Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00314856/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dokum. proj. pn.: „Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo – rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej” – odcinek 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce - Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prendowskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-395
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mzd.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie: dróg, obiektów mostowych, odwodnienia dróg i oświetlenia ulicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dokum. proj. pn.: „Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo – rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej” – odcinek 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b616dd05-0c60-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019430/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Opracowanie dok. proj. dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinek 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.26.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170054,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: „Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo – rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej” – odcinek 1”
Zakres planowanego przedsięwzięcia podzielony jest na następujące zadania i odcinki:
Zadanie 1 – Inwestycja polegająca na budowie i przebudowie dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach:
Odcinek 1: wzdłuż ul. Jagiellońskiej od ul. Piekoszowskiej do ul. 1 Maja w ramach realizacji którego planuje się m.in.:
a) budowę dróg dla rowerów (ddr) lub ewentualnie drogi dla pieszych i rowerów (ddpir) na odcinku od ul. Piekoszowskiej do ul. 1 Maja (strona zachodnia) – wariant I,
b) wyznaczenie pasów dla rowerów (ddr) na odcinku od ul. Piekoszowskiej do ul. Młodej i budowę dróg dla pieszych i rowerów na odcinku od ul. Młodej do ul. 1 Maja (ddpir) – wariant II,
c) budowę i przebudowę chodników,
d) budowę przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerów,
e) budowę przystanku autobusowego przy ul. Grochowej,
f) przebudowę przystanków autobusowych,
g) budowę systemu detekcji rowerzystów,
h) przebudowę sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Jagiellońskiej
i Hożej,
i) budowę i przebudowę odwodnienia,
j) montaż stojaków dla rowerów,
k) przebudowę zjazdów,
l) wykonanie organizacji ruchu, w tym: oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
m) budowę kanału technologicznego (w razie potrzeby),
n) nasadzenia zieleni i wycinkę (w razie potrzeby),
o) przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu i infrastruktury technicznej kolidujących z inwestycją (w razie potrzeby).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacji, gdy wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. W postępowaniu zostały złożone 2 oferty.Oferta nr 1 została wyceniona z pominięciem wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zgodnie z treścią Rozdziału XVI pkt 2 Instrukcji dla Wykonawców SWZ Wykonawca zobowiązany był ustalić cenę oferty przy zachowaniu zasad staranności przy czym koszt Projektu koncepcyjnego wraz z materiałami do konsultacji społecznych i raportem z konsultacji społecznych (pozycja nr 1 Formularza cenowego – Załącznik nr 2) nie mógł przekroczyć 15% Ogółu wartości netto prac projektowych, którą to wartość Wykonawca zobowiązany był wyliczyć (wpisać) w pozycji nr 5 Formularza cenowego – Załącznik nr 2. Wymagania te zostały również określone w treści Formularza cenowego – Załącznik nr 2. Wykonawca wycenił Projekt koncepcyjny (pozycja nr 1 Formularza cenowego) na poziomie 26,09 % ogółu wartości netto prac projektowych a zatem przekroczył dopuszczalny limit 15 % określony w Instrukcji dla Wykonawców SWZ i w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2). Tym samym oferta nr 1 jest niezgodna z dokumentami zamówienia i jako taka podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP.
Oferta nr 2 nie została podpisana podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca złożył ofertę na udostępnionych przez Zamawiającego formularzach stanowiących załączniki do SWZ (Formularz oferty – Załącznik nr 1, Formularz cenowy – Załącznik nr 2, Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik nr 3a, Formularz „Doświadczenie Głównego Projektanta” – Załącznik nr 6) przy czym każdy ze złożonych formularzy został odręcznie wypełniony i odręcznie podpisany a następnie zeskanowany. Żaden jednak z tych formularzy z osobna ani też cała oferta złożona na Platformie zakupowej nie zostały opatrzone podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 PZP ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta nr 2 nie została podpisana, co skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) PZP w związku z art. 63 ust. 2 PZP.
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie złożone oferty zostały odrzucone, co skutkuje unieważnieniem postępowania na: Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: „Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc poprzez budowę i przebudowę infrastruktury pieszo – rowerowej oraz przystanków komunikacji miejskiej” – odcinek 1
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Dostawa i montaż systemu ochrony przed gołębiami"
- wykonanie systemu zasilania pantografów i sterowania oświetleniem technologicznym w nowym obiekcie Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Kielcach
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Świętokrzyskiego OW NFZ oraz w pomieszczeniach najmowanych.
- Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Szkolnej w m. Pomiechówek
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowoprojektowanej drogi gminnej (łącznik ul. Szkolna - Nasielska)
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W BUDYNKACH ZLOKALIZOWANYCH W ZGIERZU PRZY UL. A. STRUGA 2-4"
- Przebudowa stawu pełniącego funkcję zbiornika retencyjnego w miejscowości Skórzno
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.