Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283733/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00344027/01 - Wynik z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja projektu BO nr 1617 pn.: „Zielone Skwery na Ursynowie – kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284095
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00283733
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja projektu BO nr 1617 pn: „Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin” w następującym zakresie:
1.1 Teren zieleni przy ul. Tramblanki- dz. ew. nr 95/5; 60/3; 87/2 obr. 1-08-34:
• drzewa: 6 szt.
• krzewy: 95 szt.
• byliny: 83 szt.
• ławki: 3 szt.
• kosze: 3 szt.
• hamak: 1 szt.
• leżak: 1 szt.
• nawierzchnia mineralna: ok. 78,35 m2
• niecka retencyjna: ok. 23,32 m2
• likwidacja istniejącego ogrodzenia oraz bramy
• częściowy demontaż i zabezpieczenie istniejącej studni
• kompleksowe uporządkowanie terenu (wywóz odpadów, usuwanie samosiejek, wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów)
UWAGA: Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2, 3 i 4 do Umowy.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: „Realizacja projektu BO nr 1617 pn: „Zielone Skwery na Ursynowie- kontynuacja: Skwer przy ul. Tramblanki wraz z pielęgnacją roślin” w następującym zakresie:
1.1 Teren zieleni przy ul. Tramblanki- dz. ew. nr 95/5; 60/3; 87/2 obr. 1-08-34:
• drzewa: 6 szt.
• krzewy: 95 szt.
• byliny: 83 szt.
• ławki: 3 szt.
• kosze: 3 szt.
• hamak: 1 szt.
• leżak: 1 szt.
• nawierzchnia mineralna: ok. 78,35 m2
• niecka retencyjna: ok. 23,32 m2
• likwidacja istniejącego ogrodzenia oraz bramy
• częściowy demontaż i zabezpieczenie istniejącej studni
• kompleksowe uporządkowanie terenu (wywóz odpadów, usuwanie samosiejek, wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów)
UWAGA: Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 2, 3 i 4 do Umowy.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, roboty ogrodnicze, prace porządkowe.
4. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy, w szczególności sposób weryfikacji zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia określone są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający w ramach przedmiotowego zamówienia zawiera wymagania w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.
W ramach realizacji inwestycji należy uwzględnić dostępność dla osób niepełnosprawnych. Nawierzchnie dowiązać wysokościowo do istniejących chodników. Podczas realizacji inwestycji nie przewiduje się wykonywania progów czy schodów utrudniających komunikację.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ, będący jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy;
3) Dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ;
5) Przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 8 do SWZ;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
7) Tabela kalkulacji cenowej_ETAP II – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Dominika Kokot – inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, tel. 22 443 72 58
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Elżbieta Kanabus – podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych, tel. 22 443 74 91
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
2.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).
3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Po zmianie:
1.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
Dominika Kokot – inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, tel. 22 443 72 58
- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
Elżbieta Kanabus – podinspektor w Wydziale Zamówień Publicznych, tel. 22 443 74 91
e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
2.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497).
3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym że:
1) Etap I - Realizacja inwestycji- 4 miesiące od dnia zawarcia umowy;
2) Etap II - Pielęgnacja roślin w okresie gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego Etapu I;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Utworzenie ogrodów deszczowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.