eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³owaczówPrzebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów



Og³oszenie z dnia 2024-05-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina G³owaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223646

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: G³owaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486231075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@glowaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.glowaczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37221725-1cd4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00342513

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00035967/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.13 Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

glowaczow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: glowaczow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
1.1. Z za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://glowaczow.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320) - zwane dalej „Rozporz±dzeniem" okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
2.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2.2. dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
3.1. Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3.3. Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
3.4. W³±czona obs³uga JavaScript;
3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
4.1. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
4.2. Uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy ezamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze.
4.3. Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê.
4.4. Przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
5. Informacje dotycz±ce odpowiedniego przygotowania stanowiska znajd± Pañstwa na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
6. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7.1. Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest
w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina G³owaczów reprezentowana przez Burmistrza, ul. Rynek 35, 26-903 G³owaczów, tel. 48 6231075, e-mail: sekretariat@glowaczow.pl;
• W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail wdrozenia@eduodo.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.16.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia 24 pa¼dziernika 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.___________________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów”. Wszystkie roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia musz± byæ wykonane zgodnie z dokumentacj± projektow±. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, któr± stanowi± za³±czniki do niniejszej SWZ:
• Dokumentacja projektowa – bran¿a drogowa,
• Przedmiar robót ,
• -Specyfikacja techniczna
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowo¶ci Klementynów o d³. 457,00 mb.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (wytyczenie trasy drogi, zlokalizowanie i odkrycie uzbrojenia, wycinka drzew i krzewów),
• roboty ziemne (wykopy i nasypy zwi±zane z wykonaniem koryta pod jezdniê i pobocza ),
• wykonanie elementów odwodnienia,
• wykonanie podbudowy jezdni z destruktu asfaltowego na istniej±cej warstwie podbudowy z t³ucznia,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej- podwójne powierzchniowe utrwalenie emulsj± grysami,
• wykonanie poboczy t³uczniowych i zjazdów t³uczniowych.
Uwaga: w ramach zamówienia nale¿y wykonaæ odcinek drogi od km 0+448 do km 0+905 o d³ugo¶ci 457,00 mb.

2. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowi±zany jest do:
udzielenia minimum 36 miesiêcy gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i u¿yte do wykonania zamówienia materia³y i wyroby budowlane,
• wykonania dokumentacji inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i przekazania jej Zamawiaj±cemu po zakoñczeniu robót budowlanych,.
- przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ z nowych materia³ów budowlanych, na które Wykonawca
dostarczy certyfikaty lub atesty dopuszczenia do u¿ytkowania na ka¿de ¿±danie inspektora nadzoru
oraz przeka¿e je Zamawiaj±cemu w dniu odbioru przedmiotu zamówienia,
- po zakoñczeniu robót, ale przed terminem ich odbioru, nale¿y uporz±dkowaæ plac budowy i oddaæ go
w nale¿ytym stanie, nie gorszym ni¿ przed rozpoczêciem robót,
- uzyskaæ wszelkie wymagane prawem decyzje zezwalaj±ce na u¿ytkowanie obiektu.

3. Postanowienia dotycz±ce wykonania przedmiotu umowy:
1) Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± techniczn±. Szczegó³owo z dokumentacjami mo¿na siê zapoznaæ przed z³o¿eniem oferty. Dokumentacja jest dostêpna na stronie internetowej Zamawiaj±cego lub w siedzibie Zamawiaj±cego.
2) Je¿eli w dokumentacji oraz w opisie przedmiotu zamówienia u¿yto nazw wyrobów wskazuj±cych na ich producenta zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie wyrobów równowa¿nych odpowiadaj±cym parametrom technicznym okre¶lonych w dokumentacji.
3) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu, objêtego przysz³ymi robotami budowlanymi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w celu zapoznania siê z warunkami realizacji tych robót.
4) Przekazanie placu budowy – bêdzie nastêpowaæ w obecno¶ci Wykonawcy, Zamawiaj±cego i Inspektora nadzoru w terminie uzgodnionym przez strony.
5) Materia³y pochodz±ce z rozbiórek istniej±cych nawierzchni Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu po uprzednim wskazaniu miejsca ich sk³adowania.
6) Wykonawca zobowi±zany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiaj±cego o okoliczno¶ciach mog±cych mieæ wp³yw na niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od dnia wyst±pienia w/w okoliczno¶ci.
7) Wszystkie napotkane przewody podziemne Wykonawca winien zabezpieczyæ. W przypadku ich uszkodzenia nale¿y niezw³ocznie zawiadomiæ o tym fakcie Zamawiaj±cego, Inspektora Nadzoru oraz inne zainteresowane podmioty oraz dokonaæ naprawy uszkodzeñ na w³asny koszt.
8) Prowadzone roboty budowlane musz± odbywaæ siê zgodnie z przepisami prawa budowlanego, BHP, ppo¿., sanitarnymi i przepisami ochrony ¶rodowiska, pod nadzorem osób posiadaj±cych uprawnienia do prowadzenia robót.
9) Wszystkie materia³y i wyroby budowlane u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia musz± byæ nowe oraz musz± byæ dopuszczone do stosowania na terenie RP, a tak¿e musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane ( jednolity tekst Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dn. 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania warto¶ci u¿ytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U. 2016 poz. 1966 ze zm.) oraz musz± spe³niaæ warunki okre¶lone w ustawie z dn. 16 kwietnia 2004 r o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r, poz. 883).
10) Wykonawca ma obowi±zek opracowania projektu czasowej organizacji ruchu oraz zorganizowania placu budowy, zabezpieczenia miejsca wykonywanych robót, dbania o stan techniczny i prawid³owo¶æ oznakowania przez ca³y czas trwania realizacji zadania.
11) Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi, a w szczególno¶ci do przeciwdzia³ania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wyrz±dzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy.
12) O rozpoczêciu robót nale¿y powiadomiæ instytucje bran¿owe, w³a¶cicieli, zarz±dców, u¿ytkowników nieruchomo¶ci przez które lub na których bêd± prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we w³asnym zakresie pokryje koszt nadzoru w³a¶cicieli lub sieci wed³ug uzgodnieñ.

4. Podwykonawstwo:
1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile jest to mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) podwykonawców (wg za³±czonego wzoru formularz ofertowy - za³. nr 1 do SWZ).
4. Powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie zamówienia.

5. Kod Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):

- 45233120-6 – roboty w zakresie budowy dróg
- 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowê,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy :
a). spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art.112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym poni¿ej,
b). nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp.
1.1. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:
a). zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie prawnym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.
b). uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.
c). sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.
d). zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli:

- Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o d³ugo¶ci powy¿ej 0,4 km i warto¶ci minimum 300,000,00 z³ z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

- Warunek ten zostanie spe³niony przez Wykonawcê, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³;
- min 1 (jedn±) osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, a tak¿e przed³o¿y informacjê o podstawie do dysponowania t± osob±. Wy¿ej wymieniona osoba powinna wykazaæ do¶wiadczenie w kierowaniu minimum jedn± robot± budowlan± polegaj±c± na przebudowie, rozbudowie lub budowie drogi o d³ugo¶ci powy¿ej 0,4 km .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1). Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków i op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adnia wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adnia ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2). Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne, zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3). Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Je¿eli wykonawca ma swoj± siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polski, zamiast:
1). dokumentów, o których mowa w rozdziale XXII ust. 2 pkt 1, 2 i 3 – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a). nie naruszy³ obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne,
b). nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
5. Dokumenty o których mowa w ust. 4 pkt 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
6. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentami zawieraj±cymi odpowiednio o¶wiadczeniem wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 5 stosuje siê.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych , czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 4 do SWZ.
2). Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci : 4.000,00 z³, s³ownie: cztery tysi±ce z³, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykonawca wnosi wadium:
• w pieni±dzu - wp³ata przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080,
• w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
• w gwarancjach bankowych,
• w gwarancjach ubezpieczeniowych,
• porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
1. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
2. Je¿eli wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atna na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. Sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
• Nazwê wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji) ze wskazaniem ich siedzib,
• Kwotê gwarancji,
• Termin wa¿no¶ci gwarancji „od dnia…..do dnia……”
• Zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
1. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie Pzp.
3. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SWZ lub nieutrzymanie nieprzerwanie wadium do up³ywu zwi±zania ofert± spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust 1 – 5 ustawy Pzp.
5. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
6. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium je¿eli:
• Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
• Wykonawca którego oferta zosta³a wybrana;
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
• Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy wykaz zmian opisano we wzorze umowy - za³±cznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-12 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https:/glowaczow.ezamawiajacy.pl.w zak³adce „ OFERTY do dnia 12.06.2024 r. do godz. 10:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 10:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.