eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LutomierskWykonanie zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim w Kazimierzu na dz. nr ewid. 188



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim w Kazimierzu na dz. nr ewid. 188

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lutomiersk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 11

1.5.2.) Miejscowość: Lutomiersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-083

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-43) 677-050-11

1.5.8.) Numer faksu: (0-43) 677-50-94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lutomiersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutomiersk.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.lutomiersk.info/a,1986,wykonanie-zaplecza-sanitarno-szatniowego-przy-boisku-pilkarskim-w-kazimierzu-na-dz-nr-ewid-188-znak-sprawy-riir271142022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim w Kazimierzu na dz. nr ewid. 188

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0119a9a7-0e68-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034523/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Wykonanie zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim w Kazimierzu na dz. nr ewid. 188

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282727/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiR.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 272713,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kontenerowego zaplecza sanitarno-szatniowego przy boisku piłkarskim w Kazimierzu na dz. nr ewid. 188. Opracowanie obejmuje instalacje wewnętrzne zaplecza kontenerowego. Budynek kontenerowy będzie pełnił funkcję uzupełniającą dla sportu i rekreacji - będzie zapleczem szatniowo-sanitarnym przeznaczonym dla boiska piłkarskiego oraz wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową znajdujących się na tej działce. Projektowane zaplecze kontenerowe wykonane jako obiekt kontenerowy kompletnie wyposażony w urządzenia sanitarne, instalacje elektryczne, ogrzewanie elektryczne. W zakres zamówienia wchodzi podłączenie kontenera do sieci elektrycznej oraz do sieci wodociągowej, wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, zainstalowanie szczelnego zbiornika do gromadzenia nieczystości płynnych, wykonanie komunikacji - chodnika z kostki brukowej.
1.1.
Parametry techniczne budynku kontenerowego
Powierzchnia zabudowy - 70,00 m2
Powierzchnia użytkowa - 62,18 m2
Kubatura - 199,50 m3
Długość - 5,00 m
Szerokość - 14,00 m
Wysokość - 2,85 m
Kąt nachylenia dachu: - 3º (dach jednospadowy)
Wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej - 2,85 m
ilość kondygnacji - 1
1.2.
Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z ostateczną Decyzją Nr 166/2022 – Pozwolenie na budowę, wydaną przez Starostę Pabianickiego w dn. 19-05-2022r. Scan decyzji w załączeniu do siwz.
1.3.
Roboty budowlane ziemne będą realizowane pod nadzorem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na podstawie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych z dn. 21-07-2022r. znak WUOZ-ZA.5161.791.2022. MISP. Koszt badań archeologicznych ponosi Zamawiający. Badania zostaną przeprowadzone przed wprowadzeniem Wykonawcy na teren budowy. Wszystkie roboty ziemne wykonywane przez Wykonawcę w toku realizacji inwestycji podlegają nadzorowi archeologicznemu, którego koszt ponosi Zamawiający. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji udostępni archeologowi teren budowy oraz będzie uzgadniał z nim na bieżąco sposób postępowania przy robotach ziemnych.
2.
1) Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w:
- dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do SWZ,
- specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarze robót – załącznik nr 8 do SWZ,
- projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CTG INVEST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312072042

7.3.3) Ulica: Wysoka 18

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.