Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421683/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74674380-1cd9-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usługi prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych dla dzieci uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
1.3.17 Świadczenie usługi prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
W stronę rodziny-wsparcie usług adopcyjnych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: Profil Nabywcy - Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (platformazakupowa.pl).
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz podmiotowe środki dowodowe, w tym zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty na platformie, podpis elektroniczny wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl).
Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, iż podlegać będą odrzuceniu.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
22. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach (40-017) przy ulicy Granicznej 29,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@soa-katowice.pl;
3) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”. Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
5) Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
6) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne” prowadzonym w trybie podstawowym;
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
9) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
10) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
11) Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 205410 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Realizacja zajęć z socjoterapii dla dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre
i post adopcyjne”.
1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja 800 godzin zegarowych (60 minut) zajęć z socjoterapii dla dzieci i/lub młodzieży zgłoszonych do przysposobienia, przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej i/lub rodzinnych domach dziecka lub już przysposobionych, zamieszkujących na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający, który przekaże Wykonawcy wykaz uczestników zajęć.
2) Realizacja zajęć może odbywać się od poniedziałku do niedzieli między godziną 8:00 a 20:00, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dzieci. W przypadku zajęć w placówkach, terminy ustalane będą indywidualnie pomiędzy Wykonawcą a przedstawicielem danej placówki.
3) Celem zajęć będzie w szczególności rozwijanie umiejętności interpersonalnych i inteligencji emocjonalnej uczestników, a także kształtowanie ich zdolności do radzenia sobie w różnych sytuacjach społecznych.
4) Miejsce realizacji: Zajęcia będą odbywały się w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej zlokalizowanych na terenie województwa śląskiego i/lub w Punktach Wsparcia Pre i Post Adopcyjnego zlokalizowanych w Katowicach (ul. Gramiczna 29) i Bielsku – Białej (ul. Modrzewskiego 12). Liczba zajęć prowadzonych w poszczególnych miejscach oraz dane adresowe innych niż Punkty Wsparcia Pre i Post Adopcyjnego lokalizacji będą uzależnione od miejsca zamieszkania/przebywania objętych nią dzieci (dot. dzieci przebywających w placówkach instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz rodzinnych domach dziecka), toteż z uwagi na fakt, że rekrutacja do udziału w projekcie i poszczególnych formach wsparcia ma charakter ciągły Zamawiający nie jest w stanie ich określić. Zamawiający zapewni sale do realizacji przedmiotowych zajęć.
4.2.5.) Wartość części: 116000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na:- zwiększeniu do 25 % liczby godzin zegarowych zajęć z socjoterapii.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji polegającego na zwiększeniu do 25 % liczby godzin zajęć z socjoterapii, w sytuacji wykorzystania 800 godzin zegarowych przewidzianych dla realizacji zamówienia, w okresie obowiązywania umowy poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej;
b) prawo opcji realizowane będzie na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe w ramach cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w Ofercie, stanowiącej załącznik do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby godzin zajęć z socjoterapii maksymalnie do 50 % (tj. do 400 godzin zegarowych). Rozliczenie usługi nastąpi wtedy zgodnie z rzeczywistym wykonaniem liczby godzin, a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.
Maksymalny wymiar opcji: 27 900,00 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową ( dla każdej części zamówienia):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia– (D) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
2. KRYTERIUM - Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – (D):
Obliczane na podstawie zamieszczonego w Formularzu ofertowym oświadczenia Wykonawcy (stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ), według następującego wzoru:
Dotyczy Części I:
Db
D = -------------------------------------- x 40 punktów
Dn
gdzie:
D = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Db – Liczba godzin doświadczenia wskazanych w badanej ofercie (wyliczona zgodnie z informacją zawartą w niniejszym rozdziale)
Dn - Liczba godzin doświadczenia wskazanych w ofercie z najwyższą liczbą godzin doświadczenia (wyliczona zgodnie z informacją zawartą w niniejszym rozdziale)
Sposób obliczenia punktów uzyskanych przez osobę prowadzącą zajęcia w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym Terapeutą prowadzącym zajęcia z socjoterapii dla dzieci i młodzieży, posiadającym doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin zajęć socjoterapeutycznych / treningu socjoterapeutycznego / treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży.
Minimalna punktowana liczba godzin zajęć socjoterapeutycznych / treningu socjoterapeutycznego / treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży: 201 godzin
Maksymalna punktowana liczba godzin zajęć socjoterapeutycznych / treningu socjoterapeutycznego / treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży: 600 godzin.
W przypadku wykazania dla Terapeuty większej niż maksymalna punktowana liczba godzin, do wzoru, o którym mowa powyżej, zostanie przyjęta maksymalna punktowana liczba godzin, tj. 600 godzin.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Realizacja Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży w ramach projektu: „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja 150 godzin zegarowych ( 60 minut) Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) dla dzieci i/lub młodzieży zgłoszonych do przysposobienia lub już przysposobionych, zamieszkujących na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający, który przekaże Wykonawcy wykaz uczestników zajęć.
Realizacja zajęć może odbywać się od poniedziałku do niedzieli, w terminach uprzednio ustalonych z rodzicami/opiekunami dzieci. Każde zajęcia powinny trwać około 2 godzin i odbywać się w około 5 osobowych, zbliżonych wiekowo grupach. Dla każdej z grup przewiduje się około 15 spotkań w ramach TUS.
Celem zajęć będzie w szczególności rozwijanie umiejętności interpersonalnych i inteligencji emocjonalnej uczestników, a także kształtowanie ich zdolności do radzenia sobie w różnych sytuacjach społecznych.
Miejsce realizacji: Trening Umiejętności Społecznych powinien być realizowany w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę. Gabinet powinien znajdować się na terenie Rybnika lub Wodzisławia Śląskiego.
UWAGA: Budynek oraz gabinet, w którym będą odbywać się zajęcia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami
4.2.5.) Wartość części: 51000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na:- zwiększeniu do 50 % liczby godzin zegarowych TUS.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Prawo opcji realizowane będzie na następujących zasadach:
a) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji polegającego na zwiększeniu do 50 % liczby godzin TUS, w sytuacji wykorzystania 150 godzin przewidzianych dla realizacji zamówienia, w okresie obowiązywania umowy poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia w formie pisemnej;
b) prawo opcji realizowane będzie na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe w ramach cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w Ofercie, stanowiącej załącznik do umowy.
Maksymalny wymiar opcji: 25 500,00 zł
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny przypisując im odpowiednią wagę procentową ( dla każdej części zamówienia):
L.p. Kryterium Waga Maksymalna liczba punków
1 Cena (C) 60% 60
2 Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia– (D) 40% 40
Razem: 100
1. KRYTERIUM Cena oferty:
Cena oferty z najniższą ceną
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena oferty ocenianej
C = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena oferty”
Dotyczy Części II:
Db
D = -------------------------------------- x 40 punktów
Dn
gdzie:
D = Liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Db – Liczba godzin doświadczenia wskazanych w badanej ofercie (wyliczona zgodnie z informacją zawartą w niniejszym rozdziale)
Dn - Liczba godzin doświadczenia wskazanych w ofercie z najwyższą liczbą godzin doświadczenia (wyliczona zgodnie z informacją zawartą w niniejszym rozdziale)
Sposób obliczenia punktów uzyskanych przez osobę prowadzącą zajęcia w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”
Zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdziale 5 pkt. 6 Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym Terapeutą prowadzącym zajęcia z socjoterapii dla dzieci i młodzieży, posiadającym doświadczenie w realizacji minimum 200 godzin zajęć treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży.
Minimalna punktowana liczba godzin zajęć treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży: 201 godzin
Maksymalna punktowana liczba godzin treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży: 600 godzin.
W przypadku wykazania dla Terapeuty większej niż maksymalna punktowana liczba godzin, do wzoru, o którym mowa powyżej, zostanie przyjęta maksymalna punktowana liczba godzin, tj. 600 godzin.
UWAGA: Ułamkowe wartości zostaną zaokrąglone do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z zasadami matematycznymi
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczonych ze wzoru: P = C + D
P – całkowita liczba punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt.)
C – liczba punktów przyznana za kryterium „Cena oferty” (maksymalnie 60 pkt.)
D - liczba punktów przyznana za kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (maksymalnie 40 pkt.).
2. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów oceny ofert.
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam stosunek jakości do ceny, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, a w przypadku uzyskania przez te oferty takiej samej liczby punktów w tym kryterium Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:Dla Części I:
minimum jedną osobą – Terapeutą spełniającym następujące wymagania:
• posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku socjoterapia,
• posiadanie doświadczenia w realizacji minimum 200 godzin zegarowych zajęć socjoterapeutycznych/ treningu socjoterapeutycznego/ treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży
lub
• posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na dowolnym kierunku,
• ukończenie studiów podyplomowych/ kursu kwalifikacyjnego/ studium z zakresu socjoterapii lub posiadanie certyfikatu socjoterapeuty;
• posiadanie doświadczenia w realizacji minimum 200 godzin zegarowych zajęć socjoterapeutycznych / treningu socjoterapeutycznego / treningu umiejętności społecznych dla dzieci i/lub młodzieży
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ,
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 1 do SWZ),2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Rozdziale 5 specyfikacji (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 2 do SWZ),
3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (treść oświadczenia zamieszczona w załączniku nr 3 do SWZ),
4) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane wraz z ofertą na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy),
5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej),
6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych.
7) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu zawiera załącznik nr 4 do SWZ - na wezwanie;
8)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa w ust. 8, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączać do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) Zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.b) Zaistnienia omyłki pisarskiej.
c) Zmiany danych teleadresowych.
d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej, zagrożenia epidemiologiczne i inne zdarzenia) mającej wpływ na realizację umowy.
e) Wystąpienia innych zdarzeń mających wpływ na realizację umowy, w szczególności takich, które powstały niezależnie od działań samych stron, bądź których strony nie były w stanie przewidzieć.
f) W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana osób prowadzących zajęcia, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniu akceptacji dla osoby wskazanej na zastępcę. Zaproponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ (na spełnienie warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, jeżeli zmiana dotyczy osoby, której doświadczenie podlegało punktacji w kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, zaproponowana osoba musi uzyskać w tym kryterium taką samą lub wyższą liczbę punktów co osoba zmieniana.
g) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
h) Zwiększenia do 25% liczby godzin zegarowych zajęć z socjoterapii, w sytuacji wykorzystania liczby godzin przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego w formie pisemnej/ h) Zwiększenia do 50% liczby godzin zegarowych TUS, w sytuacji wykorzystania liczby godzin przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy, poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia Zamawiającego w formie pisemnej.
i) Konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Pośredniczącej i /lub Zarządzającej.
j) Zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia,
k) Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku:
i. Ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w odniesieniu do usługi będącej przedmiotem umowy,
ii. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
iii. Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
iv. W przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy i Wykonawca w sposób obiektywny udowodni ich wielkość.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.