśnieżania i zwalczania śliskości (zgodnie z ceną za gotowość za sezon 2024/2025 - ujętą przez Wykonawcę w Formularzu cenowym - zał. nr 1A stanowiącym integralną część Oferty). Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane z należyta starannością, zgodnie z warunkami i wymaganiami.
Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załączonymi plikami opisującymi przedmiot zamówienia, a w szczególności-zał. nr 4 Specyfikacje Techniczne-Warunki Realizacji Usług oraz zał. nr 5-Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg dla pieszych, pieszych i rowerów oraz przejść dla pieszych na terenie Powiatu Kluczborskiego - rejon 5 (POWIAT KLUCZBORSKI) w sezonie zimowym 2024/2025.W ramach zadania nr 5 Wykonawca zapewni:
- co najmniej 1 pług do odśnieżania dróg dla pieszych i rowerów zamontowany do pojazdu o masie całkowitej nie większej niż 3 Mg;
- piaskarko-solarkę gotową do zwalczania śliskości;
- plac do składowania mieszanki piaskowo-solnej oraz zaplecze socjalne dla operatorów i kierowców;
- ładowarkę
- zastosowany przez zamawiającego sprzęt musi spełniać warunki do pracy na drogach dla pieszych i rowerów;
- w obrębie przejść dla pieszych należy przewidzieć ręczne odśnieżanie i zwalczanie śliskości.
W ramach zadania nr 5 - świadczący usługi będzie wykonywał zadania na następujących elementach dróg: drogi dla pieszych (chodniki) drogi dla pieszych i rowerów, drogi dla rowerów (ścieżki rowerowe), dojścia do przejść dla pieszych po obu stronach jezdni, jezdnia w obrębie przejść dla pieszych. W ramach dodatkowych (innych) usług realizowanych w zakresie zadań nr od 1 do 5 - Wykonawca każdorazowo na zlecenie Zamawiającego wykona mieszankę piaskowo solną z dostarczonych i zakupionych przez zamawiającego materiałów (piasek i sól). Zamawiający zapewni materiały do wykonania mieszanki
piaskowo – solnej przeznaczonej do zwalczania śliskości zimowej i dostarczy je na plac składowy Wykonawcy usług. Wykonana mieszanka jest własnością Zamawiającego. Ze względu na specyfikę zamówienia, którego wielkość i zakres ściśle uzależniony jest od trudnej do przewidzenia intensywności sezonu zimowego, zakresy pracy pojazdów i sprzętu są szacunkowe. Ilości te mają charakter orientacyjny i posłużą do ustalenia ceny ofertowej, a w przypadku oferty najkorzystniejszej do określenia orientacyjnej wartości umowy. Rzeczywista ilość usług zleconych do wykonywania uzależniona będzie od bieżących potrzeb (intensywności sezonu zimowego), przy czym Zamawiający, zgodnie z art. 433 pkt. 4 ustawy PZP, w ramach umowy na zadanie nr 5 - bez względu na intensywność sezonu zimowego - gwarantuje jego realizację, a tym samym zapłatę należnego wynagrodzenia - co najmniej na poziomie poniesionych kosztów przez Wykonawcę za gotowość do odśnieżania i zwalczania śliskości (zgodnie z ceną za gotowość za sezon 2024/2025 - ujętą przez Wykonawcę w Formularzu cenowym - zał. nr 1A stanowiącym integralną część Oferty). Zamawiający wymaga by usługi były wykonywane z należyta starannością, zgodnie z warunkami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ wraz z załączonymi plikami opisującymi przedmiot zamówienia, a w szczególności-zał. nr 4 Specyfikacje Techniczne - Warunki Realizacji Usług oraz zał. nr 5 - Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 117600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8011350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116592,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80113,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDA MOŃKA "M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761540540
7.3.4) Miejscowość: Jaworek / Rudniki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-325
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
jakie przetargi wygrała firma
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80113,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73417,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116592,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73417,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDA MOŃKA "M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761540540
7.3.4) Miejscowość: Jaworek / Rudniki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-325
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
jakie przetargi wygrała firma
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73417,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66046,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114969,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66046,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGDA MOŃKA "M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761540540
7.3.4) Miejscowość: Jaworek / Rudniki
7.3.5) Kod pocztowy: 46-325
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
jakie przetargi wygrała firma
M-BUD BIS USŁUGI KOPARKO-ŁADOWARKĄ MAGDA MOŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66046,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79683,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116592,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79683,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ MIGOŃ "TOM-BUD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511322234
7.3.4) Miejscowość: Markotów Mały
7.3.5) Kod pocztowy: 46-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tom - Bud Usługi remontowo-budowlane Tomasz Migoń
jakie przetargi wygrała firma
Tom - Bud Usługi remontowo-budowlane Tomasz Migoń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79683,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105603,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140812,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105603,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ MIGOŃ "TOM-BUD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511322234
7.3.4) Miejscowość: Markotów Mały
7.3.5) Kod pocztowy: 46-250
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tom - Bud Usługi remontowo-budowlane Tomasz Migoń
jakie przetargi wygrała firma
Tom - Bud Usługi remontowo-budowlane Tomasz Migoń
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105603,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywne dostawy produktów mięsnych wieprzowych i drobiowych do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- DAL.26.1.2024 - Zakup dwóch samochodów dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH POWIATU PUŁTUSKIEGO W SEZONIE ZIMOWYM 2024/2025"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu pińczowskiego w sezonie zimowym 2024-2025":
- Zimowe utrzymanie dróg
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów, placów targowych na terenie Gminy Węgliniec w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Ładowarki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.