eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoMODERNIZACJA ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO W „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUTNOWSKI SZPITAL SAMORZĄDOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100974785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 52

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/388 02 02

1.5.8.) Numer faksu: 24/ 388 02 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nzoz.kss@szpital.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_kutno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO W „KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM” Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54803e36-f852-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237430/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/14/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1430362,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Oddziału Wewnętrznego w „Kutnowskim Szpitalu Samorządowym” Sp. z o. o:
1) wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń II Oddziału Wewnętrznego do aktualnych przepisów i wymagań;
2) wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) dla części V piętra budynku łóżkowego 1A zgodnie z opracowanym projektem oraz podłączenie go do Centralki SSP POLON 4900 zlokalizowanej na III piętrze tego budynku (Oddział Neurologiczny z Pododdziałem Udarowym) w sposób zapewniający transmisję alarmów pożarowych – zgodnie z Polską Normą PKN-CEN/TS 54-14:2006 Systemy Sygnalizacji Pożarowej przy uwzględnieniu dokumentacji Techniczno – Ruchowych (DTR) urządzeń wchodzących w skład systemów SAP.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45410000-4 Tynkowania
45442100-8 Roboty malarskie
45430000-0 Pokrywania podług i ścian
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45421100-5 Instalowanie drzwiom i okien i podobnych elementów
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Projekt architektoniczno - budowlany
2) Projekt techniczny instalacji elektrycznych
3) Projekt techniczny instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazów medycznych.
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) obejmująca:
a) branżę budowlaną,
b) branżę sanitarną,
c) branżę elektryczną.
5) Przedmiar robót - obejmujący:
Branżę budowlaną
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
b) posadzki cementowe z izolacjami
c) ścianki działowe, zamurowanie otworów
d) gładzie, tynki i malowanie
e) okładziny ścienne
f) montaż stolarki drzwiowej
g) demontaż ścianek aluminiowych
h) wykonanie nowego sufitu podwieszanego
i) wykonanie nowych ścianek aluminiowych
j) montaż nowych wentylatorów do wentylacji pomieszczeń.
Branżę elektryczną
a) roboty rozbiórkowe i demontażowe
b) montaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem
c) instalacje niskoprądowe
d) instalacja przyzywową
e) montaż rozdzielni elektrycznych
f) instalacja przeciwpożarowa – system sygnalizacji pożaru
Branżę sanitarną
a) demontaż i montaż armatury sanitarnej
b) wykonanie nowych przyłączy wody i kanalizacji.
c) wymiana istniejącego hydrantu ppoż
d) Instalacja centralnego ogrzewania – wymiana grzejników wraz z armaturą
e) podłączenie istniejącej instalacji gazów medycznych do paneli nadłóżkowych
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiary robót jako materiały poglądowo – informacyjne);
6) Projekt Techniczny Systemu Sygnalizacji Pożaru dla „KSS” Sp. z o.o.

UWAGA: Przedmiotem niniejszego zamówienia w zakresie wyposażenia objęta jest dostawa i montaż 2 szt. Maceratorów w pomieszczeniach wskazanych na rys. nr 3 Projektu architektoniczno-budowlanego – stanowiącego Załącznik Nr 2A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2150000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2150000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALCERZAK BUDOWNICTWO SP. Z O.O.SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710728218

7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace budowlane - GLOBAL SYSTEMS Marcin Balcerzak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2150000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.