eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja projektu BO nr 1617 pn.: "Zielone Skwery na Ursynowie - kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin".



Ogłoszenie z dnia 2024-05-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja projektu BO nr 1617 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie – kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu BO nr 1617 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie – kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c812d20f-f89b-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025270/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.47 Realizacja skweru przy ul. Tramblanki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283733

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/WZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja projektu BO nr 1617 pn: „Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin” w następującym zakresie:

1.1 Teren zieleni przy ul. Tramblanki- dz. ew. nr 95/5; 60/3; 87/2 obr. 1-08-34:
• drzewa: 6 szt.
• krzewy: 95 szt.
• byliny: 83 szt.
• ławki: 3 szt.
• kosze: 3 szt.
• hamak: 1 szt.
• leżak: 1 szt.
• nawierzchnia mineralna: ok. 78,35 m2
• niecka retencyjna: ok. 23,32 m2
• likwidacja istniejącego ogrodzenia oraz bramy
• częściowy demontaż i zabezpieczenie istniejącej studni
• kompleksowe uporządkowanie terenu (wywóz odpadów, usuwanie samosiejek, wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów)

UWAGA: Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2, 3 i 4 do Umowy.

Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, roboty ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
W ramach realizacji inwestycji należy uwzględnić dostępność dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnie dowiązać wysokościowo do istniejących chodników. Podczas realizacji inwestycji nie przewiduje się wykonywania progów czy schodów utrudniających komunikację.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ;
5) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
7) Tabela kalkulacji cenowej_ETAP II – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197637,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MRK-TECHNIK.PL Marek Kotwerwas, Renata Koterwas - Żebrowska s. c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "MSS-BUD Usługi Ogólnobudowlane Marek Koterwas"; "RENKOT Biuro Projektowe Renata Koterwas-Żebrowska"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582377828

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.