Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i nadzór autorski w 2022 roku nad prawidłowością funkcjonowania pakietu "RATUSZ"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO PŁOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_plock1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i nadzór autorski w 2022 roku nad prawidłowością funkcjonowania pakietu "RATUSZ"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bbd6fe5-6a18-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001215/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.37 Usługa w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania pakietu Ratusz.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b Pzp – usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów,
Firma „REKORD SI” spółka z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Kasprowicza 5 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 000117960 jest autorem zintegrowanego pakietu RATUSZ, zawierającego aplikacje :
Kadry, Płace, RCP, Portal Pracowniczy, Budżet, Finanse, Kasa, Przelewy, Firmy, Magazyn, Wyposażenie, Fakturowanie, Rejestr opłat, Posesja, Firmy_PD, Pojazd, Dzierżawy, Środki trwałe, Budżet organu, Dysponent, REX, Wyciągi bankowe, eKoncesje, Odpady komunalne, Lider, Portal VAT, Rdeklaracje.JPK, R_PESEL, R_SWDE, GUS, eAkcyza, Nota, R_CEPIK, moduł integracji z systemem TAXI+, Repozytorium dokumentów, eDokument i Admin poprzez
Firma „REKORD SI” posiada prawa autorskie do w/w oprogramowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.79.2021.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania wchodzącego w skład pakietu RATUSZ :
Kadry, Płace, Budżet, Finanse, Kasa, Przelewy, Firmy, Magazyn, Wyposażenie, Fakturowanie, Rejestr opłat, Posesja, Firmy_PD, Pojazd, Dzierżawy, Środki trwałe, Budżet organu, Dysponent, REX, Wyciągi bankowe, eKoncesje, Odpady komunalne, Lider, Portal VAT, Rdeklaracje.JPK, R_PESEL, R_SWDE, GUS, eAkcyza, Nota i Admin poprzez
• udzielanie konsultacji telefonicznych
• informowanie o zmianach w programach objętych umową,
• dostarczanie nowych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do wymogów prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Usuwanie usterek i awarii programów objętych umową.
3. Przeprowadzanie dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania.
4. Zorganizowania raz w roku spotkania w celu poinformowania Zamawiającego o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440
7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- "Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku"
- Dostawa 2 szt. samochodów ciężarowych o DMC do 3,5 t
- Przebudowa ulic: Kopernika, Kolberga, Stodółkiewicza wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Kopernika , Kolberga, Stodókiewicza".
- Dostawa systemów do reperacji przepony moczowo - płciowej oraz siatki chirurgicznej.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymaniowych oraz deweloperskich Elektronicznego Systemu Udzielania Dotacji - na okres 24 miesięcy
- Usługa asysty technicznej rozumianej jako nadzór autorski oraz serwis zintegrowanego systemu informatycznego dla ZOZ Strzyżów z podziałem na pakiety
- Świadczenie usług serwisu komputerów i sieci IT w IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Powiatu Żuromińskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Nadzór autorski i serwis oprogramowania aplikacyjnego AMMS/InfoMedica Plus.
- Świadczenie usługi serwisu sytemu informatycznego AMMS/ InfoMedica będącego w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białe
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.