Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254733/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa druku i dostawy 6 publikacji w 2 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługa druku i dostawy 6 publikacji w 2 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5704a5d-3c81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254733/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1Pozycja nr 1.
Format: 160 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 584 strony
Środek: papier o następujących parametrach: bezdrzewny, bezkwasowy, gram. 90 g, volumen 1.5, przykładowo: Alto Blanc 90g (1.5), Munken Premium White 90g (1.5), druk: 1 + 1, z wyjątkiem stron: 20, 44, 70, 84, 104, 128, 134, 142, 156, 174, 192, 210, 224, 256, 280, 302, 310, 326, 338, 348, 368, 378, 402, 424, 436, 446, 454, 468, 488, 504, 522, 534, 542, które są kolorowe
Okładka: twarda oprawa, tektura 2 mm, oklejka płócienna (np. Panta Cialux nr 1522), z tłoczeniem tytułu hot stamping folia złotą, kapitałka biała, wyklejka papier w kolorze środka, bez zadruku, grzbiet wyokrąglony
Obwoluta: kreda Silk 170g (4+0+folia matowa soft touch + lakier UV miejscowo), tasiemka-zakładka biała
Oprawa: szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 2.
Format: 160 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 496 strony
Środek: druk 4 + 4, papier o następujących parametrach: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka 150 g kreda mat zadrukowana 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, wyklejka niezadrukowana, papier w kolorze środka, szyta nićmi, grzbiet zaokrąglony, kapitałka w kolorze środka
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 3.
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, kreda mat 150 g
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4+0, kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 68000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2Pozycja nr 4.
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 312 stron
Środek: druk 1+1, papier o następujących parametrach: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia Soft Touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 5.
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 280 stron
Środek: druk 1+1, papier o następujących parametrach: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia Soft Touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 2000 egz.
Pozycja nr 6.
Format: A4
Objętość: 76 stron + 4 strony okładki
Środek: druk cmyk 4 + 4, kreda matowa 150 g
Oprawa: kreda matowa 300 g, 1 + 0, folia matowa+ lakier UV wybiórczo, klejona
Nakład: 3000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 37700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75610 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131460 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75610 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapol Sobczyk spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412
7.3.3) Ulica: Al.Piastów 42
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-062
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75610 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W specyfikacji warunków zamówienia opisana została wadliwie w części II zamówienia
pozycja nr 6, gdzie wpisano objętość 76 stron +4 strony okładki, zamiast 144 stron +4 strony
okładki, co uniemożliwia zawarcie ważnej umowy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
- Budowa drogi gminnej w km od 0+009,91 do 0+326,00 w miejscowości Oświęcim (łącznik pomiędzy ul. Chopina i ul. Wysokie Brzegi)
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2025
- DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO - 1 PAKIET
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 09 04 - zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.