eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczKompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka



Ogłoszenie z dnia 2024-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5689845-fca5-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027914/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa Chatki Puchatka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4099720,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka.

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu "Polski Ład": Program Inwestycji Strategicznych. na podstawie Wstępnej Promesy NREdycja8/2023/8582/PolskiLad. W ramach inwestycji pn. „Kompleksowa przebudowa i rozbudowa Świetlicy Środowiskowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu Chatka Puchatka”. Kwota dofinansowania: 2.000.000,00 PLN zł.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przebudowa i rozbudowa i nadbudowa budynku kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki społecznej oraz urządzeniami budowlanymi, zlokalizowanego na działce nr 167, AM 6, obręb Milicz, gmina Milicz.

ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:

Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na przebudowie budynku ze zmianą układu pomieszczeń w części istniejącej, rozbudowie o dodatkowe pomieszczenia oraz nadbudowę poprzez wykonanie dwuspadowego dachu nad całości obiektu.
Obiekt usytuowany na planie w kształcie litery U. Wykonany w technologii murowanej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny z dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci 35°, krytym dachówką. Ogrzewanie budynku z pomp ciepła. Zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich instalacji zewnętrznych – kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, energetycznej – zasilania lamp zewnętrznych, kanalizacji deszczowej ze zbiornikiem na wodę deszczową oraz likwidację instalacji zewnętrznej energetycznej i kanalizacji deszczowej.
Drzewa oznaczone na dokumentacji – dodatkowa mapa - 4 szt. – zostały wycięte, zakres robót obejmuje karczowanie pni czterech drzew.
Zasilanie budynku w energię elektryczną z istniejącego przyłącza, przyłącze wodociągowe bez zmian, przyłącze kanalizacyjne zgodnie z projektem zagospodarowania działki.
Powierzchnie:
- zabudowy istniejąca – 408,00m2
- zabudowy po rozbudowie - 695,30 m2
- użytkowa - 559,59 m2.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową
pn. Przebudowa i rozbudowa i nadbudowa budynku kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki społecznej oraz urządzeniami budowlanymi, na terenie działki numer 167, AM6, obręb Milicz, gmina Milicz – opracowaną przez Projektowanie i Obsługa Inwestycji Damian Łabarczuk, ul. Sportowa 2/5, 56-320 Krośnice.
Zadanie realizowane w oparciu o decyzję pozwolenia na budowę nr 48/2024 z dnia 28 lutego 2024 roku.

Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji.
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.

Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:
1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować,
2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.
Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.

Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.

Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo – finansowy robót zawierający pozycje określone przez Zamawiającego zgodnie z załączonym wzorem – Zał. nr 1A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu otwarcia ofert t. j. 16 maja 2024 roku:
- Wykonawca: HK TERM Sp. z o. o., Pl. Wolności 23, 56-210 Wąsosz przedłożył ofertę z ceną ryczałtową (brutto) w wysokości: 2.953.031,36 zł, (słownie: dwa miliony dziewięćset pięćdziesiąt trzy tysiące trzydzieści jeden złotych 36/100), która przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie ww. roboty budowlanej - t. j. 2.200.000,00 zł, słownie: dwa miliony dwieście tysięcy złotych 00/100.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2953031,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4734017,17 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.