Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
CUW.26.4.2024 „Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie” w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIAŁOGARDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387416976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-357-9350
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuw.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92cd5c46-11cb-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność rachunkowo-księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CUW.26.4.2024 „Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie” w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92cd5c46-11cb-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00292352/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110185,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych oraz zakup i montaż małej architektury w formule "zaprojektuj i wybuduj", obejmujących utworzenie całorocznego EkoOgrodu na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Chopina w Białogardzie (działki ewid. nr: 31 i 32 obręb 0009 m. Białogard).
2. Przedmiotem zamówienia w formule "zaprojektuj i wybuduj" jest (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym):
2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:
1) Projektu budowlanego w celu złożenia w Starostwie Białogardzkim i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę
2) Zapewnienie pełnienia przez wykonawcę czynności nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych i montażowych.
2.2 Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami administracyjnymi i obowiązującymi przepisami, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (o ile taki obowiązek został nałożony obowiązującymi przepisami i/lub wydanymi
decyzjami zezwalającymi na wykonanie robót budowlanych). W ramach robót budowlanych (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym) przewidziano utworzenie całorocznego EkoOgrodu na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 w Białogardzie, w tym:
1) Rozbiórkę istniejących nawierzchni, wyrównanie terenu o powierzchni 164 m2;
2) Wykonanie nawierzchni utwardzonej pod wiaty i ścieżkę edukacyjną o łącznej powierzchni 164 m2;
3) Zakup i montaż małej architektury w tym:
- 2 zadaszonych wiat edukacyjnych o wymiarach około 340 x 360 cm, wysokości około 310 cm, wykonanych z drewna iglastego, dwukrotnie impregnowanego, zamontowanymi na kotwach stalowych w stopach betonowych z betonu B-25. Każda wiata winna być wyposażona w panele interaktywne z elementami edukacyjnymi. Konstrukcja zwieńczona winna być
dwuspadowym dachem. Opracowania merytoryczno-graficzne paneli interaktywnych zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcy a Zamawiającym. Preferowany jest wariant wiat wyposażonych w dodatkowe elementy, takie jak gry edukacyjne;
- 4 drewniane ławostoły wraz z siedziskami bez oparcia, wykonany winien być z drewna iglastego. Szerokość stołu: około 75 cm, szerokość siedziska: około 25 cm, długość ławki: około 160-180 cm, mocowanie: kotwy stalowe w stopach betonowych z betonu B-25. Rozwiązanie musi być stylistycznie dopasowane do reszty projektowanych elementów.
- 1 gra edukacyjna - terenowa, z gatunkami drzew rodzimych. Konstrukcja drewniana o orientacyjnych wymiarach 170 cm x 35 cm x 220 cm, z dachem dwuspadowym. Gra powinna posiadać elementy ruchome. Druk metodą UV oraz zabezpieczony lakierem. Słupy zamontowane w gruncie przy pomocy kotew stalowych w stopach betonowych z betonu B-25;
- 1 gra edukacyjna - terenowa, która będzie obejmowała szeroką tematykę przyrodniczo-ekologiczną. Gra w drewnianym stelażu z dachem dwuspadowym wykonanym z desek o wym.: około 160 x 45 x 220 cm. Całość powinna być oparta na słupach średnicy ok. 12-14 cm posadowionych w gruncie za pomocą kotew stalowych. W stelażu należy umieścić w górnej
części: dwustronny zadrukowany w panel edukacyjny oraz poniżej obracane tablice z nadrukiem dwustronnym. Wszystkie zadrukowane tablice powinny być wykonane w technologii przeznaczonej na zewnątrz z trwałego nośnika oraz posiadać obłe krawędzie. Prowadnice do usadowienia tablic w konstrukcji powinny być wykonane z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Nadruk zabezpieczony dodatkowo lakierem UV. Słupy powinny być zamontowane w gruncie przy pomocy kotew stalowych w stopach betonowych z betonu B-25;
- 3 tablice edukacyjne o wymiarach około 100 cm x 75 cm w stelażach drewnianych z dachem dwuspadowym. Tematyka tablic powinna być związana z rozwojem i uprawą roślin;
- 1 Stacja meteorologiczna Stevensona, której konstrukcja powinna być przeznaczona do użycia zewnętrznego, wyposażona w urządzenia pomiarowe takie jak barometr, termometr oraz deszczomierz;
- 2 kosze na odpady do segregacji odpadów. Kosz powinien posiadać trzy bądź 4 komory i być przystosowany do warunków zewnętrznych;
- 2 szt. donic w formie podwyższonych grządek drewnianych impregnowanych o wymiarach ok. 80 cm x 120 cm i wysokości 20 cm;
- 2 czteropiętrowych kwietników o wymiarach 120 x 120 x 40 cm. Kwietnik powinien być wykonany z drewna impregnowanego, przystosowanego do warunków zewnętrznych;
- montaż 4 sztuk lamp solarnych, z czujnikiem ruchu i zmierzchu ładowany za pomocą panelu słonecznego. Minimalne wymagania: stopień szczelności IP65, a strumień świetlny 1000 lm;
- zakup i nasadzenie 18 szt. drzew i krzewów liściastych i iglastych;
- zakup i wysianie 25 kg nasion trawy, około 250 - 300 cebulek kwiatowych, 2 zestawów narzędzi ogrodniczych, 8 zestawów nasion ziół, 20 worków ziemi ogrodniczej po 80 litrów, 10 kg hydrożelu, 5 opakowań gumowych rękawic (po 50 szt w każdym opakowaniu).
Wszystkie konstrukcje winny być zamontowane w gruncie przy pomocy kotew stalowych i betonu B20. Wymagane drewno iglaste (sosna / świerk) impregnowane impregnatem, zabezpieczającym przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych oraz korozją mikrobiologiczną, posiadającym aktualne zezwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem
biobójczym, w kolorze impregnatu: dębowym lub brązowym. Elementy ruchome posiadać powinny obłe aluminiowe krawędzie i być wykonane w taki sposób, by uniemożliwić zakleszczenie oraz zapewnić bezpieczne użytkowanie. Tematyka do ustalenia z wykonawcą: treści przyrodnicze
4) Uporządkowanie terenu ogrodu oraz wykonanie nowych nasadzeń zieleni.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę w postępowaniu znacznie przekracza zabezpieczone środki pieniężne w planie finansowym jednostki na 2024 rok.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń na terenie Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomicznego Nr 21 w Warszawie
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.